a/n: kuusikko on ystävystynyt ja kaikki pitää toistensa puolia, sekopäinen meno alkakoon!
Timeskip, useampi viikko
Tommi:
Oltiin ystävystytty meidän korispeli jengin kanssa, ihan mahtavaa porukkaa, meitä oli nyt kuus: minä, Niko, Joel, Joonas, Olli ja Aleksi.
Niko ja Joonas oli ollu hetken yhdessä, samoin Olli ja Aleksi mutta pidempään. Vielä ei kumpikaan ollu jääny kiinni, mikä oli pari kertaa todella lähellä.
Oltiin löydetty ulkoa paikka minne ei ohjaajien säännöt yllä, toisin sanoen oltiin lähellä nuorisokotia mutta silti sen verran kaukana ettei ollu hätää.
Nyt meillä oli pienet bileet ja kyllä mun olemus oli menny kaupassa läpi ja sain ostettua juomista.
Aleksi taisi olla ainoa joka ei juonu, muut kyllä otti huolella
"Me niin ollaan kusessa, kun mennään takas.." Joel sanoi
"Aleksi, ota yks huikka.." Joonas sanoi
"En, mä en halua.." Aleksi sanoi
"Ei oo pakko, mäki otan vaan nää kaks.." Olli sanoi"Nikolle alkaa riittää.." sanoin, sen ei todellakaan oo hyvä mennä missään huonossa kunnossa takas.
"Hähtäh, joo tää on vika.." Niko sanoi
"Um Joel?" Olli sanoi ja tönäisi tuota
"Ei vittu, se sit sammu.." Olli jatkoi
"Shiiit, halukkaita kantamaan toi takas ja kuuntelemaan saarnaa?" Joonas sanoiLopulta se olin minä joka autto Joelin melko huomaamattomasti takas sinne minne piti.
Ilmeisesti muutki pääs lopulta sinne minne piti
Olli:
Oltiin päädytty jälleen yhden kerran heiluttamaan peittoa, eikä ollu eka kerta. Aleksi oli mun alla ja nautti, kunnes joku koputti oveen. Ei hitto mä unohin huone tarkistuksen.
Ovi aukesi ja Timo tuli huoneeseen, heitin äkkiä peiton Aleksin päälle ja koitin irrottaa itteeni Aleksista, jäi nimittäin vähän kesken.
"Mitäs tää tarkottaa?" Timo kysyi
"Kyllä mä näin, Aleksi voi tulla esiin.." Timo jatkoiAleksi kuitenkin pysy peiton alla, viimein sain itteni irti ja vedin Aleksi nimisen peitto mytyn lähemmäs itteeni.
"Kauan tätä on jatkunu?" Timo jatkoi kyselyään
"Kuuluu sulle, mut me seurustellaan.." päräytin sanoa
"Säännöissä on selvä kohta missä kielletään seurustelu ja muu siihen liittyvä.." Timo sanoi"Vitun väliä, Aleksi on mun poikaystävä, yritäppä erottaa meidät.." älähdin uudestaan, mikä oli virhe sillon nimittäin alko tapahtua!
Aleksi:
Olin turvassa peiton alla ja kuuntelin kun Olli vaihto mielipiteitä Timon kanssa.
"Selvä, Olli pääsee lepohuoneesen ja Aleksi vaihtaa toiselle puolelle.." Timo sanoi
Äkkiä mua alettiin repiä pois Ollin luota, kuitenki niin että mulla oli peitto suojana, kun taas Olli sai jostain vaan pyyhkeen.
"Tämä loppu nyt!" kuului ja Olli raahattiin pois.
Joonas:
"Mitä vittua täällä tapahtuu?" kysyin kun alko kuulua hirveä meteli
"Te ette pysty erottaa mua ja Aleksia.." kuului Ollin huuto
"Jätkät, joku Aleksin luokse, nää mulkut yrittää erottaa meidät.." Olli huusi kun sitä raahattiin käytävällä."SEIS! ETTE VIE OLLIA!" Joel sanoi ja nousi kapinaan
"Mitä pahaa siinä on jos kaks ihmistä tykkää toisistaan?" Joel jatkoi"Säännöt.." joku sanoi
"Vittuun säännöt, jos tästä tulee tämmönen haloo, niin mut ja Niko pitää erottaa kans.." huusin
"Just, semmonen sitte.." Joel sanoi"Mikä siinä on niin vitun pahaa? Mä ja Niko, että Olli ja Aleksi ollaan kun paita ja perse.." jatkoin
"Te ette vaan ymmärrä.." sanoin, nopeesti juoksin hakemaan Aleksin, toki varmistin ettei mitään vilkkunu ja lähdin takas sinne missä tapahtu.Nyt myös Niko ja Tommi oli tulleet mukaan sekottamaan soppaa. Sanoin ilmeellä että ollaan kusessa, nää tietää.
"Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Miks te pidätte häntä kiinni?" kuului, kun nuorisokodin johtaja tuli kuin tilauksesta.
Avasin sanaisen arkkuni ja huusin kunnolla:
"Nää mulkut koittaa erottaa Ollin ja Aleksin, ne on seurustellu jo pitkään samoin minä ja Niko.." puhisin kiukusta
"Minkä ihmeen takia tää on niin iso juttu?" johtaja kysyi
"Koska ne vitun seurustelu säännöt.." jatkoin
"Ne on siellä turvallisuuden takia, ei ketään voi kieltää seurustelemasta.." johtaja sanoi
"No vihdoinkin joku sano jotakin järkevää.." Joel sanoiTommi ja Niko oli hiljaa, mutta minä kihisin edelleen
"Shh, Aleksi ei oo mitään hätää.." sanoin Aleksille joka oli edelleen mussa kiinni
"Nyt irti siitä pojasta, tästä tullaan keskustelemaan myöhemmin.." johtaja sanoi
"Noniin, Olli menee nyt rauhottaa Aleksin ja Niko menee Joonaksen luokse.." johtaja sanoi
"Te saatte mun puolesta seurutella, eikä teitä enää eroteta.." johtaja sanoiOlli syöksy samantien Aleksin luokse ja romahti sen mukana lattialle, Aleksin itkulle ei meinannu tulla loppua se tärisi ja itki Ollia vasten.
Niko:
Mitä hittoo just tapahtu? No ainakin porukka tiesi mun ja Joonaksen, sekä Ollin ja Aleksin seurustelusta.
Aleksi raukka itki ja tärisi Ollin halissa. Menin Joonaksen luokse ja istuin sen kanssa lattialle ja helpottamaan Aleksin oloa.
"Vie vittuun se rauhottavas.." Olli murahti kun joku yritti antaa Aleksille rauhottavaa
"Vittu, et tuu yhtään lähemmäs.." ärähdin ja siirtyin niin että oltiin Joonaksen kanssa suojana"Te ohjaajat voitte painua juomaan sitä kahvianne, ihan teidän vika että tilanne on tämä.." Tommi sanoi ja astu kaikkien meidän eteen, myös Joel pääty istumaan lattialle.
"Shh, ei oo mitään hätää.. Mua ei viedä mihinkään sun luota.." Olli sanoi huomasin miten Joonaskin tärähteli mua vasten
"Joonas, kaikki hyvin?" kysyin
"Ahistaa, toi vei mun kaikki voimat.." Joonas sanoiMeni aivan liian kauan saada tilanne rauhottumaan. Olli sai jotenkin Aleksin raahattua Ollin huoneeseen, minä puolestaan yliväsyneen Joonaksen sen huoneeseen.
Tuntia myöhemmin tämän puolen siipi oli hiljanen. Joonas nukku mun kylkeä vasten, oletettavasti myös Olli ja Aleksi nukku.
Joel:
"Olipas se.." sanoin
"Jep, toivottavasti tosta ei tuu mitään henkistä, sen mitä tiiän Joonas voi sortua viiltelemään ja Aleksi ilmeisesti oksentamaan.." Tommi sanoi
"Auts, kiitti että tulitte jeesimään.." sanoin
"No meidät haettiin tuolta ja tultiin sit keskelle sotatannerta.." Tommi sanoi"No nyt ei tarvi peitellä.." sanoin ja istuin sohvalle, Tommi teki seuraa. Jäätin istumaan hiljaisuuteen, missään ei liikkunu ketään.
Kaikki pysy huoneissaan ja ohjaajat vaan hävis jonnekin, edes omat ohjaajat ei liikkunu vaikka kaikki oli töissä.
... ... ...
Vähän rajumpi luku, seuraavassa luvussa seuraukset mitä kaikkee tästä aiheutu! Miten Aleksi ja Joonas voi oikeesti, pystyykö Niko ja Olli suojelemaan rakkaitaan ja olemaan tukena?
935 sanaa!
Tätärää, koska oon kiltti, saatte vielä tämän tänään! Mut tän jälkeen saattekin odottaa sit huomiseen!
YOU ARE READING
Lost & Bleeding [Young Channel] (2) [VALMIS] ✔️
FanfictionTällänen teinivuosi hässäkkä, en laita tarkkoja ikiä, mutta ikähaarukka ehkä jotain 14-17. ~~ ~~ ~~ Aleksi päätyy nuorisokotiin missä on muut jätkät jo, Aleksi ei tosin ole puhunut vuosiin trauman takia. Kuusikko ystävystyy ja siitä alkaa hurja seik...