13. Kaiken jälkeen

163 24 3
                                    

a/n: on kulunut muutama viikko ikävästä välikohtauksesta. Aleksi ja Joonas voi vähän paremmin ja onni kukoistaa, vai onko kaikki sittenkään hyvin?

... ... ...

Olli:

Oli kulunu muutama viikko ja Aleksi oli edelleen hiljaa, se ei puhunu kenelle mitään, edes mulle.

Jotenkin syytin itteeni kaikesta, jos ei oltas jääty kiinni, mutta toisaalta nyt meillä oli lupa olla yhdessä.

Myös Joonas oli sulkeutunu, ainoa joka pääsi edes vähän sen lähelle oli Niko.

"Onks Aleksilla kaikki hyvin?" Joel kysyi
"On ja ei, se lakkas taas puhumasta.," sanoin
"Ehkä se kaikki oli liikaa, ehkä siinä yhdistyy joku muisto.." Joel sanoi
"En tiiä, ei Aleksi suostu kertoo jos kysyn.." sanoin

Jostain kulman takaa ilmesty Aleksi ja se rojahti mun syliin ja vaan oli, eikä liikkunu mihinkään.

"Miten menee?" Joel kysyi, ei vastausta
"Ei sun tarttee pelätä, ei kukaan tee sulle mitään.." Joel yritti, mutta turhaan

Joel:

Meillä oli ongelma, sekä Aleksi että Joonas oli taas pudonneet jonnekin syvempään kuoppaan, yritettiin saada Aleksi puhumaan ja Joonas taas meidän seuraan.

Aleksi kyllä oli meidän kanssa, mutta Joonas ei, eikä Nikokaan onnistunut vaikka yritti.

"Hitto, tää ei nyt toimi.." Niko sanoi kun istu meidän kanssa, yllätys että Aleksi nukku Ollin halissa
"Eikä ohjaajistakaan oo apua, tai on mut ei nekään saa mitään irti.." sanoin
"Kato nyt miten sulonen Aleksi on.." Niko sanoi
"Se sentään liikkuu, mut Joonas sit.." Niko jatkoi

Äkkiä Joonas ilmesty jostakin ja kaivautu Nikon haliin, no nyt oli molemmat meidän luona, mutta huoli oli silti olemassa kokoajan.

"Tulit sit siihen, en päästä sua pois ikinä.." Niko sanoi ja anto vaan Joonaksen nukahtaa siihen.

Niko:

Meidän kerroksessa kiersi joku hiton flunssa, osa ohjaajista ja asukkaista oli kipeenä, Tommi yks niistä.

Siispä pysyin alakerrassa ja Joonaksen luona. Pidin sitä hyvänä, vaikka en saanu vastakaikua. Joonas oli jossain todella syvällä ja mulla oli huoli mihin tää kaikki vielä menee.

"Joonas rakas, puhu mulle.. Mä haluun sut entiselleen.." sanoin ja pidin Joonasta halissa
"Aleksi voi kans huonosti, auta mua auttaa sua että voidaan auttaa Aleksia.." sanoin

Kyllä mä tiesin että Joonas kuuli, välillä se käänty niin että näki mun kasvot, mutta en nähny sen koska huppu oli tiellä.

Tommi:

Nyt oli mun vuoro olla kipeenä, joku flunssa jylläsi toisen kerroksen asukkaiden ja ohjaajien kiusana. Alhaalla ei menny hyvin kun Joonas ja Aleksi voi molemmat huonosti.

Oltiin taas samassa pisteessä kun Aleksi tuli taloon ja Joonas elleli omissa oloissaan, musta ei ollu nyt paljon hyöytyä.

Niko oli pysyny alhaalla, joten se oli vielä terve. Välillä Nikon oli kuitenkin pakko käydä näyttää naamaansa ja todistamassa ettei se ollu tehny mitään tyhmää, jos se ois tehny jotakin se ois joutunu jäämään tarkempiin oloihin.

Toki alakerran ohjaajat seurasi myös Nikoa samalla tavalla kun muita, nyt kun tilanne oli mikä oli.

Aleksi:

Mulla oli todella paha olla, vanha trauma pakotti mut taas olemaan puhumatta, en vaan voinu olla se joka vielä olin ollut.

Olli pysy mun vierellä, eikä lähteny pois. Kyllähän muutkin yritti saada mun oloo paremmaks, siinä onnistumatta.

"Sä voisit taas alkaa puhuu, vaikka vaan mulle.." Olli sanoi ja silitteli mun selkää
"Oonko väärässä jos sanon et sulle on tapahtunu jotakin ennen tänne tuloo.." Olli kysyi, nyökkäsin vastaukseksi
"Voi sua, kerrot sit kun siltä tuntuu.." Olli sanoi

Olli oli turvallinen, luotin siihen eri tavalla kun muihin, uskalsin olla oma itseni sen lähellä, ehkä mun pitää kerätä rohkeus uudestaan ja kertoo mitä mulle on tapahtunu.

Joonas:

Olin todella pohjalta, kokoajan väsyny ja Niko kärsi tästä. Kyllä mä sen huomasin ja olin sen lähellä, olin vaan niin väsyny ettei musta saanu paljoa irti.

"Joonas rakas, puhu mulle.. Miten voin auttaa sua.." Niko sanoi
"Mun pitää käydä jossain kohtaa ylhäällä, mut tuun takas koska siellä kiertää flunssa.." Niko sanoi

Jäin nukkumaan kun Niko lähti, mutta olin hereillä ja kuuntelin musiikkia kun se tuli takas,

"Mitä kuuntelet.." Niko kysyi, päästin sen lähemmäs ja annoin toisen kuulokkeen
"Aika tarttuva, sulla on hyvä musamaku.." Niko sanoi
"Kiitti.." sanoin hiljaa
"Mistä? En oo ollu kun sun tukena.." Niko sanoi
"Just siitä.." jatkoin

Niko oli kun ei ois huomannu mitä tapahtu, mut huomasin kyllä että se huomasi että sanoin pari sanaa.

No tästä oli suunta vaan ylöspäin, tai sit pudotus alas..

... ... ...

Vähän synkistelyä tähän väliin :o

686 sanaa!

Tättärää, vähän lisää tylsään lauantai iltaan!

Lost & Bleeding [Young Channel] (2) [VALMIS] ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora