~Çok güzeller~9.bölümm🥺

96 11 18
                                    

N-ne deniye bilirsin derken? Resmen yerimde dona kalmıştım..Şuan bana dolaylı yoldan öpüşmemi teklif ediyordu..? Yoksa.? Saçmalama Felix! Kendine gel! Kafasını kulağımdan çekip yüzüme baktı..bende tekrar o dolgun ve pembemsi dudaklara takıldım,Hyunjin bunu anlamış olacak ki,sırıtmaya başladı.Off yine yaptım!Hemen gözlerimi dudaklarından ayırdım ve onun gözlerine baktım..Gözleri yüzümdeydi,neden ki? Derken birden konuştu.

Hyunjin:Çillerin olduğunu bilmiyordum..

Ne?! nasıl?! Ben sabah gelirken onları kapatmıştım!

Felix:A-ama nasıl-

Hyunjin:Galiba makyaj yapmıştın? Hı dimi?

Felix:Şeyy ben-

Hyunjin:Çok güzeller..

Felix:N-ne..?

Hyunjin:Çillerin diyorum,çok güzeller:))

Felix:G-gerçekten mi?

Hyunjin:Evet,tıpkı bir galaksi gibi..Ve ben o galakside kayb olmak istiyorum..

Felix:Çok garipsin Hyunjin.

Gözlerime baktı..

Hyunjin:Neden ki?

Felix:Şimdiye kadar herkes tarafından çillerim yüzünden zorbalık gördüm,insanlar beni hep çillerim yüzünden dışladı..Hiç arkadaşım olmadı..H-hep bana "yüzündeki o çöpleride al,geldiyin yere git!" dediler..

Gözlerim dolmaya başlamıştı,kekelemiştim..Ve Hyunjin hiç beklemediğim birşey yaptı..Büyük olan bir eliyle gözümden gelen yaşı sildi,diğeriylede çillerimi okşamaya başladı...

Hyunjin:Onların kötülediği çilleri ben tek-tek öpmek istiyorum..:))

Bölüm sonuuu

Ayyyy çok duygulandımmm

Hwang Felix!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin