𝓐𝓷 𝓮𝔂𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓪𝓷 𝓮𝔂𝓮, 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱...
Chan iki polis ile birlikte Namjoon'un tutulduğu hücreye yürüyordu. Yüzünde bir sırıtış vardı. Namjoon Atlı olmadığını savunup durmuştu ama en sonunda her şey onun üstüne kalmıştı. Yalanlarının sonunda bittiğine karar verdi Chan. Polislerden biri hücrenin kapısını açtı. Sadece o vardı, başka kimse yoktu hücrelerde. Chan hücrenin içine geçti ve "Teşekkürler, biraz yalnız kalalım." dedi. Polisler ikisini hücreye kilitleyip gittiler.
"Tuzağa düşürüldüm." dedi Namjoon direkt.
"Bundan eminim Namjoon." Açıkça dalga geçiyordu.
"Evet ama kanıtlayabilirim. Her zaman yaparım. Tam tahmin ettiğim gibi budalayı oynuyorsun."
"Dramayı bırakalım, tamam mı? Burada kameralar çalışmıyor."
"Verebileceğim bilgiler var. Sanırım bu iş böyle yapılıyor."
"Bir değeri varsa tabii." Chan haka dalga geçiyordu ve bu Namjoon'u delirtiyordu.
"Bu parmaklıklar düşünmek için insana oldukça zaman veriyor. Ve nasıl yaptıklarını bildiğimden eminim.
İkinci gösteride tavşan numarasını hatırladın mı? Kutu hiçbir zaman boş değildi. Oda da öyle. Depoya erişim sağladıktan sonra Atlılar gerçek kasayı bırakıp tüm odayı devasa bir tavşan kutusuna dönüştürdüler. Siz içeri girdiğinizde kasanın gittiğini düşünmüştünüz. Numarayı kaçırdınız. Yine. Kasanın çoktan çalındığını düşünmenizi sağladılar böylece siz de gardınızı indirip gidecektiniz.
Siz hayvan şekilli balonlarla meşgulken biri depoya giriyordu. Kim mi? Yang Jeongin."
"Hayır. Olamaz. O gözümün önünde öldü."
"Ama ölmemiş de olabilir. Standart bir FBI aracı ile kaçtı, değil mi? Sizi köprüye kadar götürdü. Atlıların tamı tamına benzer bir arabayla bekledikleri yere. İrtibatı kaybedip değişimi yapmaları için bir saniye yeterliydi. O yanan arabaya yaklaştığında, ki kahramanca olduğunu söylemeliyim, morgdan alınmış bir ceset olduğunu tahmin ettiğim kişiyi kurtaramaya çalışırken az daha ölecektin."
"Peki bir adamı tuzağa düşürmek için neden bu kadar ayrıntılı bir plan yapsınlar?"
"Bilmiyorum."
"Aldıkları para asla kendilerinde kalmadı."
"Henüz anlamadığım kısım bu ama size çok daha önemli bir bilgi verdim."
"Hayır, pek sayılmaz."
"Ne?" Şaşkınlıkla konuştu Namjoon. Nasıl yani? Önemli bilgiler vermişti.
"Sonunda Lionel Shrike'ı iyice araştırma fırsatım oldu. Geri dönüş denemesi. Geçirdiği kaza.
Ailenin iddiasını reddeden sigortacı, JYP Sigorta. Peki ya notun bulunduğu banka? Paris'teki Credit Republican. Buna ne diyeceksin?"
"Her dakika bir sersem dünyaya geliyor."
"İşte yeni teorim Bay Namjoon. Efsaneye göre Göz her yerdedir. Gerçekten büyük sihirbazların kendilerini ortalama olanlardan gizlemelerini beklerler. Belki de bu sendin. İçten içe her zaman Göz'ün bir parçası olmak istedin ama hiçbir zaman davet edilmedin. Sen de onları yok etmeyi denedin. Ne oldu peki? Onları öfkelendirdin."
"Göz gerçek değil Ajan Chan."
"Tamam o zaman açıkla. Tüm bunların arkasında kim olduğunu."
"Takıntısı olan biri!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Now You See Me | SKZ
Fanfiction𝓐𝓷 𝓮𝔂𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓪𝓷 𝓮𝔂𝓮, 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱... Mahşerin 5 Atlısı... Hepsi birer sokak sihirbazıydı, Göz tarafından fark edilmeden önce. Göz onları seçtiğinde emindi, bu 5 kişi en iyisi olacaktı. 🚔 FBI ajanları Chan ve Chang...