Tommi:
Meillä oli jo perinteeksi muodostuneet juhlat koko talon väen kanssa, ykkös ja kakkos kerros sulautu hetkeks yhteen.
Ohjaajat ei ollu tänään ohjaajia, paitsi muutama. Muuten kaikki juhli ja nautti olostaan.
Niko ja Joonas kuherteli nuotiolla, samoin Olli ja Aleksi. Kaikki meni hyvin siihen asti kun kävi vahinko ja Olli poltti itsensä nuotiossa, tai no joku tönäs sitä.
Olli:
Oli ehkä turhan kova vauhti päällä, olin just lähdössä käymään läheisessä puskaasa kusella kun joku ihan selvästi tönäs mua ja kaaduin, ehkä vähän liian lähelle nuotiota.
"Ai vittuuu.." huusin, kaaduin melkein nuotioon, kohta mua sammutettiin yhteispelillä tai mun takkia ja housuja emmä tiiä.
"Aaa, auttakaa.." huusin, en tiedä kuka oli nopein mut joku hyppäs mun päälle oman takkinsa kanssa ja sammutti mua, tilanne oli nopeesti ohi.
"Apua on tulossa.." kuului
"Sattuu.." huusin melko lujaa
"Ihan rauhassa.." joku ohjaaja tuli mun luokse
"Aleksi.." sanoin
"Säikähti ja Tommi otti kopin.." kuului, jotenkin mun olo heikkeni ja taistelin et pysyn hereillä, mikä ei ollu helppoa.Joel:
Äkkiä kuulu hirvee huuto, vilkaisin ympärille ja huomasin Ollin maassa, sen paita ja housut oli tulessa, kohta otin mun oman takin ja hyppäsin Ollin päälle, Niko mun perässä ja sammutettiin Ollia yhdessä.
"Saatana sammu nyt.." kirosin, Ollin huuto oli kärsivä
"Nyt tais sammuu.. " Niko sanoi
"Hyvä pojat, apua on tulossa.." Kiira sanoi
"Kestä hetki Olli.." sanoin, tosin ei Olli sitä kivuiltaan tajunnuHetkee myöhemmin ambulanssi oli rannalla ja ensihoitajat hoiti Ollin palovammoja, Aleksi oli Tommin luona ei ollu epäilystäkään mikä sen vointi oli just nyt.
Niko:
Olli makasi hiekalla ja ensihoitajat hoiti sen palovammoja, huuto täytti rannan. Oli ihme ettei käyny pahemmin.
Ollin käsivarret ja jalat otti aika hyvin osumaa, muttei niin pahasti että Olli pitäs viedä sairaalaan.
"Joel, käy sanoo jollekki et lähetään viemään Olli huoneeseen ja otetaan Aleksi mukaan.." sanoin
"Jees, eiköhän lähetä koko jengi.. Aleksia ei voi jättää yksin, kukaan tuskin muutenkaan haluu nyt olla yksin.." Joel sanoiNiin meidän kuusikko lähti takas sisälle, minä ja Joel tuettiin Ollia että se pääs liikkumaan, Tommi ja Joonas tuli perässä Aleksin kanssa.
Varovasti laskettiin Olli sängylle ja päästettiin Aleksi sen viereen. Kukaan ei ollu lähdössä mihinkään, istuttiin kuka missäkin ja seurattiin Ollin vointia.
Asta kävi jossain kohtaa antamassaan särkylääkettä ja rauhottavan, nyt Olli ainakin nukkuu pari tuntia ja me muut oltiin Aleksin tukena.
Joonas:
Aleksi oli edelleen paniikissa tapahtuneesta, vaikka Olli nukku sen vieressä, kukaan meistä neljästä ei ollu lähdössä mihinkään. Ei me vaan voitu jättää Aleksia yksin.
Istuin Nikon sylissä lattialla, Joel ja Tommi oli sohvalla ja Aleksi silitteli Ollin poskea.
"Kaikki järjestyy.." Tommi sanoi
"Muutama päivä menee huilatessa, mut sit Olli on taas iskussa.." sanoin
"Rupee säki hetkeks nukkuu, me ei lähetä mihinkään.." Niko sanoiVaan hetki kun Aleksi mönki Ollin viereen ja painautu varovasti sen kylkeen ja oli siinä.
Me selvitään kaikki tästä, ketään ei jätetä yksin.
Aleksi:
Säikähdin ihan huolella kun Olli vaan kaatu liekkeihin, tai melkein. Mikä huuto siitä lähti, tässä kohtaa on musta aukko. En muista mitä tapahtu, mut Tommi ja Joonas tuli mun luokse ja koitti pitää mut järjissäni.
Huoneessa Olli nukku lääkkeiden ansiosta. Niko, Joonas, Joel ja Tommi oli mun luona kokoajan, sillonkin kun kömmin Ollin viereen ja nukahdin, sillonkin ku heräsin joku niistä oli heti kysymässä mun oloa, en vaan ollu ihan mukana vaikka Olli nukku mun vieressä.
Muutama päivä myöhemmin tapahtuma oli muisto vaan, Ollin kädet ja jalatkin parani hiljalleen, mut silti niihin jäi merkki mitä oli tapahtunu.
... ... ...
Mulla ei oo mitään tarkkaa tietoo miten palovammoja hoidetaan, joten skippasin sen kohdan!
Nii ja tuota hupsista! :o
576 sanaa!
Vähiin käy ennen kun loppuu, ollaan kahen luvun päässä lopusta! ;)
YOU ARE READING
Lost & Bleeding [Young Channel] (2) [VALMIS] ✔️
FanfictionTällänen teinivuosi hässäkkä, en laita tarkkoja ikiä, mutta ikähaarukka ehkä jotain 14-17. ~~ ~~ ~~ Aleksi päätyy nuorisokotiin missä on muut jätkät jo, Aleksi ei tosin ole puhunut vuosiin trauman takia. Kuusikko ystävystyy ja siitä alkaa hurja seik...