6. BÖLÜM: ❝KOMA VE ÖLÜM.❞

38 12 24
                                    


"Veda ve elveda aynı şey değilmiş. Çok sonradan öğrendim, anlamını. Anladığımda ise çok geçti."

6. BÖLÜM: KOMA VE ÖLÜM


Koma ve Ölüm. Hikayem burda başlıyordu asıl. Bir insan nasıl gelebilirdi? Ölüm insanı başka diyarlara götürür, koma insanı kabuslarına götürürdü. Eğer beni anladiysanız bu bölüm kadarıyla, hiç bir zaman anlamayacaksın. Çünkü ben anlatamıyordum.

Yattığım yatak yatak değildi. Yastık bana huzurlu değildi. Belki ölüm beni aldığında huzurlu olacaktım fakat ölmeden önce acılarımı sonlandırmam lazdımdı. Bitecekti.

Derin yaralar, derin anılar, bellekler vardı seni hayata tutan. Onu ellerinle aldın ve parçaladın, parçalarının aslında kalbimdi. Yaptığım suç, benim benim sana biriktirdiğim zamandı. Acılar geçmezdi, iyileşmezdi fakat alışırdın. Zamanla sende alaşacaksın.

Acım dinecekti ve huzurlu olacaktım. Bir kitapta öleceğini günü insan hisederdi yazıyordu. Şuan hissetmiyordum fakat hissedecektim.

Balkonda oturuyordum. Dudaklarıma yerleştirdiğim sigara ciğerlerimi yakıyordu fakat ben yıllar önce yanmıştım. Yakmışlardı beni.

Dehliz'i yakmışlardı. Eskiden güler yüzlü kızı, karıncayı bile incitmekten korkan kızı yakmışlardı. Bedeni ateşler içinde yanmış kimse gelipte kurtarmamıştı. Beni kimse kurtarmadı, ben bile.

Ben Dehliz'in ölmesini istedim. Anne affet beni. Adımı sevdim fakat onu öldürdüm. İçime çektim ve dumanı üfledim.

Murat Balaban, Bombacı, Taner Yıldız Avmdeki bombayı patlatacaklardı. Türkiye'nin kötü olması için, Rusya'dan buraya bomba getirmeye çalışmıştı. Bir gemi dolusu. Tukiyedeki askerleri, Rusya'ya getirerek, binayı eter ilacı spreyleterek adamları nezarethaneye attım. Bunun sonucunda üç sehitimiz öldü ve biri sayesinde mezarlıkları oldu. Andrei öfkeyle kalktı ve zararla oturmuştu.

Ölüm listemdeki herkese artık azalıyordu. Bizim grubun bitmesine son iki kişi kalmıştı. Ondan sonra ise Hançer mafyalar vardı. Orda ise 20 kisi var ve acım son bulacaktı.

22. 22 kişi sonra bitecekti. Fakat hepsini tek tek öldürmeyecektim. Farklı planlarım vardı.

Saat 20:00, Kıbrıs, ölümün başlığa yazıldığı gün.

Alsana bilmece çöz.
Ve bitir kitabı.

KUSURSUZ A'SIR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin