Oniemiała wpatrywałam się w wielki dom rozciągający sie przed moimi oczami. Po tym, jak mama i babcia zmarły myślałam, że jestem sierotą. Potem dowiedzialam się o moich pięciu bogatych braciach i jak najszybciej się dało przyjechałam do USA, gdzie oni mieszkali.
Wszystko zdarzyło się bardzo szybko. Jeszcze 3 dni temu siedziałam sobie spokojnie na tronie oglądając moje ulubione anime, Yarichin Bitch Club, kiedy nagle moja mama otworzyła drzwi do toalety wrzeszcząc.
-ZNALAZLAM 3 ODCINEK YBC PO POLSKU! - AA
Zanim dokończyła zdanie, zaczęła trząść się niczym epileptyk i upadła na kafelkową podłogę szepcząc cicho.
-czemu tu tak jebie...
O nie!
-mamusiu!-załkałam nad stygnącymi już zwłokami-co z tym odcinkiem.. gdzie teraz zobaczę moje ulubione yaoi..?
-TU KURWO JEBANIA , TY KAWAŁKU GÓWNA WYPOLEROWANY. MATKA CIEBE Z LISEM ZROBIŁA NA KUPIE GÓWNA.
Usłyszałam wrzask babci, kiedy ta weszła do toalety i zobaczyła leżącą na podłodze mamę i mojego titanica, który zatkał kibel.
-wow ale bydlak- powiedziała oniemiała i przybliżyła się do muszli.
- O BOZE JAK TO NAPIERDALA- wybiegła z ubikacji po drodze potykając się o mojego psa, pusię. Babcia upadła na podłogę i zaczęła tanczyć breakdance.
-babcia, co ty robisz- zamrugałam.
-Gówno- odparła świdrując mnie oceniającym wzrokiem od góry do dołu
-O TY STARA KURWO, PUSIA, BIERZ JĄ!
Pusinka jak przystało na grzecznego pieska zaraz mnie posłuchała i po chwili babcia lezała pokonana na ziemi.
I w ten właśnie sposób trzy dni później stałam przed swoim nowym domem w Pensylwanii. Trzymałam walizkę wypchaną mangami yaoi bujając się do kojących dźwięków sexoholika, który leciał na moich słuchawkach.
-sexoholik.. grzeczne dupy nie chcą ze mną chodzić.. - zaśpiewałam pod nosem moją ulubioną piosenkę.
Niedaleko mój brat, który przedstawił mi się jako Łil parkował auto do garażu.
- Higl ligue?
Odwróciłam się słysząc za sobą nieśmiały głos.
Moje oczy ujrzały umięśnionego chłopaka, mniej więcej 18 letniego, w stroju pokojówki i uszkach furry.
-ale hociak.. - wymamrotałam.
-Jestem D-dylan, uwu, twój brat..ale wolę jak nazywają mnie dildo ruchacz 3000.
-O..mój brat- westchnęłam- no trudno...
-Chodź do domu przedstawię ci resztę braci.. nya uwu baka ara ara..
-okej to chodzmy kocie procie.
Weszliśmy do wielkiej willi a me oczy od razu zaszczycił widok całej półki wypełnionej spicy fanfikami.
-Omg omg omg-podbiegłam do półki i zaczęłam przeglądać powieści.
Nagle usłyszałam za sobą lodowaty głos.Witajcie kochani🥰🥰🥰
oto pierwszy rozdział mojej nowej powieści "Rodzina niespłaconych kredytów". Mam nadzieję że podczas czytania będziecie mieć dużo frajdy☺️☺️🤭😔☺️☺️☺️☺️😦☺️
CZYTASZ
Rodzina niespłaconych kredytów
Kısa HikayeHigh ligue traci w wypadku rodzine po czym dowiaduje się że ma 5 dorosłych braci bad boyów, którzy są heterofobami