𝓐𝓷 𝓮𝔂𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓪𝓷 𝓮𝔂𝓮, 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱...
Hepsi bağlantılıydı. Credit Republican de Paris, JYP Sigortacılık. Elkron bir kasa üreticisi olarak başladı işine. Ucuz çelikten kasalar yaptı. Shrike'ın kasası basınca dayanamadı ve ezildi. Shrike ise içinde sıkıştı.
Chris 12 yaşındaydı o zaman. Kendine birini oluşturdu: Christopher Bang. Plan yaptı ve yıllarca o plana çalıştı. Hesaba katmadığı tek şey Hyunjin idi. Sabırla bekledi, amacına ulaştı.
Changbin, Chris ile bebeklikten beri beraberdi. Changbin ilk kez yürüdüğünde Chris yanındaydı, Changbin ilk kez konuştuğunda Chris yanındaydı. Chris babasını kaybettiğinde Changbin yanındaydı. Her zaman destekledi Chris'i. Ve canı pahasına koruyup kolladı. Sabırla bekledi Chris'in amacına ulaşmasını.
Hyunjin çocukluğundan itibaren sihirbazlık eğitimi almıştı. Göz'ün içinde doğmuştu o, bildiği her şeyi Göz öğretmişti ona. Bir üye sayılır mıydı? Pek emin değilim. Kimse tarafından seçilememişti çünkü, kendini kanıtlamamıştı. Ama çok becerikliydi. Bu yüzden yeni üyelere yardım etmeye her zaman gönüllü olurdu. Ama bu yardımlar oldukça küçük olurdu. Yaptığı en büyük yardım ise Atlılar'a olmuştu.
Chris Hyunjin'den hiç şüphelenmemişti. Changbin ise Chris'in aksine küçücük bir şüphe duymuştu. Ama üstüne gitmemişti bu şüphenin. Düşünmesi gereken daha önemli şeyler vardı. Hyunjin anlamıştı planın Chris'e ait olduğunu. Ona planın sahibi hakkında hiçbir şey söylenmemişti ama o anlamıştı. Changbin hakkında bir tahminde bulunamamıştı ama, Changbin tamamen sürpriz olmuştu ona.
A̶n̶ ̶e̶y̶e̶ ̶f̶o̶r̶ ̶a̶n̶ ̶e̶y̶e̶, ̶t̶o̶o̶t̶h̶ ̶f̶o̶r̶ ̶a̶ ̶t̶o̶o̶t̶h̶...
Kaldıkları evde kudurmakla meşguldü Atlılar.
Jisung Minho'nun kucağında oturuyordu ve viski içiyordu. Minho kucağında oturan Jisung'un beline sarılmıştı ve elindeki şampanyadan arada sırada yudum alıyordu.
Jeongin Seungmin ile dans ediyordu. Kafası çoktan uçmuştu, ne yaptığının farkında bile değildi. Seungmin ayıktı ama sevgilisine ayak uyduruyordu.
Felix Changbin'in dibine oturmuş flört ediyordu. Changbin tabi ki karşılık veriyordu, Felix karşılık verilmeyecek biri değildi.
Chris bir köşede oturmuş elindeki viskiyi içiyordu ve çocukları izliyordu. Tam bir çocuklarını izleyen baba gibiydi.
Hyunjin mi? O Fransa'ya dönmüştü. Oradaki işlerini bir türlü halledecek ve Kore'ye geri dönecekti. Ama dikkat çekmemek için bunu oldukça yavaş yapacaktı. Kendi tahminine göre bir yıl içinde geri dönebilirdi.
A̶n̶ ̶e̶y̶e̶ ̶f̶o̶r̶ ̶a̶n̶ ̶e̶y̶e̶, ̶t̶o̶o̶t̶h̶ ̶f̶o̶r̶ ̶a̶ ̶t̶o̶o̶t̶h̶...
Yaklaşın. Daha çok yaklaşın. Çünkü artık sırlarını biliyorsunuz. Her yerde olabilirler. İzliyor olabilirler. Sıradaki numaraları için yardımcı olabilecek birilerini arıyorlar.
Üç dediğimde gözlerinizi açın ve ne gördüğünüzü söyleyin.
Bir..
İki...𝓐𝓷 𝓮𝔂𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓪𝓷 𝓮𝔂𝓮, 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱...
İkinci kitap yazmaya başladım. Annemle birlikte filmi bir daha izledik ve bazı açıklamadığım yerler olduğunu fark ettim. Bu yüzden böyle bir bölüm geldi. Hehehehe.
Aslında ikinci kitapta Ryan Reynolds dahil olacaktı ama bu planım suya düştü 🙃
Yine de belli olmaz...
Hadi bakalım bay bay.
Göze göz, dişe diş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Now You See Me | SKZ
Fanfiction𝓐𝓷 𝓮𝔂𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓪𝓷 𝓮𝔂𝓮, 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱... Mahşerin 5 Atlısı... Hepsi birer sokak sihirbazıydı, Göz tarafından fark edilmeden önce. Göz onları seçtiğinde emindi, bu 5 kişi en iyisi olacaktı. 🚔 FBI ajanları Chan ve Chang...