Başkası olsa nasıl dayanırdı bilmiyorum. Fakat onca acıya dayanıklı olsa da yenip yıkılmaya devam edecektim. Yaşadıklarımı unutmazdim, unutturmam da. Sonuç ise hep öldürmek oldu.
İlk cinayetin zor olmamıştı benim için. Sonuçta buraya zor amaçlarla gelmiştim. Ellerim titrememis bir an olsun gözümü kırmadan öldürmüştüm. Onu ardımda bırakmış ve bunu yapmıştım.
Kusur asırlar vardır. Kusursuz asır demek, benim bu yola bunca zaman çıkmam demekti. Her şey bir anlığına olmuş ve böyle bir kadına dönüşmüştüm. Bir hata damino taşları gibi düşüyordu. Hersey bir anlığına hayatımı mahvetmişti.
Yeraltı mafyaların koltuğundandım. Babam öldükten sonra onun koltuğunu almıştım fakat hiç kimse onun kızı olduğumu bilmiyordu. Zira her babamı öldü, kızını da öldü sanıyordu. Ben başkaydı, beni o koltuğu satın aldığımı biliyorlardı.
Zira ben kuzen rolüne geçseydim, intikam alacağımı sanırlardı. Bu yüzden koltuğu satın almış gibi gösterdim. Pars Akça. Babam. Yeraltının koltuğunun sahibi, kızı ölmemiş onun yerine geçmiş, babasını öldürenleri öldürmek ve kendinin ömür boyu darbe olmasını sağlayacak acıyı öldürmek için burda.
Ve bunu babasının mezarında yemin etmiş, dile getirmişti.
Ondan sonrası teferruattı. Aynda baktığım başka kadındı. Geçmiş böyle değildi, başkaydı.
Aynaya arkamı döndüm ve o an ellerimde tuttuğum fotoğraf herseyin kötüsüydü.
"Az kaldı. "Az kaldı. Acım benimleydi ve bu kısa sürecekti. Bir gece yarısı herşey son bulacaktı.
Bugün ise diğer planıma gecmem gerekiyordu.
Faruk Çelik. Kendisi bir kaç aydır nezarethanede mahkumdu. Suçu genç kızları ve kadınları taciz ve tecavüz etmekti. Dahası ise silah ticareti, insan ve hayvan öldürme, darp raporları, siciline işlenmişti. Ve buna rağmen adalet yanımızda olmuyordu. Bunun yüzünden olaya benim devralmam yerekiyordu. Akşam gelince İnternetten öğrendiğim kadarıyla bugün duruşması vardı. Onu bugün hiç yapmayacağım bir şey yapacaktım. Bunun için heyecanlıyım. Ölüm anlık gelirdi ve onu seni, senden alırdı.
Dolaptan aldığım siyah dar, yanları yırtmaçlı elbiseyi alıp giydim. Daha sonra saçlarımı sıkı ay kuyruğu kaparak bedenime deri ceket giyerek siyah uzun çizmelerimi giyerek odamdan ayırdım.
Yasemin evde yoktu. Yasemin bundan bir kaç yıl önce annesini ve babasını öldürmüşlerdi. Oda benim gibi intikam istiyor ve benim aksine bir gece yarası değil iyileşmek, gün ışığının erken saatlerinde inanıyordu geçeceğine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ A'SIR
Teen FictionHayat onu bırakıp gitmişti. Giderken ise herşeyini de elinden almıştı. ❝Dehliz Akça. Hayır. M. Anlamı derin ve acılı.❞ Herşey bir gece yarısında başlamış ve bir gece yarasında bitirmeyi planlıyordu. Herkesin acısını alıp kendi acısını ise sonra a...