"Kelebek ölmek istemiyor artık. Fakat kelebek bilmiyor, bu saatte, bu günde öleceğini bilmiyor."
7.ƁÖLÜM: UYKUSUZ GEÇEN GÜNLER.
Bazen insanlar kötü olabiliyordu. Bazense iyi. Fakat bende iki seçenekte yoktu. Katildim ve bunu sevmiyordum. Bu benim mesleğim değildi, acımdı. Acım olmadan yaşayamazdım, tek dalım oydu. Bir gün gidersem, acılarımı unutmak istemiyordum. Acım benimdi ve ben acımı göguslendim. Bana öyle çok şeyler yaptılar ki, bir kalbimi almadılar.
Ölmedim fakat yaşamıyorum da. Babamın göğsü beni her zaman korurdu. Annemin elleri saçlarımı okşardı. Bazen okuldan eve geldiğimde ailemi bulamayacağım diye korkardım. Benim korkum yoktu, terk edilmek konusunda. Öyle çok kisiler beni terk ettiler ki, bir ben kaldım kendimi terk etmeyen. Babam Pars Akça dünyanın en iyi babasıydı. Hayatım güzel gidiyordu, taki o güne kadar.
Kıyamet günü. Şuan ağlamıyordum, eskiden ailem gittiğinde çok ağlamıştım. Uykusuz günler geçirmiştim, şuanda uyuduğum söylenemez.
En sevdiğim reçel vişneydi. Çok severdim geçmişte. Şimdi yemiyorum gerçi. Bazen diyorum da, geçmiş olmasaydı böyle olabilir miydim?
Olmazdım. Yine o kahkaha attığım yılda, kimsenin üzemeyecegi, tek derdi reçel olan, çizgi filmleri çok seven, annesi ve babasını çıldırttan kız olurdum.
Sabah kahvaltılarıni çok severdim. Ailem vardı çünkü, simdi sevmezdim. Tek başıma yapıyordum sessizce. Bazende yanımda Yasemin oluyordu işte.
Geçmiş güzeldi. Herkes elinin tersiyle geçmişini ittiğinde vardır, küçüklüğüne küsmüşlük. Çünkü her zaman kirli geçmişler vardır. Gece yarısı olduğunda seni yatağından uyandıracak kabuslar vardır. Kabuslar seni ele geçirirdi ve içine hapserderdi. Niniler insanı uyutmazdı, aksine uykularını kaçırırdı.
Koma insanı hayatını mahvederdi. İki tane Koma vardır. Birinci komada kalmak, gözün kapalı, hayattan kopmuş. İkinci ihtimal ise, gözün açık, hiç birsey hissetmezken.
Ölürken bile insan yaşardı ve yaşarken de insan ölürdü.
"İyisin değil mi?"diye sordum yatakta yatan Yasemin'e.
Yasemin güldü. "İyiyim diyorum ya. Kaç defa söyleceğim?"diye sorduğunda ofladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ A'SIR
Teen FictionHayat onu bırakıp gitmişti. Giderken ise herşeyini de elinden almıştı. ❝Dehliz Akça. Hayır. M. Anlamı derin ve acılı.❞ Herşey bir gece yarısında başlamış ve bir gece yarasında bitirmeyi planlıyordu. Herkesin acısını alıp kendi acısını ise sonra a...