Gözlerimi yavaş-yavaş araladığımda bi' yerde yatıyordum,galiba revirdi.Gözlerimi tamamen açtım ve oturur vaziyyete gelmeye çalıştım.Olanlar gözümü önüne geldiği anda yüzümü iğrenir bir şekilde buruşturdum ve dudağımda hiss etdiyim acıyla hafif inledim.Ve bi' ses duydum..Tanıdık bir ses..Hyunjin.
Hyunjin:Kalkma dinlen.
Felix:A-ama sen?
Hyunjin:Evet ben,seni o piçten ben kurtardım.
Felix:Ama nasıl ki?
Hyunjin:Boşver,sadece bi' soru soracağım o'na cevap ver sen
Elinde ilk yardım çantasıyla yanıma yaklaştı ve yatağın kenarına oturdu.Eline bi' pamuk aldı ve dudağıma yaklaştırdı,ani refleks'le başımı geri çektim.
Hyunjin:Dudağın kanamış,onun için yani
Felix:H-ha tamam
Bana yaklaştı ve ilaçlı olan pamukla dudağımı temizlemeye başladı.Baya yakındık..
Hyunjin:Yoongi'nin seninle ne tür bi' derdi var?
Felix:Sen o'nu nerden tanıyorsun?
Hyunjin:Sadece cevap ver
Felix:Eski sevgilim.
Dediğim anda kafasını kaldırıp bana garip bir şekilde baktı.
Felix:Daha doğrusu *takıntılı* eski sevgilim..
Hyunjin:Neden ayrılmıştın?
Felix:Fazla cinsellik bağımlısı biriydi,iğrenç şakalar yapardı,istemediğim halde temas ederdi.Ve bu günde olduğu gibi..
Bunları anlatırken gözlerim dolmuş olacak ki,bana bakarak konuştu.
Hyunjin:Vayy şerefsiz piç.
Felix:Şeyy-
Hyunjin:Özür dilerim.
Felix:Neden ki?
Hyunjin:Daha erken gele bilirdim,hem sana bunu sormam gerekmezdi..
Felix:Sorun değil yani asıl ben sana teşekkür ederim beni o şerefsizden kurtardığın için:))
Hyunjin:Ne demek?:) Zaten nefret ediyorum o piçten:/
Hyunjin bana biraz daha yaklaşarak dudağımı temizlemeye devam etti..Niye bu kadar yakındık ki? Ve neden beni kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu..?Derken gözlerim onun dolgun olan dudaklarına kaydı..Şaka mı bu? Neden bu kadar güzellerdi..? Bi' dakka ne diyorum lan ben?! Kendine gel Lee Felix!
Hyunjin:Dudaklarımı beğendin galiba?:)
Felix:N-ne?
Hyunjin:Gözlerin diyorum,dudaklarıma takılı kalmış diyorum.Beğendin galiba?:D
Felix:H-hayır yaa,gözüm kaymıştır yok öyle birşey!
Hyunjin:Eminmisin?:))
Bana yaklaşmaya başladı ve kulağıma doğru fısıldadı...
Hyunjin:İstersen dudaklarımı deniye bilirsin..O zaman ne kadar iyi olduğunu anlarsın...
Bölüm sonuuu
Ben çok kötü birisi olduğum için burada bitirdimm ölün heyecandannn
İyi oluyor mu bu arada?
Ölüyommmm❤️🔥
Çok tatlılarrrrrr agagagga😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hwang Felix!
Historia CortaFelix 21 yaşında ki, normal bir unirversite öğrencisiydi.Ortaokul ve Lise hayatı zorbalıklarla geçmişti.Şimdi de hayatının bundan bir farkı yoktu.Tâki okula yeni gelen çoçuğu tanıyana kadar..