Bu bölümüde Felix'ten dinleyelim bakalım:))
Helloo nasılsınız bakalımm? Özlediniz mi beni? Pardon yanlış giriş oldu,neyse.Biliyorsunuz ki, ben bu bir gün içerisinde Hwang Hyunjin denilen şahsiyyet ile baya yakınlaşmıştım.
Yani bu bana da garip geliyordu.Çünki ben birisine asla bu kadar kolay güvenmezdim.Kolay ve hızlı.Yani "merdiven köşelerinde" yiyişecek kadar güvenemzdim bir gün de..Yanlız müqq bir hiss..🤌🏻
Ama nasıl olduysa hiç anlamadım.O'nu ilk gördüğüm andan beri sanki beni kendisine çekiyor..Bir mıtnatıs gibi..Belki de ilk tanışmamız bu sebebten çarpışmayla başlamıştır:))
Dediğim gibi beni kendisine çekiyo ve bunun nedenini ilk başta anlamamıştım.. Tâki ona âşık olduğumu anlayana kadar sürdü bu...
Evet ilk görüşte âşık olmuştum ben Hwang'a.
Çok garip hiss ediyordum kendimi.Ama bilidiğim tek birşey o'nu her gördüğüm de "dolgun ve tapılası dudaklarına" yapışmaktı aklımdaki..:) Bu hisleri ilk kez onunla yaşamıştım ben:))
Önceden de dediğim gibi,Yoongi'yle öpüşürken sadece ıslak dudaklar var ama Hyunjin..
Ya ama şimdi siz beni yargılıycaksınız abartıyorsun diye.
Ama asla abartmıyorum gerçekten öyle çekiyordu insanı kendisine:)) Ve dudaklarını öpmemekte günah olurdu..:))
Ve birşey daha öğrendimmm
Onun....
First Kiss'i benmişimmm
AGAGAGAGGA
Düşünsenize mükemmel birşey yagg şimdiye kadar benden başka hiç kimse öpmemiş o mükemmel dudaklarıı
Yiagg düşündükce içim kıpır-kıpır oluyorduu
Onunla öpüşürken bayıla bilirdim yanlızz jsjsjjs çünki sanki içimde ki kelebekler karnımı delip çıkıcaktıı
He birde çillerimi beğenmesi var tabii:))
Yaa ama o öyle iltifatlar yaparsa bana ben ölürümm
Yemek istiyorum onu öyle oluncaa "Seme"yim bu arada:)
Çok tatlı geliyo banaa
Zaten çok tatlı:))
Ee ama diğer tarafı çok kötü..Kızınca baya kötü oluyor
Haa bu arada "seme" benim yinede asla altta kalmam ben hih)
Hyunjin gibilerini çok gördük biz🥰
Neyse işte yaa seviyom ben o adamı
Evett bunları Jisung'a anlatmak için kantine inmişdim ki, birde ne göreyim aa bunlar yok..Neyse işte bende bahçeye bakayım derkenn, pişman oldum..Neden mi?
Jisung'la Minho öpüşüyordu...
Resmen çoçuğu duvara dayamıştı lan bu ruh hastası?!
Helloo nasılsınız??
Geri döndümm💖
Yeni bölüm attımm inş beğenirsinizzz
Muahhh öpüyorum sizii💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hwang Felix!
NouvellesFelix 21 yaşında ki, normal bir unirversite öğrencisiydi.Ortaokul ve Lise hayatı zorbalıklarla geçmişti.Şimdi de hayatının bundan bir farkı yoktu.Tâki okula yeni gelen çoçuğu tanıyana kadar..