"Ö-özür diler-" 13.bölümm🔥

102 9 67
                                    

"Dudakları"..neden bu kadar güzellerdi.? Sanki eşi benzeri yokmuş gibi..Tapılası'ydılar resmen.. Gerçekten çok güzeldiler..

Hyunjin:Gerçekten güzeller mi.?

Felix:Hı.?!

Hassiktir yaa! Yine sesli konuşmuştum!

Felux:B-ben aslın-

Hyunjin:Bir daha sormayacağım benden korkuyor musun.?

Felix:Hyunjin ben bunu cevaplamak istemiyorum..

Başımı aşağıya eğdim ama çenemden tutup kaldırdı..

Hyunjin:Ben cevabımı kendim alayım o zaman.:D

Sinsi bi' şekilde piç sırıtışı yaparken "dudaklarıma" yaklaştı.Hassiktir ne?!

Felix:Evet korkuyorum senden.

Son anda çekilmiştim.Daha bu gün tanıştığım birisinden böyle birşey olmasını istemedim.O'nu tanımıyordum bile.

Hyunjin:Neden.? Ne yaptım sana?

Felix:Hyunjin hiç birşey yapmadın.Ama bilmiyorum işte nedense içimde sana karşı olan bir korku var..

Hyunjin:Tamam anladım sorun değil.

Geri çekildi.Böylelikle o dolgun "dudaklarıda" benden uzaklaşmış oldu...Şuan içimde onları öpmek için öyle bi' hırs vardı ki..Hatta ısırmak...Ama yapamazdım.

Hyunjin:Neden gelmiştin?

Felix:H-ha ben mi?

Hyunjin:Felix benim yanımdayken korkmana gerek yok.

Felix:Hyunjin evet senden korkuyorum dedimse de,her dakika korkuyorum anlamına gelmez bu.

Hyunjin:Kekeliyorsun.Hiç sevmem.

Felix:Pardon kusura bakma.

Hyunjin:Sorun değil,neden az önce tepemde dikiliyordun?

Sırasına tekrar oturdu ve benide yanına oturtdu. .Ne söyliyecektim seni görmeye mi geldim diyecektim?! Off Lee Felix! Offf!

Felix:Şeyy ben..

Hyunjin:Evet sen?

Felix:Ben..

Kapıdan gelen sesle duraksadım..Kimmiydi.? Yoongi piçi.

Yoongi:Ooo no'luyo bakalım burada?

Felix:Sanane Yoongi?

Yoongi:Aa çillim üzüyorsun ama beni! Bak yüzüme:(

Felix:Ne yapa bilirim.? Banane?

Yoongi:Beni bu hale getiren yanındakinin olduğunu biliyorsundur herhalde? Yani bana bunu yapan herkese yapar.Sende dahilsin çillim;)

Felix:Yoongi saçmalama bi' defol git yaa.

Yoongi:Ama çillim bak kırıyorsun beni:(

Hyunjin:Siktir git Yoongi. İster Felix yanında durur ister durmaz onun kararı.

Yoongi:Ooo sinirlendii:D Ben zaten senin için söylemiyorum.Ben çillimi düşünüyorum:D

Gözlerim dolmuştu.Bana her "çillim" dediğinde gözlerim doluyordu.İğrenç.Hyunjin bana döndü ve olayı anladı sanırım.Derken kalkıp Yoongi'ye yumuruk attı..Ben ne yapacağımı şaşırmıştım..Çünki Hyunjin Yoongi'yi ölesiye dövüyordu..Ve bende en çok istediğim ama yapamadığım aklıma gelen ilk şeyi yaptım....Hyunjini kendime çekerek onun "tapılası dudaklarına" yapıştım..Baya yapıştım yani..Yoongi o'na vurduğu için dudağı kanamıştı,ağzıma kan tadı geldiği zaman anladım na'sıl dudaklarına kapandığımı.Bundan sonra olacakları düşünmek bile istemiyordum ama yapmak zorundaydım..

Yoongi:SİKTİR! LEE FELIX BITTIN SEN! BENDEN BAŞKA KIMSEYI ÖPEMEZSIN SEN!BUNU ÇOK BÜYÜK BIR ŞEKILDE ÖDETECEĞIM SANA!

Bağırmasından korktum,bizi ayıracağından korktum.Ama nedense çıkıp gitti..Bende Hyunjin'den ayrılmam gerektiğini anladım..O'nun "dudaklarını"ısırmadan ayrılmak istemiyordum..Ama zorundaydım..Yavaşça ayrıldım ve yüzüne baktım..Şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu..Evet şimdi benden nefret ediyordu..

Felix:Ö-özür diler-

Siktir.Bunu beklemiyordum..Sözümü kesenin yumuruğu olacağını düşünürken o şey eşsiz "dudaklarıydı"...

Dudaklarımızı birleştirmişti..Ne yani bana kızmayacakmıydı.? Beni öpüyordu,yani baya öpüyordu..Karşılık verdim çünki bu gün o "dudakları" ısırmaya kararlıydım..

********

Jisung:Minho ben artık Felix'in yanına gidiyim

Minho:Gerek kalmadı sincabım bak geliyor

Tek başıma kantine doğru ilerliyordum Minho beni görmüştü.Onlara asla birşey söylemiyecektim.Ama bildiyim birşey var ki,bir daha asla Hyunjin'in yüzünü bakamayacaktım..

Flashback

Öpüşüyorduk.Evet daha bugün tanıştığım birisiyle öpüşüyordum şuan.Çok nazik öpüyordu sanki canımı acıtmak istemezmiş gibi..Ama ben bu kadar nazikliyi sevmem.Hem o "dudakları" ısırmam gerekiyordu daha..Ve biraz hızlı karşılık vermeye başladım..Ne yapmaya çalıştığımı anlamış olacak ki,o da bana uyum sağladı..Ve şuan hakiki anlamda tam bi' öpüşmenin ortasındaydık.Elini belime koyduğunda bende ellerimi boynuna sardım.Yavaşça "dudaklarımızı" ayırdığında sırıttığın hiss ettim.Öpüşmesek bile hala gözlerimiz kapalı dudaklarımız,bir-birine değecek şekilde duruyorduk.En ufak konuşmada..

Hyunjin:Felix..

Evet o dolgun "dudaklar" benimkisine sürtündüğünde kendimi tutamadım ve bu sefer o eşsiz "dudakları" ısırdım..Ağzından ufak bi' inleme duydum..İşte bu benim içimdeki hırsı daha da artırıyordu...

Bölüm sonuu öpüştülerrr

Ne yazdım amk ben
 
Ama müqq oldu🔥

Ayyh ölürüm🔥


Ölim mi?🥺❤️‍🔥

Hwang Felix!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin