9. BÖLÜM: YALAN GÖZLER.
48 saat sonrası..
Gözleri gözlerime böyle baksa ağlardım. Her zaman direnisli birisi olmuştum. Her yükü kaldırmış, Her yükün altında ezilmiştim. Hayatımı ben yönetiyordum. Herkesin bana beddua ettiği günler vardı, yüzüme bile söylediği günler. Boynum eğik değildi aksine dikti. Hiç bir zaman kendimi hafife almazdım, yapacaklarımdan korkuyordum. Herkesi mahvedecek ve bu dünya bana hükmedecekti.
Adaleti ben getirecektim, küçük çocukların geleceğini kimse düşünmezkten ben düşünecektim. Herkes düşünmezdi çocukları, herkes anne olamazdı ya da baba.
Ala üzülürdü fakat M üzülmezdi. Dehliz ise ağlardı.
Geliyorum, herkesi yok etmeye.
Simdi karşımdaki katillerime bakarken kibrim ortadaydı. Elimde tuttuğum silahım, benim atesimdi. Göğsümde bir ateş vardı ve bu ateş herkesi yakacaktı. Yanan bendim ve yakan yine ben olacaktım.
Herkesin gözlerinin içine baktım. Benim için çalışacaklardı. Onlar seri katildi ve ben seri katil sayılırdım artık.
Fakat kimse beni tutamazdı. Ben herkesi öldürür ve intikam hırsıyla yanıp tutuşurdum. Ailem bana sevdiğinin daha iyi olduğunu ve kötü duygulara yer vermemi söylemişlerdi. Üzgünüm, çoktan onlar beni ele geçirdiler.
Elimde tuttuğum silahı biraz daha kavradım ve dudaklarıma alaycı bir gülümseme bahşettim. "Hazır mısınız?"
Herkes başını salladı, herkes öldürmek için can atıyordu artık. Öyle ki biliyorum elleri kaşınıyordu. Herkesi öyle bir öldürecektim ki, adım bu dünyaya haykıracaktı.
Ben M. Herkesin korkutuğu, heryerde adımın geçtiği, yeniden adımla var olan, herkesin beni aradı o kişiydim.
"O'zaman başlıyoruz."
Elimdeki silahı yukarı kaldırdım ve ateş ettim. Bu artık bir işareti. Birseylerin kötü gideceği işaretiydi.
🦋
48 saat önce..
Gözler yalan söylerdi. O bana bakarken yalan söylemedi ama şuan bana yalan söylüyordu.
Biliyordum. Şuan beni ne kadar da özlediğini biliyordum. Onu çok seviyordum fakat o geçmiş zamanda kalmıştı benim için. Benim dünyamda aşk yoktu artık. O ve ben vardık artık. Biz geçmiş zamana aitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ A'SIR
Dla nastolatkówHayat onu bırakıp gitmişti. Giderken ise herşeyini de elinden almıştı. ❝Dehliz Akça. Hayır. M. Anlamı derin ve acılı.❞ Herşey bir gece yarısında başlamış ve bir gece yarasında bitirmeyi planlıyordu. Herkesin acısını alıp kendi acısını ise sonra a...