Bana göz kırptı..? Neden ki?.Off neyse yaaa çok fazla takıldım şakasına yapmıştır her halde? Dimi?
Jisung:Oww ne konuştunuz bakim?:D
Felix:Hiç öyle hangi sınıfta olduğumu vb.şeyler sordu
Jisung:Haa anladımm,sınıfta sikmeyi düşünyor seni-
Felix:JİSUNG!Ne saçmalıyorsun?!
Kahretsin farketmeden sesim biraz yüksek çıkmıştı..içimden inşallah duymamışlardır diye dua ederken arkamdan gelen sesle irkildim..olamaz..
~Ooo Felix,sabah-sabah yürek falan yemişsin galiba ne bu cesaret?:D
Arkamı döndüm,sırıtıyordu.Nefret ediyordum bundan.Bu kimmiydi? Takıntılı sapığım Yoongi..Ne yapacaktım ben şimdi..?
Felix:Şeyy pardon yanlışlıkla oldu rahatsız ettiysem özür dilerim..Hadi Jisung biz gidelim.
Tam Jisung'un kolundan tuttum gidiyorduk derken beni arkadan saçımdan tutarak kendisine çekti,aniden gelen acıyla hafif inledim..
Yoongi:Ooo nereye bakalım çilli ucube?:D Beni hiç özlemedin mi? Hem bak ben 3 gündür okula gelmiyorum?:(
Gelmeseydin iyiydi işte sikik herif!Evet benim çillerim olduğunu biliyordu,bir zamanlar bende ondan hoşlanıyordum. Bana okulda iyi davranan tek kişiydi,daha Jisung'la tanışmamıştım.Ama sevgili olduktan sonra o çok değişti.Cinsel şakalar,rahatsız edici bir şekilde temas etmesi vb.gibi şeyler..Tabi ben dayanamayıp ayrıldım ve bu da bunu fırsat görerek beninen zayıf noktam olan çillerimden vurdu..Ve şuanda elleriyle saçlarımı çekiştirir bir şekilde tutmuştu beni,tabi çeteside arkasındaydı her zamanki gibi..
Felix:Yoongi bak tekrar söylüyorum kusura bakma,ve lütfen beni bırak.
Yoongi:Ooo millet görüyor musunuz? Şimdide yalvarıyor bana:D Ayh hiç güleceyim yoktu çilli
Jisung:Yeter Yoongi şimdi bırak Felix'i!
Yoongi:Ooo siz bizim sincaba bakın büyümüşte emir veriyor:D Ho-Seok tut şu sicap kılıklıyı!
Ho-Seok Jisung'u arkadan kollarından tuttdu.Şuan Yoongi'nin zevk alarak attığı iğrenç kah-kahası beynimin içinde dolaşıyordu birden saçımdaki acı sertleşince dirseyimi karnına geçirdim..Evet bunu yapmamalıydım,Yoongi acı içinde kıvranırken herkes şok içinde bize bakıyordu bende zilin çalmasından faydalanıp Jisung'un kolundan tutarak sınıfa koştum..
Bölüm sonuu
Beğendiniz mi???
Sizi seviommmmm💗
Evet bu çıtırı kötü karakter yapan şahsiyyet benim🥰
Aşkından ölim mi be çilli civcivim🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hwang Felix!
Short StoryFelix 21 yaşında ki, normal bir unirversite öğrencisiydi.Ortaokul ve Lise hayatı zorbalıklarla geçmişti.Şimdi de hayatının bundan bir farkı yoktu.Tâki okula yeni gelen çoçuğu tanıyana kadar..