Seungmin şok içerisinde karşısındaki çocuğa bakıyordu.
"Ne? Ama neden? Hani seviyordun beni? ben anlamıyorum..."
Kumral çocuk titrek sesiyle konuşmuştu. Minho ise ayağa kalkıp, son sözlerini söylemeye başlamıştı."Ben seni sevmedim Seungmin, kullandım. Üzgünüm ama unutamadığım birisi var. Unuturum sandım ama yapamadım. Bundan sonra görüşmesek iyi olur."
Seungmin, öylece bakmıştı giden çocuğun ardından. Göz yaşları narin cildini ıslatmaya başlamıştı.
Bir süre öylece oturmuştu orda, sevdiğini düşündüğü çocuk hiç sevmemişti onu. Herşey yalandı, aşkı kendi uydurduğu bir oyun sanmıştı.
Şimdi ise büyük atölye kapısının önünde duruyordu. Aralık kapıyı yavaşça açtığında Chan'la bakışları birleşmişti.
İkiside kırgındı bu sefer; Chan Seungmine, Seungmin Minho'ya.
"Seungmin? İyi misin?" Birşeylerin ters gittiğine emindi. Seungmin fazlasıyla durgundu ve bu iyi olmadığının kanıtıydı.
"Ne oldu?"
"Minho beni hiç sevmemiş ki."
"Ne? Seungmin düzgün anlat şu olayı."Chan her ne kadar sevdiği tarafından acı çeksede, kıyamıyordu ona. O üzülünce üzülüyor, mutlu olunca mutlu oluyordu.
Seungmin olayı anlattığında, Chan sinirle iç çekmişti. Karşısında ağlayan çocuğun yanına gitmiş ve kollarını narin bedene sarmıştı. Seungmin ise kollarını Chan'ın boynuna sardığında hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı.
"Yara bandı olarak görmüş beni, kullanmış." Duygularıyla oynanmıştı kumral çocuğun. Şimdi ise onu sevdiğinden habersiz çocuğun omzunda, sevdiği için ağlıyordu.
Chan sakinleşmesi için sırtını sıvazlamaya başlamıştı kollarındaki çocuğun. Burnunu boynuna gömüp kokusunu içine çekmişti sevdiğinin çünkü bir daha fırsatı olmayacağını biliyordu.
"Tamam Seungmin, bir amın oğlu için ağlamaya değmez."
Chan, Seungmin'in yanaklarındaki yaşları silmişti baş parmağıyla, seungmin ise sakinleşmiş, kollarını çekmişti büyük olandan.
Ancak Chan, Seungmin'i bırakmamıştı. Kollarını beline sararak onu tekrar kendisine çekip, yüzünü boynuna gömmüştü. Bir daha sarılamayacakmış gibi sarılıyordu Seungmin'e.
Evet arkadaşım kiss istemişti ben böyle bir şey yazdım. Güzel oldu gibi ya
Bir iki bölüm sonra biter😀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends°•○Chanmin..
FanficChan, okulda ünlenen bir şarkıcıydı. Herkes ona "mavi" derdi, bazıları gerçek adını bile bilmezdi. Gecenin mavisi uzun zamandır kayıp olan güneşini bulmuş, ona şarkılar yazmıştı. Güneşi ise ona yazılan şarkıları başkası için dinlemişti. Nerden bileb...