TW: luvun alussa pätkä mikä saattaa triggeröidä lukijan, herkimmät skippaa, vaikka tuo lyhyt onkin!
... ... ...
Aleksi:
Istuin huoneen nurkassa ja katoin kun isä lyö äitiä, itkin ja huusin apua, mutta kukaan ei kuullu.
"Anna äidin olla, älä satuta sitä!" huusin
"Oo sä pentu hiljaa.." isä huusi ja lähesty mua
"Aleksi juokse, äläkä käänny takasin.." äiti huusi, mutta isä löi äidin tajuttomaksi"Miks sun piti syntyä, tollanen kitisevä kakara.." isä sanoi
"Älä, mä lupaan olla kunnolla.." anelin
"Turpa kiinni.." isä sanoi ja alkoi hakata mua, pian mun mailma pimeni, tunsin kädet mun kurkulla ja oli vaikee hengittää.Kohta kuitenki ote löysty ja jäin maahan yskimään.
"Aleksi rakas, sun ei oo hyvä olla täällä, sun on parempi jossain muualla.." kuulin äidin sanat ennen kun pyörryin uudestaan.Säpsähdin hereille ja ääni mun päässä huusi, lujempaa kuin koskaan. Äkkiä joku otti musta kiinni ja otti lähelleen.
"Silja on tulossa tänne, sulla ei oo hätää.." kuulin tutun äänen
"Shh, ei oo hätää.." Olli sanoi, miten se oli vieläkin tuossa?"Kiitos Olli, susta on tullu iso apu Aleksin kanssa.." kuulin sanottavan
"Sit pistää.." kuului ja nukahdin uudestaanSilja:
"Mikä toi oli?" Olli kysyi
"Paniikkikohtaus, isompi sellanen.." sanoin
"Ja nyt Aleksi sit nukkuu pitempään?" Olli kysyi
"Kyllä, kumpa voisin kertoo enemmän, mut en voi.." sanoin"Kyllä mä sen tiiän, haluaisin auttaa.." Olli sanoi
"Autat jo sillä että oot Aleksin kanssa, ehkä se kertoo sulle jossain kohtaa enemmän.." sanoinOllista oli iso apu, ehkä rikottiin sääntöjä, mulle oli kuitenkin tärkeetä että Aleksilla oli turvallinen olla ja Olli osa sitä.
Olli:
Nukuin Aleksin vieressä kun tuo säpsähti hereille, heti otin tuon mun haliin ja pidin siinä.
Huoneissa oli jostain syystä yleinen hälytysnappi ja kun sitä paino, tieto meni hoitajien työhuoneeseen. Olin just painanu sitä koska mulla oli huoli Aleksista.
Kohta Silja jo tulikin ja toi mukanaan rauhottavan, Aleksi nukahti melkein heti uudestaan.
Sain jäädä Aleksin luokse, vaikka ehkä rikottiin jotain sääntöä, musta oli kuulema iso apu Aleksin kanssa.
Mikäs siinä jos mulla on kerran lupa. Ekaa kertaa pitkään aikaan mulla oli hyvä olla, joku luotti muhun eikä haukkunu maanrakoon.
"Tuun käymään uudestaan, mut sit sun pitää lähtee.. Koitan selvittää mistä tää johtu.." Silja sanoi
"Joo, kunhan Aleksilla on turvallinen olla, muulla ei väliä.." sanoin ja otin Aleksin paremmin mun haliin.Niin Silja lähti, ehkä Aleksi vielä avaa mulle sen menneisyyttä, ehkä mä joskus tiedän enemmän. Nyt mulle riitti tää mitä olin saanu tietooni.
Myöhemmin samana iltana Aleksi pysy tiukasti huoneessaan ja Silja koitti selvittää mitä oli käyny, annoin tätä varten mun padin Aleksin käyttöön että sen oli helpompi kertoa tuntojaan.
Muuten olin itsekseen ja seurasin porukan menoa vähän syrjemmältä.
... ... ...
Hupsista, sellanen sitte :O
435 sanaa!
I think i have flatline ;) Ei mulla muuta ;)
YOU ARE READING
Lost & Bleeding [Young Channel] (2) [VALMIS] ✔️
FanfictionTällänen teinivuosi hässäkkä, en laita tarkkoja ikiä, mutta ikähaarukka ehkä jotain 14-17. ~~ ~~ ~~ Aleksi päätyy nuorisokotiin missä on muut jätkät jo, Aleksi ei tosin ole puhunut vuosiin trauman takia. Kuusikko ystävystyy ja siitä alkaa hurja seik...