𝓐𝓷 𝓮𝔂𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓪𝓷 𝓮𝔂𝓮, 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱...
"Asi Atlılar'ın FBI'ı son bir gösteriye davet ettiği bu etkinliğe katılım inanılmaz."
"Atlılar bizi FBI ile son yüzleşmeleri için davet etti. Ne planlıyorlar? Bunu öğrenmek üzereyiz."
Haber kanalları 5 Pointz'de canlı yayındaydı. Orada öyle bir kalabalık vardı ki iğne atılsa yere düşmezdi. Herkes duvarları grafitiler ile süslemiş binaya giriyordu veya etrafındaki alanda bekliyordu. Bu sırada kasayı taşıyan araç ve polisler binanın biraz uzağındaki bir yere girdi. Ara sokaktı ve binaya yakındı.
Araç durduğu anda FBI ajanları ve polisler arabalarından inip silahlarını tutarak kolonların arkasına geçti. Yaklaşan kişi onları görmemeliydi. Tüm gözlerin araçta olmasıyla ilgili bir emir verdi Changbin.
Araç durdu. Birinin yaklaşmasını beklemeye başladılar. Rose arabaya yaklaşan birini gördüğü anda telsizini açtı. "Ajan Bang, Seo?"
"Evet Rose." dedi Changbin.
"Araca yaklaşan biri var. Sarı saçlı bir erkek."
Chan ve Changbin "sarı saçlı" erkek kısmını duyduğunda birbirlerine baktılar. Olabilir miydi? O kişi Hyunjin olabilir miydi? Öğrenmek üzereydiler. Adam aracın kapısına yaklaştı ve açtı. Chan ve Changbin silahlarını çekti. "Kıpırdama!"
"Ananı sikeyim!" dedi adam. Hyunjin değildi, Namjoon'un adamlarından biriydi. Namjoon kameralar ile kenardan çıkıp neler olduğunu sordu. Videosu mahvolmuştu.
Chan onu görmesiyle araçtan atladı. Hoseok "Hey, bu televizyondaki adam." dedi. Teşekkürler, güzel bir tespit.
Changbin "Silahlarınızı indirin." diye emir verdi.
Chan Altıncı Atlı'yı yakaladığına emin bir şekilde konuştu. "Bakın kimmiş. Altıncı Atlı."
"Şaka falan mı yapıyorsun? Ben de sizin gibi onları takip ediyorum."
"Artık kimseyi takip etmiyorum. Başından beri bizden öndeydiniz. Ama bilin bakalım ne oldu? Artık ben öndeyim." dedi Chan. Bu davayı takmıştı kafasına bir kere.
"Hala bir budalasın Chan."
"Öyle mi?" diye karşılık verdi alayla Chan. Namjoon'a aşırı gıcık oluyordu.
"Burası Lionel Shrike'ın eski prova mekanı. Burası ilk gösterimi yaptığım yer. Daha da büyük budalalar gibi görünmek istiyorsanız, kasayı açın. Bu sırada da kafanız karışıkkenki yüz ifadenizi tekrarlar mısınız Ajan Bang? Video için harika bir kapak olacak."
Onu çeken kamerayı eliyle ittirdi Chan. Namjoon'dan nefret ediyordu. "Kasayı açın."
Şifre kırmakla yükümlü FBI ajanı öne çıktı ve kasaya yaklaştı. Elindeki aleti kasanın kilit yerine yaklaştırdı ve şifre yerini çevirmeye başladı. Ama daha bir tur bile döndüremeden o parça elinde kaldı. Parçanın arkasına bağlı renkli mendiller vardı. "Ne oluyor lan?" dedi ajan.
Chan olanı gördükten sonra hemen adamın elindeki mendilleri tuttu ve çekmeye başladı. "Ne? Hayır!" Mendilleri çekerken sırıtan Namjoon'a baktı. Hızlıca çekmeye devam etti. En sonuna geldiğinde kasanın kapısı açılmaya başladı. Ama sanki patlayacak gibi bir ses geliyordu.
"Herkes geri çekilsin!" diye bağırdı Changbin. Kapı menteşelerinden koparak yere düştüğünde kasanın içindekiler göründü. Bir sürü balon; köpeğe, kılıca, kediye benzeyen bir sürü balon. Ajan Bang yine Atlıların oyununa gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Now You See Me | SKZ
Fanfiction𝓐𝓷 𝓮𝔂𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓪𝓷 𝓮𝔂𝓮, 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝓽𝓸𝓸𝓽𝓱... Mahşerin 5 Atlısı... Hepsi birer sokak sihirbazıydı, Göz tarafından fark edilmeden önce. Göz onları seçtiğinde emindi, bu 5 kişi en iyisi olacaktı. 🚔 FBI ajanları Chan ve Chang...