5. BÖLÜM: ❝GEÇMİŞİN KİRLİ YAKASI.❞

43 12 28
                                    

""Hayatta tutunma sebebimsin.
Sonra sen öldün,
bende tutanamadım.
Senin ardından öldüm. "

5. BÖLÜM: GEÇMİŞİN KİRLİ YAKASI

İnsan bir kere ölürdü fakat bir çok kez ölmüştüm. İnsanların herşeyi vardı fakat sevini yoktu. Küçük kız çocukları baba sevgisizlikten öldür ve başka yollara yani ondan büyük adamlarla olurdu. Anneler kızların makyaj yapmasına izin vermezdi fakat o büyüdüğünde büyük hırsla onu yapardı ne olursa olsun. Küçük kız çocukları boynunda urgan misali dolanır ve kısa sürede ölümü gerçekleştirdi.

Küçük kız çocukları annelerin kaderlerini yaşar derlerdi. Bende annem gibi mi ölecektim? Annem güzel bir kadındı, İstanbul hanımefendisi gibiydi. Ne giyse yakışırdı ona. Kibirli değildi fakat gururluydu. Aşk onun için engel tanımazdı ama gurur daha ön plandaydı. Gurur aşktan da öteydi.

Erkek çocuklar babalarının sert sözlerinden, dayaklarından kaçmak için başka yollara başvururdu. Sigara, alkol, uyuşturucu. Ne varsa vardı. Aile önemliydi.

Aile herşeydi. Ailenin gösteremediği sevgiyi, başka yollarla ararlardı çocuklar. Göğsünde yattığın adam baban değil, babana benzeyen, baban yaşında bir adam. Geceleri uyumuyorsun çocuk biliyorum, seni anlıyorum fakat böyle olmaz diyorum. Gece çöküyor bir anda, evlerin lambaları açılıyor ve iki ebeveyin kavga ediyor. Batırdı küfürtü sesleri geliyor ve sen kulaklığını takmış, en sevdiğin şarkıyı dinliyorsun.

Bu dünyadan gitmek istiyor fakat yapamıyorsun. Dar sokaklar vardı, senin bile nefes alamayacak, dar sokaklar.

Nefes al ve ver. Daha ölmedin fakat bu yaşayacağın anlamına gelmiyor. Bir babanın kolları uzundur, sen düştüğünde bile tutar. Bir babanın göğsü yataktır fakat sana cehennemdir. Babalar kızların saçlarını okşardı, babalar kızların saçlarını yolardı.

Erkek çocuklar gece geç saat eve gelir ve kavga bitmiş olurdu. İçeride ağlayan Küçük kız çoçuğu olurdu fakat onun yanına gidemez. Erkek çocuğu kendi odasına kapanır ve sabah erkenden gider.

Bunları yapan aile olurdu. Piskilojiyi bozanda, hayatlarını tepetaklak yapanda onlardı.

Küçük kız çoçuğu göğsünde bir acı hissetti. Bu acı hiç durmayacak bir acıydı. Gökyüzü geldi, siyahları yıldızlarla kapladı. Küçük kız çocuğunun gözleri neşelendi.

KUSURSUZ A'SIR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin