~Çillerin.."16.bölümm❤️‍🔥

93 12 45
                                    

Dudaklarını ısırdığımda inlemişdi..Evet bunu çok seviyordum.Ama benden üstün olduğunu hatırlatmak istedi galiba..

Belimdeki bir eli yavaşça aşağıya doğru kayarak kalçamı sıktığın da yerimde kıvrıldım ve ağzımdan boğuk bir inleme çıktı..

Öpüşmemiz biraz daha tutkulu hale geldiğinde dilini ağzıma yolladı..Aynı şekilde bende..

Şuan yangın merdivenlerinde olduğumuz için rahattım çünki genelde buraya hiç kimse gelmezdi.Zaten zil çoktan çalındığı için sorun yoktu.Şuan herkes dersteydi.Tabi bizden başka..

Bu gün derslerde çok devamsızlık yapmıştım ve bu canımı sıkıyordu.

Ben düşüncelere daldığım için Hyunjin'in karşısında yavaş kalmıştım..Bunu bana kalçamı avuçlayarak hatırlatmıştı sağolsun..

Resmen şuan altta kalmıştım yaa.!Lee Felix kendine gel sen "uke" değilsin aslada olmayacaksın.!

Üst dudağını ısırdığım anda boynundaki elimle uzun saçlarını çekiştirdim..İşte şimdi olmuştu.:))

Demez olaydım..Dudaklarımdan ayrılarak boynuma yöneldi ve küçük-küçük öpücükler bırakmaya başladı..Bu aşırı şekilde zevk veriyordu sonra boynumdan çekilerek konuştu..

Hyunjin:Vücudunda bana ait izler taşımak ister misin Lee Felix..?

N-ne..? Ne demek istiyordu bu..?İç sesimi dinlemedim ve o an aklıma gelen ilk cevabı verdim..

Felix:Hı hı...

Hyunjin:İstediğin olacak bebeğim..

Bebeğim.?Tekrar boynuma yöneldi,ama bu sefer öpmüyordu..Emiyordu..Resmen benim kendine ait olduğumu bildirecek izler bırakmaya çalışıyordu..

Düşüncelerimden kurtulmak istiyordum ve sağolsun yine yapacağını yaptı ve bunu bana boynumu ısırarak hatırlattı..

İnlediğimdeyse zevk alır bir şekilde sırıttı..Yangın merdiveninde olduğumuz için buralar biraz karanlıktı.Normalde bir-birinizi göre bilirdiniz ama şuan o'na bile vaktimiz yoktu sanki..

Resmen 15 dakikadır bu haldeydik galiba..Yani galibası yokta neyse.

Derken birden geri çekildiğinde yüzünü görmüş oldum..Terlemiş yüzü ve alnına yapışmış ıslak siyah saçları..Bu görüntü insanı çileden çıkartmak için yeterdi gerçekten..Hemde 1 saniyesi bile..

Bana bakarak sırıtıyordu..

Hyunjin:Lee Felix..

Felix:Efendim..

Hyunjin:Neden bu kadar güzelsin.?

Elini yüzümde gezdirmeye başladı..

Hyunjin:Yüzün,fiziğin,saçların, "dudakların.",en esasta çillerin..

Evet yine çillerimi övmüştü.. Kendisini daha çok sevmemi sağlıyordu resmen..Evet galiba ben daha bir günde tanıdığım adama aşık olmuştum..

Hyunjin:Hı.?Neden bu kadar güzelsin.? Cevap ver.

Felix:B-ben-

Dudağıma yapıştı..Niye yaa?

Hyunjin:Bundan sonra her kekelediğinde öpeceğim seni..Tamam mı?

Başımı aşağı yukarı salladım ve yüzüne bakamaya devam ettim.Ama birden-bire yüzüme eğilerek "dudaklarını" çillerime sürtmeye başladı..

Felix:H-Hyunjin-

"Dudakalarını" çillerimden çekmeyerek konuştu.

Hyunjin:Bak Lee Felix,seni her kekelediğinde öpeceğim dedim yaa..

Felix:Evet..

Hyunjin:Şuan beni zor durumda bırakma..Çünki çillerinin tadını çıkartmak istiyorum..

Felix:Hı hı..

Hyunjin:Aferin,güzelim..

"Dudaklarını" tekrar çillerime sürtmeye başladı..

Çok güzel bir histi..? Ne mi?Çillerimi beğenmesi..:))

"Dudakları" yüzümde bi' noktada durduktan sonra minik-minik öpücükler bıraktı çillerime..

Gerçekten seviyordu galiba çillerimi..Bana şuan abartıyor diye bilirsiniz ama bu benim için çok anlamlı bir andı..:))

Hyunjin:Felix..

Felix:Hı..

Hyunjin:Galaksinde kaybola bilir miyim..?

Felix:En derinliğine kadar ine bilirsin..

Bölüm sonuu

Oğlum çok beğendimm

Nasıll??

Sizi seviomm💗

Hwang Felix!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin