〰 Capitolul 19 〰

845 25 3
                                    


Prima zi de gândire a fost vineri. Ultima mea zi de liceu înainte de afișarea rezultatelor.

A doua zi am primit rezultatele de la bacalaureat și a fost dat un party la care au fost toți elevi absolvenți ai liceului.

Am băut. M-am distrat și am dansat până m-au durut picioarele.

Ajunsă la vila Miller aproape căzând pe scări încercând să fac cât mai puțină gălăgie am fost întâmpinată de un zid cu iz de parfum bărbătesc.

Am scos un sunet ascuțit în liniștea mortală a vilei care s-a estompat ușor până la dispariție.

- M-ai speriat! Șoptesc eu.

- Asta era și intenția. De unde vii? Spune el răzămându-se de perete cu mâinile încrucișate.

- Îmbrăcată așa? Îi fac o piruetă. Ghici de unde. Spun eu zâmbind.

- De la un party presupun.

- Presupui bine. Spun și arăt cu degetul spre el. Dar tu ce cauți noaptea în holul vilei?

- Nu erai în camera ta. Te așteptăm. Spune el uitându-se de jos în sus la mine iar apoi zâmbind. Arăți bine. Spune el într-un final.

- Mulțumesc de compliment. Spun și zâmbesc amuzată.

- Eu zic să mergem în camera ta mai întâi. Spune el și își mușcă puțin buza de jos dar ascunde gestul repede.

- Atât de nerăbdător ești să mă dezbraci? Spun eu glumind.

- Nici nu îți dai seama. Spune el ironic.

Mă ia în brațe și sunt surprinsă cât de repede poate urca cu mine în brațe 2 etaje. Stai! Două etaje??

- Hey! Ai spus că mergem în camera mea. Spun eu agitată.

- M-am răzgândit. Spune el și mă sărută ușor pe buze intersectându-le doar câteva milisecunde.

Sânul meu drept se presează de abdomenul său.

Ajunși în camera mă pune pe pat și se uită la mine câteva secunde. Deși camera este cuprinsă în întuneric, becurile de pe tăblia patului transforma camera într-o adevărată auroră. Chipul lui Aaron este iluminat de lumina galbenă pierdută a beculețelor cât și scufundat în umbrele întunericului.

Se apropie de mine după ce și-a memorat o nouă imagine cu mine.

- Vreau să ți-o trag îmbrăcată. Spune el direct iar propoziția lui mă uimește.

- Te poftesc. Spun eu scoțând un zâmbet viclean la iveală.

Își pune piciorele pe laturile picioarelor mele astfel având mai multă libertate de a mă controla.

Se apropie de gâtul meu ca un vampir care tocmai ce a dat de sânge proaspăt.

Mă miroase gemând făcând ca stomacul meu să se strângă de plăcere la auzul vocii lui.

Începe să îmi lase mici săruturi pe gât mușcând când simte cum mâinile mele se mișca pe spatele lui.

Îmi desparte picioarele dezvelind partea vizibilă a piciorului meu cât și lenjeria intimă. Degetele lui se mișcă ușor pe corpul meu de abia atingând materialul fin al rochiei. Își strecoară degetele cu ușurință în mine din cauza excitarii pe care o simt în vene.

Îmi dau drumul pe degetele lui gemându-i numele.

Dimineața mă trezesc cu noi săruturi pe gât vizibile.

Ziua a treia decurge foarte zbuciumată. Una dintre servitoare leșină și este dusă la spital. Motivul leșinului : Suprasolicitare. Eu revin la rutina obișnuită a familiei Miller. Nu-l întâlnesc pe Aaron decât la cină.

Extenuată mă pun în pat gândindu-mă că este ultima zi și decisiva.
Mă răsucesc pe toate părțile patului până când se lăsă liniște în vila Miller.

Iubită în patul Lui [🔞]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum