Pardon!~2.bölüm

167 19 23
                                    

Ananı satayım şimdi ölmüştüm işte asla böyle birşey yapmamalıydım!Derken üzerine kahve döktüğüm çoçuğun yüzüne bakmak için kafamı kaldırdım.Oha amk bu ne lan direk gibi çok uzun bu! Tam konuşmaya başlayacakken çoçuğun üzerindeki t-shirt'in beyaz olduğunu gördüm..ananı satayım...

Felix:Pardon!Gerçekten çok özür dilerim sizi göremedim!Ayy çok sakarım off off! Çok özür dilerim!

Ve Jisungun bana doğru geldiyini gördüm.Çoçuk konuşmaya başladı.

~Tamam bu kadar telaşlanma sorun değil na'palım artık olan oldu,kendini bu kadar suçlamana gerek yok.

Çok sakince konuşuyordu..Şaka mı bu?! Böyle tepki vermesi hiç normal değilki?!
Hem bu çoçukta kimdi? Okulda onu ilk kez görüyordum.Derken Jisung koşarak geldi ve konuşmaya başladı.

Jisung:Şey arkadaşım adına bende çok özür dilerim lütfen çok fazla sinirlenmeyin.Bilerek olmadı gerçekten.

Yaa Jisung askm yerim seni,böyle davranmasının sebebi eğer bu çoçuğun yerinde başka birisi olsaydı şimdi her halda yakama yapışmıştı.Ve o yine konuşmaya başladı.

~İkinizde aynısınız galiba.Yani burada o kadar sinirlenecek birşey yok aslında,neden bu olayı o kadar abartayım ki? Doğru biraz sinirim bozulmadı değil ama sonuçta arkadaşın bilerek yapmadı bunu.

O çoçuk bunları söyledikten sonra gitmişti.Jisung ağzı açık bir şekilde kalmıştı,eee yani tabi o da ilk defa böyle bir şey yaşamıştık.

Jisung:Oha şaka mı? Hem yakışıklı,hem anlayışlı,hem-

Felix:Jisung!

Jisung:Ne var ya haklıyım!

Felix:Hadi-hadi daha fazla konuşmada sınıfa gidelim.

Jisung:Off tamam!

Sınıfa vardığımızda yerlerimize geçtik,zaten yan-yana oturuyorduk.Derken hoca sınıfa girdi,off nefret ediyordum şu matematikden hiçbir zaman anlamıyordum bunu.

Jisung:Lixie ben çok sıkıldım yaa!Hocanın konuşması ninni gibi geliyor uyumak üzereyim!

Felix:Katılıyorum ama ne yapacağız?

Jisung:BULDUM! Ayy pardon şimdi ben elimi kesicem sende benimle geleceksin.

Felix:Ha? mal mısın Jisungie? Elimi kesicem ne demek?!

Jisung:Sen orasına karışma!

Tam birşey söyliyecektim ki,Jisung çantasında bulduğu makasla elini kesmişti bile.

Jisung:Ayyy hocam! Elim çok kötü kanıyor lavaboya gide bilir miyim?

Hoca:Yoksa bu da diğerleri gibi bir numara mı!

Jisung:Ahh hayır hocam lütfen izin verin gerçekten çok kötü!

Hoca:Tamam Felix sende onunla git.

Felix:Tamam hocam.

Jisungie'nin taktiği sayesinde dersten kaça bilmiştik ve hemen lavaboya koştuk çünki eli çok fena kanıyordu.

Felix:Jisungie iyi misin?

Jisung:Ayhh evet iyiyim!

Felix:Elini kesmeye de bilirdin!

Jisung:Lixie sikerim seni sen gerizekalı mısın? Sence o matematikçi bize izin verir miydi yoksa?!

Felix:Ben seni düşünüyorum mal!

~İyi taktik beğendim.

Arkamı döndüğüm de küçük çaplı bir şok yaşadım.Bu o çoçuktu,yani sabah üzerine kahve döktüğüm ve yanında birisi daha vardı. Ama burada ne işi vardı ki?

Felix:Sen?

~Evet ben hatırlamana sevindim:)

Jisung:Aaaa sen beni hatırladın mı?

~Evet sincap görünümlü çoçuk.

Jisung:İsmim Jisung memnun oldum.

~Bende Sincap.

Jisung:Ha?

Felix:Senin burada ne işin var?

~Okuluma gelemez miyim?

Jisung:Bi' dakka ney?! Sen bu okulda mısın? Olamaz! Ben şimdiye kadar seni ve bu yakışıklı arkadaşını nasıl fark etmem!

Felix:JİSUNG!

Jisung:Sen sus!

~Aslında ben bu okuldayım.Sadece gelemyi pek sevmiyorum:)

Jisung:Şaka yapıyor olmalısın! Nasıl yani   sen bizim okuldasın ve ben seni tanımıyor muyum?! Ney?! Hayatımdan çok şey kaybettim!!

Felix:SUS JİSUNG!

Jisung:Off Felix bi' dur ya!

~İltifat için teşekkürler.

Jisung:Yok canım ne iltifatı! İsmin neydi bu arada?

Hyunjin:Hyunjin ben bu da arkadaşım Minho.

Jisung:Haa çok memnun oldum bu da benim civciv arkadaşım Lixie ay yani Felix.

Jisung tanışmak için elini uzattı ve elinin kan olduğunu gördü.Ve her zaman ki gibi bağırdı.

Jisung:Aaaa elim neden kanıyor?!

Felix:Jisung benim kuş beyinli arkadaşım dersten kaçmak için elini kestin yaa

Jisung:Off yaaa!

Bölüm sonuuu

Hwang Felix!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin