Ies să fumez o țigară. Nu am acest obicei deși atunci când mă doare capul trebuie să fumez măcar una.Nu reușesc să aprind țigară pentru că privirea îmi este furată de ea.
Stătea pe iarbă cu ochii pierduți la florile din grădină. Era cu spatele la mine iar părul auriu se lasa în valuri pe spatele ei. Citea o carte sau probabil încerca să citească una dar gândurile ei zburau departe.
Nu mă lasă inima să o las singură aici cu gândurile ei. Mă apropii ușor de ea încercând să nu o sperii. Se întoarce spre mine când îmi aude pașii în apropriere.
- Te deranjez? Spun eu deși pe față ei nu se citea niciun deranj.
- Nu. Spune ea simplu
- Știu un lac în apropiere. Nu ai vrea să mă însoțești? Spun eu și îi întind mână pentru a o ridică de pe iarbă.
Îmi acceptă mână și se ridică în picioare. E o copilă iar eu nu mă pot stăpâni la gândul că este îmbrăcată doar într-o rochie albă.
- Da. Aș fi încântată spune ea.
Ne-am pornit spre lac. Gândurile mele au început a se plimba încoace și încolo prin mintea mea.
Nu era foarte mult de mers până la lac. Am ajuns într-un timp destul de scurt.
Ne-am așezat pe iarbă pentru a admira lacul.
- Aș vrea să fac o baie. Tu nu ai vrea? Întreabă și se ridică de pe iarbă.
- Voi veni mai târziu. Spune eu iar ea se îndreaptă spre lac.
Intră în lac iar apa îi ajunge până la gambe iar apoi până la genunchi și mai apoi până la coapse udând rochia. A cules una dintre florile nuferilor de pe lac și și-a pus-o în păr. Mă uitam la ea și la cum rochia ei albă devenea parcă transparentă dezvăluindu-i picioarele. Deși i le-am văzut deja nu mă pot abține să nu i le privesc.
Se întoarce înapoi pe iarbă iar apa îi curge din rochie. Se pune lângă mine.
- Pot să îți storc rochia? Întreb.
Dă din cap afirmativ timidă. Mă uit o clipă la gâtul ei conștientizând că are un semn mic roșu spre sâni. Încerc să nu zâmbesc la gândul că eu i l-am lăsat.
Îmi cobor mâinile ușor spre zona unde îi este udă rochia și i-o storc până ce nu mai are apă.
După ce am stors toate părțile rochiei mă apropii de ea ușor cât să nu o sperii. Respirația ei se oprește pentru câteva secunde în timp ce eu mă apropii mai mult de buzele ei.
Nu încercă să mă oprească așa că o sărut tandru, nerăbdător de a îi gusta buzele. Au gust de măr.
Îi iau capul între mâinile mele și o sărut până rămâne fără aer. Apoi mă depărtez ușor de ea iar mâinile mele cobor pe gâtul ei unde îi ating semnul făcut de mine.
Se depărtează de mine dar nu o las să o facă prea mult pentru că îmi strecor mâinile pe la spatele ei și o trag mai aproape.
- Nu fugi de mine. Ai spus că nu îți este frică.
- Nu îmi este frica de tine. Spune ea
- Atunci de ce te ferești de mine? Spun eu
- Cred că ar trebui să stăm mai depărtați pentru o vreme.
- De ce? Îți este frica să te rănesc? Spun eu neliniștit dar încercând să mă controlez și să par calm.
- Nu, nu e vorba de asta. Zic că este riscant, eu sunt servitoarea mamei tale. Spune ea.
- Asta nu este o problemă pentru mine. Îi spun și îmi pun mâna pe piciorul ei.
- Îmi dai voie? Spun eu cerând o apropare pentru a n-o constrânge.
- Da. Spune ea cu o voce scăzută
Mână îmi alunecă pe genunchi de unde îmi strecor mână până la lenjeria ei. Este udă dar nu din cauza excitarii ci din cauza apei.
Îi dau într-o parte lenjeria și îi masez ușor zona rece dintre picioare. Își depărtează picioarele pentru a avea mai multă accesibilitate la zona ei.
Îmi strecor degetele în ea iar ea se încordeză. Căldura din înăuntrul ei compensează cu picuri de apă reci de pe corpul ei.
Mă joc cu degetele în ea până îmi geme numele.
- Mai încă o dată. Spun eu uimit.
- Aaronn...Aa..rr..o..n...Spune ea gemând.
Este prima oara când o aud gemând numele meu deși mi-am mai strecurat degetele în ea o dată. Mă uimește frumoasa asta.
Mă încordez și simt cum penisul meu zvancește. O simt umedă pe degetele mele. Fac aceiași tactică care o face să își dea drumul cât mai repede. Scot și bag degetele în ea după pofta inimi încordându-le atunci când simt că îți dă drumul și își dă drumul pe degetele mele. Obraji îi sunt rozali iar picioarele îi tremură. Îmi scot degetele din ea și o mângâi până ce tremură mai violent.
După ce o simt extenuată în brațele mele o sărut adânc.
- Nu pot scăpa de tine. Îmi spune și se uită în ochii mei
- Știu asta. Îi spun zâmbind.
Îmi zâmbește și ea și îmi dau seama de un lucru.
- Ești singura persoana pe care te-am adus aici. Stau aici mereu când mă simt singur.
- Deci este locul tău secret?
- Poți să îi spui și așa.
- Atunci...Îți mulțumesc că mai adus aici.
- Pentru asta merit un sărut. Spun eu tachinând-o.
Se apropie de mine și mă sărută fără nicio reținere.
Ne ridicam după scurt timp și mergem înapoi spre vilă pentru ca se apropie ora cinei.
Drumurile nostre se despart în spatele vilei și nu aș fi vrut să îi dau drumul nicio secundă dar mă conformez după spusele ei.
CITEȘTI
Iubită în patul Lui [🔞]
Novela Juvenil[🔞] O fată îngenunchiată în fața unui bărbat goală și supusă. Acesta este momentul când Ella o fată de numai 17 ani îl cunoaște pe unicul fiu moștenitor al familiei Miller, Aaron Miller. Bărbatul în vârstă 25 ani. Terminând facultatea de drept în...