⁓ Capitolul 53 ⁓

343 28 4
                                    


După întoarcerea în Anglia, Ella își reluase rutina de a merge în fiecare zi la facultate, Aaron își petrecea majoritatea timpului prin tribunale ca orice avocat de renume.

Zilele se scurgeau repede. Atunci când Aaron nu era acasă Ella ieșea cu prietena ei Rebecca care era nespus de bucuroasă de relația ei reușită cu Roberto care după spusele ei o respectă și o iubește ca fiind marea lui dragoste.

Rebecca era și unica cea mai bună prietenă a Ellei și îi era foarte greu să nu-i spună ce s-a întâmplat zilele trecute.

- Voi ce mai faceți porumbeilor? Sper că v-ați distrat în mica voastră călătorie.

- Aaron avea ceva de rezolvat urgent... Spuse Ella încercând să mintă cât mai bine.

- Aaron nu-și luase concediu cât a stat la mama lui? Așa mi-ai spus.

- Ă...da, cred. Dar a intervenit ceva ce nu mai putea fi amânat, ceva pe la tribunal.

- Ella, tu mă minți? Spune Rebecca uitându-se atentă la fața Ellei.

- Nu. De ce te-aș minți?

- Ai putea să-mi spui pur și simplu că ați petrecut o noapte fierbinte la un hotel. Spune Rebecca dându-și ochii peste cap.

Ellei îi era oarecum frică de reacția pe care o va avem Rebecca dacă află că mama lui Aaron, femeia care a adăpostit-o sub acoperișul ei, nu o place. Așa că îi era rușine să-i dezvăluie.

Ella nu mai avuse niciun cuvânt de adăugat, își luase rămas bun de la Rebecca și intrase în vilă lui Aaron.

Aaron își savurase cafeaua lângă blatul de bucătărie butonând telefonul și scriind date pe un carnețel.

- Hey, te-ai întors. Cum a fost plimbarea? Întreabă Aaron închizând carnețelul și lăsând telefonul pe blat.

- Foarte plăcută. Spune Ella schițând un zâmbet.

- Ești bine? Nu pari în apele tale. Spuse Aaron apropindu-se de ea.

- Da, sunt bine. Mi somn, cred.

Aaron o privi mut, Ella nu dormea niciodată după-amiaza.

- Atunci hai să mergem la pat. O îndrumă Aaron.

- Stai liniștit, pot merge singură. Nu vreau să-ți deranjez munca.

- Ella...Spuse Aaron și o prinse de încheietură.

- Îmi este doar somn. Spuse Ella casând.

- Ella...Spuse Aaron cu privire rugătoare.

Ella nu a mai putut scoate vreun cuvânt. Aaron se apropiase de ea și îi luase mâna între a sa.

- Sunt bine, Aaron. Spuse Ella uitându-se în altă parte.

- Ella...Te rog spune-mi ce te deranjează. Putem rezolva împreună.

- Aaron...nu este nimic, sunt doar obosită.

Ella îi dădu drumul mâinii lui Aaron și merse în dormitor.

Aaron stătuse nemișcat până ce ușa dormitorul se trânti. Îl durea să știe că ea nu se simte bine. Îi dădu răgaz jumătate de oră până ce merse și el în dormitor.

Soarele era astupat printre nori gata să anunțe noaptea. Aaron pășise în dormitor și o văzuse în pat. Părul blond era împrăștiat pe pernă, ochii îi erau închiși și era învelită cu plapumă doar până la brâu.

Stătuse o vreme privind-o până să observe ceva. Perna ei era udă, se apropie de ea și observase că obrajii îi erau roși semn că ea adormise plângând. Aaron șterse și ultima lacrima care îi brazda obrazul.

Se puse lângă ea în pat și o îmbrățișă pe la spate mângâind-o. O întoarse spre el iar brațele ei îl înconjuraseră. O sărută firav pe frunte. Ella se trezise ușor și-l privi fără să scoată vreun sunet.

Câteva minute au stat în liniște privindu- se unul pe celălalt până când Aaron începuse să o sărute. Tandru apoi tot mai apăsat.

- Ella...spuse el printre săruturi.

- Aaron...

- Spune-mi ce te deranjează. Spuse Aaron coborând cu mâna spre chiloți.

- Nu este nimic, Aaron. Spuse Ella mușcându-și buza când Aaron începuse să o mângâie prin chiloți.

- Știi că nu mă poți păcăli atât de ușor. Spune-mi Ella, de ce ai adormit plângând? Spuse Aaron sărutând-o pe gât în timp ce își strecurase în ea un deget.

- Aaron...Eu

- Continuă, Ella.

- Eu cred că mama ta nu mă place.

- Asta te deranjează atât de mult, Ella?

- Da...

- Frumusețe, nu trebuie să-ți pese de cine nu te place.

- Dar e mama ta...

- Ea nu este mama mea. E o nebună. Spuse Aaron înainte să ajungă cu sărutările până la coapsele ei.

- Aaron, eu vreau să mă placă.

- Dă-i timp. Oricum nu se va mai atinge de tine. Altfel i-aș tăia mâinile.

- Aaron...

- Vorbesc serios, nu vreau să te mai văd suferind din cauza ei. Îmi pare rău, nu meriți asta...

- Nu-ți face griji...Spuse Ella sărutând-l.

Aaron se strecurase sub plapumă sărutându-i coapsele. Începuse să o lingă ușor auzind-o cum geme. O mușcase ușor de clitoris pentru a-mi provoca puțină durere. Ella se mișcase dar Aaron o apasă pe abdomen în timp ce-și strecurase degetele în ea începând să se miște ușor.

Ella gemea strângându-și picioarele ca o menghină. Lichidul alb-transparent curgea ușor din ea în timp ce Aaron masa ușor vaginul umflat împrăștiind lichidul peste tot.

- Aaron...Spuse Ella gemând.

- Îți place, frumoaso? Ești atât de frumoasă când gemi și te strângi în jurul meu.

Aaron o sărută în timp ce își descheiase cămașă lăsând la vedere corpul bine antrenat. Se depărtase ușor pentru a-și scoate pantaloni.

- Ești atât de udă și plăcută. Spune Aaron aplecandu-se spre vaginul ei.

- Pot să te pătrund, frumusețe?

- Mm...da. Gemu Ella înfierbântată.

Aaron se aproprie de ea potrivindu-se între picioarele ei. O sărută tandru în timp ce intră în ea.

- Oh, ești atât de mare!

- Atât de mare doar pentru tine. Doar al tău.

Intră în ea cu câteva mișcări care cu timpul se intensificau în timp ce Ella geme sub el.

- Acum te simți mai bine? Întreabă Aaron după ce și-au dat drumul amândoi. Orgasmul curgând lin din vaginul Ellei.

- Da...Spune Ella încălzită în obraji, transpirată și satisfăcută.

- Încă nu am terminat. Spune Aaron despărțind picioarele Ellei pentru a putea privi cum se scurge ușor lichidul.

Își duce degetele și mângâie ușor suprafață udă, Ella geme înfundat.

- Ești atât de udă! Spune Aaron aplecând și sugând ușor labiile umflate și calde rozalii ale vaginului.

- Îmi place când ești o fată cuminte. Spune Aaron printre gemetele scoase de Ella în timp ce el o penetrează cu limba apăsând ușor talia pentru a-i provoca un al doilea orgasm.

Partida se termină când Ella își dă drumul a doua oară plină de spasme gemând și tremurând.

Iubită în patul Lui [🔞]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum