8. BÖLÜM: ❝İKİ SİLAH, İKİ DÜŞMAN.❞

82 13 29
                                    

"Sana gösterdiğim sevgiyi, biraz bana verseydin çok şey olabilirdi."

8.BÖLÜM: İKİ SİLAH, İKİ DÜŞMAN.

Karşında sana doğru silah tutan bir adam vardı. İki düşman, İki silah. Birbirleri için hiçbirşeyken, birbirlerine silah çekeceklerdi. Yılan yavaş yavaş sürünerek bacaklara dolanıyor ve bekliyordu. Yılan düşmandı fakat yılanında beklediği zaman vardı.

İki kişi, İki silah birbirleri için bekliyorlardı. Biri kafasından nişan almış biri de kalbinden.

Akıl ve kalp. Bu dünyadaki en büyük kavram. Yılan bekledi fakat ısırmadı. Düşmanlar birbirlerine bakıyorlardı, sessizdi ortam. Silahın namlusundan çıkacak kurşun ikisininde gözlerini sonsuza kapatacaktı.

Peki hersey bitecek mi?

Giden geri gelir miydi? Kalan gideni bekler miydi? Yoksa kalan gidenin arkasından gider miydi? Herkes gitmiş miydi artık?

Düşünceler aynı intihar gibiydi fakat öldürmezdi. Sen birşey düşündüğünde o ihtimal, pranga dolanmış bileklerine geçirir ve nefes almanı zorlaştırırdı.

İnsanlar ölürdü ve hayatlarına devam ederlerdi. Başka hayatta en güzel haliyle.

Bazen kötü insalar bile sana iyi gelirdi ve bu en kötü olanı olurdu. Bir baba çocuğunu dövdüğü için, yargılanmıyor aksine elini kolunu sallaya sallaya geziyor. Küçük kızlar geceleri ağlıyordu, neden?

Neden ağlıyordu? Babası tarafından dövülüyor ve çoğu bile tanımadığı, tanıdığı kişilerden tecavüz-taciz görüyordu.

Taciz ellemekle de olmuyor, bakarak da oluyordu. Bir erkek sana defalarca kez baktığında insan rahatsız olurdu ve bu tacize girerdi.

Bana burda gözü dalmış demeyin. Göz yanılması bir defa olur, gözü oyalanmaz.

"Müvekkilim bir kızı taciz etmemiştir. Kıza sadece bakmış ve kızda o anki sinirle, muvekklimi dövmüştür." Öyle miymiş?

Ece güldü. Ece benim en yakın arkadaşımdı ve kendisi avukattı. "Sayın hakim, bunların hepsinin bir yalandan ibaret olmasını size bizzat kanıtlayacağım."dediğinde gözlerim herkesteydi. Hakim başını sallayarak bekledi. Diğer tarafa baktığımda, bedenime sinir dalgası giriyordu.

Dün mekanım yanmıştı fakat gitmemiştim. Benim oraya gitmemi bekliyorlardı ki, kimin kaçırdığını öğrensinlerdi.

KUSURSUZ A'SIR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin