7.bölümm❄️

100 12 31
                                    

Jisung'un kolundan tutarak sınıfa koşuyordum,evet bunu yapmamalıydım..sonunu düşünmek bile istemiyordum ama ya Jisung'a birşey yapsalardı..? Bu seçeneği göz önüne alamazdım bile.Sınıfa vardığımız an sıramıza oturduk,zaten ikimiz oturuyorduk.

Jisung:Felix!Neden böyle bir şey yaptın?!

Felix:Sana bir şey yapa bilirlerdi-

Jisung:Sence şuan bu sikimde mi?! Ya o Yoongi piçi sana birşey yaparsa?!

Felix:Tamam sorun değil takma artık-

Jisung:Nasıl takmayayım yaa?!

Felix:Jisung-

Jisung:Ne Jisung ne Jisung-

Felix:YETER JİSUNG!

Birden kalın olan sesimle bağırdım,Jisung'da korkmuş olacak ki, sustu.

(Ayyy Felix Deep voice ölürüm ölürüm)

Felix:Bak Jisung,bunu bu kadar abartma zaten o piç'ten çok fazla çektim artık takmıyorum bile.Tamam mı sincabım?:)

Kafasını aşağı yukarı "Tamam" anlamında salladı,bende o'na sıkıca sarıldım,sarılmama karşılık verdi:))
Derken hoca geldi ve hepimiz derse döndük.Bu Seok-Jin hocanın dersiydi,yani Edebiyyat.Dersi çok fazla sevmesemde hoca çok iyiydi,derken birden gelen mide bulantısıyla hocaya döndüm..

Felix:H-Hocam lavaboya gide bilir miyim? Midem bulanıyorda..

Woojin:Kimden hamilesin lan?

Diyerek kah-kaha attı.

Seok-Jin:Evet gide bilirsin Felix,ve sende sesini kes Woojin dersimden atılmak istemezsin demi?

Ben dışarı çıkarken Woojin'in bana olan nefret dolu bakışlarını gördüm ama takmadım.Lavaboya girdim ve elimi yüzümü yıkadım,derken kapı arkamdan kapatıldı karşımdaki aynaya bakınca arkamda Yoongi'nin olduğunu gördüm..Hayır..Arkamda sırıtıyordu,kolumdan tutarak beni duvara yasladı..

Yoongi:Çillim ne yapıyorsun bakalım burada?:D

Felix:B-bırak Yoongi.

Yoongi:Aaa babacığınım ama ben senin,Yoongi de nereden çıktı?

Felix:Saçmalama istersen,böyle yaparak beni kendinden daha fazla iğrendiriyorsun.

Yoongi:Çillim gerçekten üzüyorsun beni ama,hadi ama babacığına tatlı bir öpüçük ver..

Hayır tabikide o'nu öpmeye asla niyetim yoktu.Kurtulmak için çırpınıyordum ama na'file dudaklarıma yapışmıştı bile..artık gözlerimde yaşlar süzülmeye başlamıştı,öpmesi sertleşirken eli yavaşça t-shirt'ümün altına doğru girmiş ve belimi okşamaya başlamıştı.İğrenç tamamiyle iğrenç.Artık dudağımın acısına dayanamayıp bayılacakken birisi Yoongi'yi kendisine doğru çevirerek yumruk attı,ve beni kucağına aldı gerisi karanlık...

Bölüm sonuuu

Aaa kim acabaaa😼

Şaka mısın sen be adammm😫❤️‍🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şaka mısın sen be adammm😫❤️‍🔥

Hwang Felix!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin