Tiktok hesabıma da bir göz atın. Küçük alıntılar ve gelecekte olan olaylara gönderme var.
𝓐𝓷 𝓮𝔂𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓪𝓷 𝓮𝔂𝓮, 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱...
Mingi Paris sokaklarında yürüyordu. Başına geleceklerden habersiz. Sola dönerken yanından biri geçti, Seungmin. Daha sonra önünden elindeki bozuk parayı havaya atıp yakalayan biri geldi, Minho. Parayı atıp tutan adama göz atıp yürümeye devam etti. Ama önüne döndüğünde biriyle çarpıştı, Felix. Felix adamın omuzlarından, belinden ve yanaklarında tuttu. Özür diledikten sonra yoluna devam etti. "Ölçülerini aldım."
A̶n̶ ̶e̶y̶e̶ ̶f̶o̶r̶ ̶a̶n̶ ̶e̶y̶e̶, ̶t̶o̶o̶t̶h̶ ̶f̶o̶r̶ ̶a̶ ̶t̶o̶o̶t̶h̶...
Sahneye çıkan adamın yanına gitti Seungmin. Karnına vurdu ve kulağına eğildi. "Parmaklarımı şıklattığımda..." Mingi'yi hipnotize ediyordu. Parmaklarını şıklattıktan sonra gülümseyerek geri çekildi.
"Ve karşınızda mentalistlerin en iyisi Kim Seungmin!"
A̶n̶ ̶e̶y̶e̶ ̶f̶o̶r̶ ̶a̶n̶ ̶e̶y̶e̶, ̶t̶o̶o̶t̶h̶ ̶f̶o̶r̶ ̶a̶ ̶t̶o̶o̶t̶h̶...
Zırhlı araca parayı yükledi çalışanlar. 3 milyon euro kadar vardı. Zırhlı aracın içine girmek çok zordu elbette. Zaten içindeyseniz o başka. Aracın içinde, paranın altındaki bölmede saklanan iki kişi vardı; Jisung ve Felix.
Araç hareket etti ve darphanenin içinden çıktı. Darphanenin biraz uzağındaki bir köprünün altında olan polisler tarafından durduruldu. O polisler Jeongin ve Seungmin idi. Seungmin'in sürücüyü uyutması kolaydı, çok kolay. Kasanın içindeki ikili araç durduğu için dışarıyı kontrol etmeye giden görevliyi sakinleştirici ile bayılttı. Paraları iki yana atarak saklandıkları yerden çıktıklarında Jeongin aracın kapısını açmıştı.
"Selam beyler!" dedi Felix. Minho'nun getirdiği arabanın içindeki çantalara parayı doldurdular ve sakince oradan ayrıldılar. Çocuk oyuncağıydı.
A̶n̶ ̶e̶y̶e̶ ̶f̶o̶r̶ ̶a̶n̶ ̶e̶y̶e̶, ̶t̶o̶o̶t̶h̶ ̶f̶o̶r̶ ̶a̶ ̶t̶o̶o̶t̶h̶...
Çaldıkları parayı şimdilik yaşadıkları eve getirmişlerdi. Salonun ortasında duran para yığının üstünde yatan Felix'in fotoğrafını çekiyordu Jeongin. Hiçbir yerde paylaşmayacak olsa da hatıraydı onun için. Yokluk içinde yaşamış biri olarak bu kadar parayı bir arada görmemişti.
"Paraya bayılıyorum!" demesiyle kalan dörtlü gülümsemeye başladı.
"Kim paraya bayılmaz ki?" diyen Minho'yu onayladı.
"Para mutluluğu beraberinde getirmez. Bu söz tam bir yalan! Mutlu olduğum şeyleri alabilir ve mutlu olabilirim. Sağlıklı değilsem param sayesinde sağlığıma kavuşabilirim. Aşkı bulamam belki ama aşkı fakirken de bulacağıma dair bir garanti yok. Para her şeydir."
A̶n̶ ̶e̶y̶e̶ ̶f̶o̶r̶ ̶a̶n̶ ̶e̶y̶e̶, ̶t̶o̶o̶t̶h̶ ̶f̶o̶r̶ ̶a̶ ̶t̶o̶o̶t̶h̶...
Park Jinyoung, asistanı, avukatı ve beş atlı özel jetle Nwe Orleans'a uçarken Jinyoung bir talk show'a katılmıştı. Adam çok zengindi, acayip zengin.
"İki gün önce onları kimse tanımıyordu ama bu geceki gösterinin biletleri 29 saniyede tükendi. Sanırım onlar gösteri dünyasının sırrını çözdü."
"Şimdiye kadarki en iyi finali yaptılar."
"Tarihte ilk sevişilmek istenen sihirbazlar olacaklar. Unutma oksijen maskesi düşerse önce avukata tak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Now You See Me | SKZ
Fanfiction𝓐𝓷 𝓮𝔂𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓪𝓷 𝓮𝔂𝓮, 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱... Mahşerin 5 Atlısı... Hepsi birer sokak sihirbazıydı, Göz tarafından fark edilmeden önce. Göz onları seçtiğinde emindi, bu 5 kişi en iyisi olacaktı. 🚔 FBI ajanları Chan ve Chang...