2: Gösteri

102 18 14
                                    

𝓐𝓷 𝓮𝔂𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓪𝓷 𝓮𝔂𝓮, 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱...

29 Mart tarihinde kartta yazan adrese geldi Felix. Bir apartmanın dairesiydi. Apartmana girmeden önce Minho ile karşılaştı.

"Felix, merhaba!"

"Hyung? Sen de mi kart aldın?"

Minho kafasını salladı. Birlikte apartmana girdiler. Kartta yazan dairenin önüne geldiklerinde iki kişi onları bekliyordu. Minho Seungmin'i tanıyordu ve pek anlaştıkları söylenemezdi.

Seungmin Felix'e döndü. "Bekle adını tahmin edeyim. Fel, Felix. Felix."

"Bardağında yazıyor." dedi Minho. Felix ve Jisung güldü.

"Bu akıl okuma değildi zaten, gözlemdi." Minho'ya döndü Seungmin.

"Bekle hissediyorum. Sen bir kontrol manyağısın."

"Tek bakışta anlayabilirsin bunu zaten. Minho hyung tam bir kontrol manyağı."

"Bu iltifat olarak alıyorum."

"Bunu sadece sen iltifat olarak alırsın."

"Demek bu yüzden artık bir çift değilsiniz." dedi Jisung.

"Ne? Hayır! Minho tipim değil. Ben onun yardımcısıydım."

"Felix çok iyi bir yardımcıydı."

"Ama Minho hyung için çok şişmandım."

"Hayır, onu sadece bir kere söyledim. Kaçış kapısı için."

"Şu kadarcık yaptırdın kapıyı. Kimse oradan geçemez, kimse!"

"Rebecca geçiyordu, Rebecca yıllarca geçti."

Arkalarından gelen sese döndüler. En küçükleri gelmişti, Jeongin.

"Aman tanrım! Lee Minho, Lee Felix, Kim Seungmin ve Han Jisung! Büyük hayranınızım. Ben Jeongin bu arada."

Jisung Jeongin'in dediklerine gülümseyip sordu. "Sen de kart aldın mı?"

"Evet. Ölüm."

Herkes sırasıyla kartı gösterip ne olduğunu söyledi.

"Ermiş."

"Denge."

"Güneş."

"Büyücü."

Oluşan kısa sessizlik Jeongin tarafından bozuldu. "Birini mi bekliyoruz?"

"Kapı kilitli."

"Hayır, şimdiye kadar hiçbir şey kilitlenmemiştir."

Kapıya yaklaştı Jeongin. Kilidiyle biraz oynadıktan sonra kapı açıldı. Beşi birlikte içeri girdi. Daireyi bok götürüyordu. Bomboş olan salonun ortasında bir sembol vardı. Sembolünü hemen önünde bir not ve beyaz bir gül vardı. Notta "Now you don't" yazıyordu.

"Ne demek bu?"

Jisung gülü alıp sembolden biraz uzaktaki vazoya koydu. Gülün vazoya konmasıyla vazonun içindeki su akmaya başladı, sembole doğru. Sembolün her yerine su dağıldığında sembol birden yere çöktü ve içeri duman bıraktı. Bu duman sadece donmuş karbondioksitti.

 Bu duman sadece donmuş karbondioksitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Now You See Me | SKZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin