𝓐𝓷 𝓮𝔂𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓪𝓷 𝓮𝔂𝓮, 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱...
Chan vicdan azabı ile kaza yerinin temizlenmesini izlerken Changbin yanına yaklaştı. Arkadaşının vicdan azabı çektiğini biliyordu.
"Chanie, Jeongin'in arabasındaki kağıdın ne olduğunu anladılar."
"Ne olduğunu biliyorlar mı?"
"Ever ve neden onu korumaya çalışırken öldüğünü."
Elindeki belgeleri Chan'a verdi.
"Ok Taec-Yeon bizi bilgilendirmeye geliyor."
"Hadi gidelim."
Changbin bir yandan yürürken bir yandan da elindeki telefonu Chan'a uzattı.
"Önce buna bakman gerekiyor."
"Kim?"
"Arkadaşın Kim Namjoon."
Chan telefonu aldı. Changbin ile yürümeye devam ederken konuşabilirdi.
"Bang Christopher."
Namjoon Range Rover model arabasının kaputuna yaslanmış bir şekilde konuştu.
"Sihirbazın asistanının işlevini anlıyorsunuz değil mi, Ajan Bang?"
"Evet, adam tezgahı hazırlarken asistanı dikkatleri dağıtıyor."
"Bu kadar yanılıyor olmasaydınız haklı olurdunuz. Siz sihirbazı izlerken tüm ipler o masum ve sevimli asistanın elinde. Interpol'ün asistanınız olması için ilk kez masabaşından kalkmış bir amatörü göndermesi size de tuhaf gelmedi mi?"
Chan polislere olayı anlatan Hyunjin'e baktı. Aklında bir "Acaba?" dolanıyordu.
"Neden bu vakaya atanmak istedi?"
"O vakaya atandı, isteğiyle olmadı."
"Ooo, şans işte. Bir desteden rastgele bir kart çekmek gibi."
"Bu ani cömertliğinizin tuhaf olduğunu düşünüyorum. Sizin çıkarınız ne?"
"Sadece oyunu eşitlemeye çalışıyorum. Ayak bileğinde ağırlıkları ve paletleri olan biriyle oynuyor gibiyim. Ayak uydurun, Ajan Bang. Ayak uydurmaya çalışın."
Namjoon telefonu Chan'ın yüzüne kapattı. Chan'ın aklında Hyunjin ile ilgili bir sürü olasılık gezmeye başlamıştı bile.
Changbin yanından kısa süreli ayrıldığı arkadaşının yanına geldi telaşla.
"Hey, bir sorunumuz var."
Chan onu takip etti. Hyunjin Hoseok ile bir yerin kamera kayıtlarını izliyordu.
"Kasa burada."
Chan anlamazlıkla yanlarına gitti.
"Hayır. Hey. Onun burada ne işi var?"
Ok Taec-Yeon "Bize ilk ipucunu verdi." dedi. Hoseok Chan'a dönerek konuşmaya başladı.
"Son beş yıldır özel bir güvenlik şirketi olan Elkhorn'u soruşturuyorduk."
"Ve?"
"Yarım milyar dolara yakın parayı saklıyorlardı..."
Hyunjin Chan'a bakarak konuşmaya çalıştı. Chan sözünü kesmeseydi devam da edecekti.
"Sana sormadım Hyunjin, ona sordum."
Hyunjin kırgın bir şekilde baktı Chan'a. Çok dengesiz bir adamdı. Hoseok umursamazca devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Now You See Me | SKZ
Fanfiction𝓐𝓷 𝓮𝔂𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓪𝓷 𝓮𝔂𝓮, 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱... Mahşerin 5 Atlısı... Hepsi birer sokak sihirbazıydı, Göz tarafından fark edilmeden önce. Göz onları seçtiğinde emindi, bu 5 kişi en iyisi olacaktı. 🚔 FBI ajanları Chan ve Chang...