"Güzelim"15.bölümm🪐

87 12 54
                                    

Aha şimdi sıçtın Lee Felix...Jisung'a baktım belki bi' yardımı dokunur diye ama na'file..Çoktan şok olmuştu bile..

Felix:H-hyunjin..?

Hyunjin:Evet ben,sincap bey izniniz olursa,2 dakikalık Felix'i kaçıracağım:D

Ne?! Ne diyo yaa bu?  Yoksa benimle sadece eğlendiği için mi öpmüştü beni.? Şimdi dövecekmiydi.? Ve ya daha kötüsünü..Jisung'a baktım resmen "hayır" demesi için yalvarıyordum bakışlarımla..Ama işe yaramadı..

Jisung:Aa ne demek tabiki al götür 2 dakika ne,2 saat de getirmiye bilirsin:D

Hyunjin:Çok teşekkür ederim sincap,bu arada Minho bahçede;)

Konuşurken sırıtıyordu..Ben korkmaya başlamıştım gerçekten.En son Jisung'la konuşurken göz kırptı.Ee tabi Jisung Minho'yu duyunca koşarak gitmişti.Off Jisung off!

Hyunjin:Ee?

Gelip benim önümdeki sıranın üzerine oturmuştu.

Felix:N-ne ee?

Elini çeneme koyarak kaldırdı..Evet yine gözlerim ilk olarak o "dudaklarla" karşılaşmıştı..

Hyunjin:Hastalık olmadığı sürece kekeleyen insanlardan nefret ederim demiştim Lee Felix.Ve "dudaklarıma" deyil gözlerime bak derim,çünki az önce bana yaşatdıklarının hesabını sora bilirim;)

Hesap mı.? Ne yapacaktı ki bana.?Bakışlarımı gözlerine çevirdim.

Felix:N-ne yapacak- Yani ne yapacaksın bana.?

Hyunjin:Hadi gel gidiyoruz

Felix:N-nereye?

Bana sinirli bir şekilde baktı ve beni elimden tutarak götürmeye başladı..Herkes derste olduğu için koridorlar bom-boştu.Bizim dersimiz boştu ama..

Felix:N-nereye gidiyoruz H-hyunjin?

Off kekelememeliydim! Hayır!

Hyunjin:Gidince görürsün sarışın.

Biraz daha ilerledikten sonra yangın merdivenine gelmiştik.Bi' dakika burada ne işimiz vardı ki? Normalde buraya hiç kimse gelmez ki.?

Felix:H-hyunjin burada ne işimiz var.?

Yine o kemikli ve damarlı elleriyle küçük çenemden tutup kaldırdı..

Hyunjin:Güzelim biraz az mı kekelesen diyorum?

Güzelim.? Ha?

Felix:A-ama-

Çenemden tutup sertçe çekti kendisine doğru..

Hyunjin:"Ama" sözünü hiç sevmem.

Felix:Tamam,tamam o zaman birşey söyliyim,neden buradayım ben?

Huunjin:Hiç öylesine.

Felix:Ne yani bunun için miydi?

Hyunjin:Evet.O zaman bende bir soru sorayım.Neden beni öptün..?

Hayır yaa unutmamış.!

Felix:Şeyy..

Hyunjin:Ney.?

Çok sakin konuşuyor ve konuştukça da yaklaşıyordu bana..

Felix:Yoongi'yi çok pis dövüyordun..

Hyunjin:Ne yani o'nu korumak için mi?

Felix:HAYIR HAYIR! Asla yapmam öyle birşey!

Hyunjin:Ee neden peki?

Felix:Seni korumak için benim yüzümden başın belaya girmesin diye yani..

Hyunjin:Yani sen beni düşündün öyle mi? Doğru mu anladım?

Felix:Evet aynen doğru.!

Hyunjin:Eee o zaman benim sana bir ceza vermem gerek:))

Felix:N-ne cezası..?

Hyunjin:"First Kiss" imi çaldığın için..:)

Felix:Gerçekten mi??

Hyunjin:Hı hı

Felix:Ben bilmiyordum-

Hyunjin:Hem yanlızca bu değil..

Felix:Ne.?

Hyunjin:"Dudaklarımı" ısırman da var..:)

Kafanı sikim Lee Felix!

Felix: Gerçekten ben çok özür dileri-

Yine sözümü kesen o mükemmel "dudaklarıydı.." Ne yani ceza dediği bu muydu.? Eğer böyle bir şeyden söz ediyordusa bu benim için bir ceza değil ödüldü.Bende kendimi belli etmek için karşılık verdim..Ama bu sefer farklıydı, önceki gibi nazik değildi..Tabi bu hoşuma gitmedi de değildi;) Çok hızlı öpüyordu beni.

Alt dudağımı emdiği zaman de bende üst dudağına doğru konumladım kendimi..Ellerini belime koyduğunda bende ellerimi boynuna sardım..Herşey resmen mükemmeldi.Tâki,son yaptığı şeye kadar..

Ellerini oversize t-shirt'imin altına salarak böyük olan kemikli elleriyle belimi okşamaya başladı..İlk önce beklemediğim birşey olduğu için titredim,bunu hiss etmiş olacak ki,sırıttı.

Resmen hayatımın en mükemmel anlarından birini yaşıyordum.Daha önce öpüşmekten hiç bu kadar keyif almamıştım.Daha önce Yoongi'yle öpüşürken sadece ıslak dudaklar vardı.Ama şimdi resmen zevk alıyordum bu şeyden..

Ve bende son hamlemi yaparak en sevdiğim şey olan "dudaklarını" ısırdım..İnledi..bu çok hoşuma gidiyordu..

Bölüm sonuu

Ayy müqq olduu

Sizi seviommm💗

Nasıl gidiyor sizce??

Hwang Felix!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin