Niko: ahdistunut sekakäyttäjä + vieroitus
Tommi: koditon nuori joka asuu nuorisokodissa
... ... ...
Niko:
Olin jääny kiinni huumeiden sekakäytöstä mun porukoille, tietysti siitä synty kunnon sota ja koska olin alaikäinen mut suorastaan roudattiin vierotukseen.
Parin paikan jälkeen tää oli paras paikka, vaikka olin täällä pakotettuna.
Oli hyviä päiviä ja niitä kun tärisin huoneen nurkassa ja kärsin. Onneks samassa kerroksessa, mutta eri puolella oli Tommi josta tuli mulle todella tärkee kaveri.
Välillä käytiin ykkös kerroksessa iltapalalla tarkistaa oliko tullut uusia tyyppejä.
Sinä iltana näytti tulleen kaks, toinen oli päätyny lepohuoneesen liian kovan vauhdin takia, mutta tää toinen kulki jonkun rastapään perässä ja piti sitä turvana.
"Ei helvetti.." sanoin ja tärisin kun päästin Tommin kanssa ylös, mun oma ohjaaja Kiira oli vastassa
"Kiitos Tommi, Nikon on aika päästä lepäämään.." Kiira sanoi ja autto mut mun huoneeseen, tosin mulle tuli kiire vessaan"Rauhassa, haen sulle sun lääkkeen.." Kiira sanoi, istuin vessan lattialla ja tärisin
"Otas tuo, auttaa pahimpaan.." Kiira sanoi, tykkäsin siitä miten Kiira huomio ja oli kaverina kun sitä tarvitsiIstuin pitkään Kiiran kanssa vessan lattialla ennen kun vihdoin pääsin jaloilleni ja istumaan sängyn reunalle
"Miltäs ykkösessä näytti?" Kiira kysyi
"Samalta niinku aina, mut pari uutta tullu.." sanoin
"Koita levätä hetki, tuun jonkun ajan päästä takas.." Kiira sanoi ja lähtiEttä mun elämä oli välillä yhtä helvettiä, porukat hylkäs eikä mulla ollu ketään, ei ketään. Olin yksin, yksin ja sekasin.
Toivottavasti saan jossain kohtaa myös muita kavereita kun pelkkä Tommi, tosin vierotus on aika yksinäistä hommaa tiukkoine sääntöineen.
Tommi:
Olin pitkään vailla kotia, asuin kadulla ja pummin rahaa. Porukat oli lähteneet lomalle ja jääneet sille tielle, kuulema niin mukavaa ja villiä.
Kukaan sukulainen ei halunnu mua luokseen, edes mun sisarukset jotka oli mua vanhempia, eikä meillä ollutkaan hyvät välit.
Kun pääsin tänne, ystävystyin Nikon kanssa, käytiin välillä ykkös kerroksessa iltapalalla ja tarkistaa meno, oltiinhan mekin nuoria ja sovittiin hyvin joukkoon.
"Kaikki ok Niko?" kysyin kun se tärisi päiväsalin sohvalla
"Hirvee olo, oksettaa.." Niko sanoi, sillä oli vierotus päällä joten en ihmettele.
"Kyllä se siitä.." kannustin Nikoa
"Hyi vittu.." Niko sanoi ja syöksy vessaan, ei jääny paljon arvailtavaa mitä tuolla tapahtu.Nikon ulkoinen olemus oli jäätävä, hikinen ja kalpea. Välillä tärinällä ei ollu mitään rajaa, mutta Niko taisteli.
"Tommi, tuutko käymään.. Laitetaan tää paperi valmiiksi.." kuului, tuo oli mun puolen oma ohjaaja Terhi. Oli onnea että Terhi löysi mut.
Olin jo tulossa tänne, kun Terhi työmatkallaan otti mut mukaan ja järjesti mulle katon päälle.
"Tohon vielä nimmari alle.." Terhi sanoi
"Mikä tää niinku on?" kysyin
"Tukihakemus, katotaan mitä tästä sanotaan.." Terhi jatkoiOli oikeesti onnea että just Terhi oli se joka piti mun puolia, autto jos tarvitsi jotakin. Mut vielä isompi onni oli että sain kodin ja katon pään päälle.
Ensi kertaa pitkään aikaan mulla oli mahdollisuus päästä lämpimään suihkuun ja yöksi oman peiton alle, sillä reissulla olin vieläkin ja hyvä niin.
... ... ...
Sellanen, näin alkoi Nikon ja Tommin tarina!
Lyhyt joo, mutta tuota 485 sanaa!
Tiiän haluutte heti lisää, mut ehkä te saattekin tänään enemmän kun normaalisti, haluun saada tän tietyyn kohtaan ennen kun alkaa tapahtua ;)
YOU ARE READING
Lost & Bleeding [Young Channel] (2) [VALMIS] ✔️
FanfictionTällänen teinivuosi hässäkkä, en laita tarkkoja ikiä, mutta ikähaarukka ehkä jotain 14-17. ~~ ~~ ~~ Aleksi päätyy nuorisokotiin missä on muut jätkät jo, Aleksi ei tosin ole puhunut vuosiin trauman takia. Kuusikko ystävystyy ja siitä alkaa hurja seik...