~ Capitolul 52 ~

351 24 2
                                    

       Au trecut 3 zile de la incidentul petrecut la vila Miller. Ella și-a revenit cât timp Aaron își programa întâlinirile online.

− Cred că ar fi timpul să mergem acasă.

− Ești sigură că te simți bine, Ella? O întreabă prudent Aaron.

− Da! După cum poți vedea pot merge pe proprile mele picioare!

− Dacă ești atât de sigură, atunci putem programa avionul. Spune Aaron zâmbindu-i micii făpturi entuziasmate.

− De abia aștept să mă pot întoarce la facultate. Mi s-a făcut dor. Spune Ella încântată.

În sufletul ei încă se chinuie să treacă peste cei 5km alergți din cauza mamei lui Aaron care încă nu o acceptă iar Aaron conștinetizează acest fapt dar nu dezgroapă trecutul pentru a-i provoca durere.

− De mine nu-ți este dor? Spune Aaron cu un zâmbet frumos afișat pe față.

− Ba da. Normal că îmi este dor. Tu ești talismanul meu norocos în viața, cum să nu-mi fie dor de tine? Mi-e dor de tine și când stăm la un metru unul față de altul. Spune Ella și se asează în brațele lui sărutându-l dulce.

− Lasă-mă să-ți văd bandajele, te rog. Spune Aaron ridicând-o mai bine pe Ella în brațe pentru a-i ajunge la picioare.

− Sunt bine, chiar sunt bine. Spune Ella ferindu-se de mâna lui Aaron care încercase să-i atingă piciorul.

− Ella...

− Scuze. Spuse Ella lăsându-l pe Aaron să-i verifice starea piciorului.

− Este bine...Spuse Aaron dar Ella îi taie vorba.

− Ți-am spus că sunt bine. Se uită la el în încercarea de a se da jos de pe el.

− Dar nu ești total vindecată deci va trebui să te car ca o prințesă în brațele mele musculoase. Spuse Aaron și o tase de talie mai aproape de el.

− Nu. Se ofticase Ella

− Adică nu am brațe musculoase ca să car o prințesă mofturoasă? Întrebă el în timp ce-i mângâia părul auriu.

− Ba da! Râde Ella în timp ce-i mângâie pieptul evidențiat prin cămașă.

− Așa spuneam și eu. Râde Aaron în timp ce o duce pe Ella spre dormitor. Vrei să vezi ce pot face mușchii aceștia? Spune Aaron dezbrăcându-și cămașa.

Ella râde în timp ce Aaron se apropie să o sărute. Îi desparte picioarele pentru a intra printre ele.

− Ceva sexy pot face! Spune Aaron tachinând-o.

− Sau poate ceva sex. Spune Ella zâmbind jucăușă.

− Dragoste. Astăzi facem dragoste. Spune și o sărută pe Ella coborând ușor spre gât în timp ce mâinile lui se strecoară sub tricoul ei, strângându-i încet sâni. Tricoul coborară în cele din urmă la fel ca și celelalte haine pe podea, rămânând goi.

− Ce frumoasă ești! Spune Aaron în timp ce ochii lui strălucesc la priveliștea din fața lui.

− Și tu ești frumos...doar al meu. Spune Ela lingându-se pe buze.

− Ce simpatică...Spune Aaron în timp ce o sărută. Ți-aș provoca multiple orgasme doar ca să te aud cum gemi. Cum gemi doar pentru mine.

− Lasă-mă să te satisfac. Spune Ella apropindu-se de mijlocul său.

− Ella, știi că nu trebuie să faci asta.

− Dar vreau. Te vreau.

Aaron o curpinde de fața și se apopie pentru a o săruta.

− Bine, frumoaso. Distruge-mă.

Ella se apropie de el, mângâindu-i penisul care acum nu este decât puțin încordat. Îl mângie ușor privindu-l de sus pe Aaron.

− Sunt la mâna ta. Spune Aaron relaxându-se.

      Ella zâmbește și îi ia în gură penisul. Lui Aaron îi scapă un geamat.

       Sunetele și mișcarile făcute de Ella îl aduc pe Aaron în spasme. O puse pe marginea patului și îi strecurase penisul în gură încercând să se controleze dar fără reușite. Ella îl curpinse pe tot și închițise și siropul alb ce îi curse ușor pe buze.

− Ești o fată atât de ascultatoare.

− Îmi place. Spuse Ella zâmbind.

− Îți place să o cuprinzi pe toată? Spuse Aaron emtuziasmat din cauza orgasmului tocmai avut.

− Da. Îmi place cum gemi. Ești foarte sexy.

− Pentru asta meriți să faci dragoste ca la carte.

− Nu te contrazic. Spuse Ella uitându-se jucăuș la Aaron.

El își frecase penisul de intrarea ei în timp ce o sărută pe tot corpul. Apoi o pătrunse până când îi tremurau picioarele gemându-i numele.

− La fel de sexy ești și tu când îmi gemi numele. Spuse Aaron în timp ce-și scoase penisul din ea, epuizat.

− Te iubesc, Aaron!

− Și eu te iubesc Ella!

Iubită în patul Lui [🔞]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum