Capitolul 12 - Plecarea

1.2K 55 2
                                    

M-am trezit din gândurile mele și am decis să mă ridic de pe fotoliu pentru a mă duce sus în cameră și a face un duș lung și cum credeam,Liam mi-a ocupat imediat locul,fapt ce m-a făcut să râd. Pot simții privirea lui Harry pe mine,dar nu am de gând să îi dau satisfacția de a mă întoarce.

-Mâine! La 7:30 să fii jos! Să nu uiți Queen!,țipă Niall după mine

-Nu sunt Liam,țip înapoi și îi pot auzii pe toti cum râd zgomotos

-Amuzat Queen!!,țipă și Liam pe un ton supărăcios

     Urc scările rapid și mă îndrept spre camera mea. Intru și un val de parfum se îmi învăluie nasul. Aproape am și uitat că mi-am cumpărat un aparat pentru a mirosii frumos în cameră..mda.

   Intru ușor în baie,scap de hainele în care am stat aproape toată ziua și intru în duș. Apa scurcându-se pe părul și corpul meu,trecându-mă fiori pe șira spinării. Gândurile mele se opresc instantaneu la Harry.

Am nevoie de Harry..nici eu nu știu de ce,dar știu că am. Vreau să fiu dinou cu el..vreau să îi simt gustul buzelor lui de un roz aprins de culoarea trandafirului. Ochii lui verzi ca smaraldul ce mă face să mă simt ca într-un..iad când îi privesc.

Termin dușul rapid..chiar dacă am spus că am nevoie de unul lung,dar nu pot rezista. Când sunt în duș..gândurile își fac apariția..și uneori nu le mai pot controla.

Îmi înfășor un prosop pe tot corpul,iar parul mi-l las pe spate pentru a se usca mai bine. Mă îndrept spre dulap,dar ciocanitul ușii mă oprește.

Deschid ușa și o văd pe.. Maya? Wow..a trecut ceva timp de când nu am mai discutat amândouă.

-M-Maya..intră,spun eu făcându-i loc să intre

    Maya intră și se așează confortabil pe pat.

-Ce s-a întâmplat?,spun eu uitându-mă la ea

-Vroiam să îți zic să ai grijă acolo,e foarte periculos,spune ea luându-mă de mână

-O să am. Și promite-mi ceva,spun eu uitându-mă în ochii ei

-Orice,zi.,spune ea dând din cap

-Până mă întorc eu,încercați să îl găsiți pe cel care mi-a omorât tatăl,spun eu uitându-mă în gol

-Vom încerca Queen,vom încerca,spune ea

-Bine. Păi atunci..eu mă pun să dorm,spun eu luând-o în brațe

-Bine,ne vedem mâine de dimineață,spune ea zâmbind

     Ne-am luat dinou în brațe și a plecat. Doamne..parcă zici că nu mă voi mai întoarce niciodată. Am înțeles că își face griji,dar totuși..nu suport atâta grijă pe mine,știu..ciudat,nu?

   Mi-am fixat alarma la 6:30 pentru a avea timp să îmi fac toate treburile. Am dat drumul încet la muzică pentru a adormii mai bine și rezultatul a funcționat,într-un final am adormit.

*****

   Alarma aia afurisită suna neîncetat și mă enerva,așa că am dat cu pumnul în ea până s-a făcut praf,iar pe pumnul meu rămânând mici zgarieturi cu un pic de sânge. Nimic grav în asta,ceea ce am avut mai de mult,nu se compară cu asta. E o lovitură minoră de copil mic.

  Mă ridic din pat înjurând printre dinți și mă îndrept spre baie. Termin cu rutina de dimineață și mă îndrept către dulap. Mi-am ales o cămașă albastră,un tricou negru,niște blugi tot negri,niște teniși de culoarea cămășii. 

Am decis să port și un lănțișor care îmi plăcea foarte mult și să îmi iau și ochelarii în caz de vre-o caniculă,dacă ști-ți ce zic.

Mi-am băgat vreo 2 pistoale și niște cartușe în geantă pentru că, poate voi avea nevoie de ele. Mi-am mai îndesat și câteva haine pe acolo că nimeni nu știe ce se poate întâmpla.

Îmi fixez privirea pe ceas și observ că e 07:20. Când dracu a trecut așa repede timpul? În fine,cobor jos și o văd pe Maya cu Niall stând pe canapea și vorbind.

-Neața,spun eu uitându-mă ciudat la ei

-Neața Queen,spun amândoi în cor și după se uită ciudat unul la altul

-Mm..okk? Ce se întâmplă cu voi?,spun eu punându-mi mâinile în sân

-Nimic!,spun iar amândoi odată

-Ok? Ciudatt. Unde e femeia? Nu a terminat deja?,spun eu referindu-mă la Harry

-Sunt aici bărbate,spune vocea din spatele meu ce m-a speriat

-Ha ha ha,spun eu bătând din palme

-Sunteți mai rău ca Tom și Jerry. Nu vă mai certați și mișca-ți-vă fundurile afară pentru a pleca odată până nu întârziați!,spune Niall nefăcând nici-o pauză la tot ce a zis și după ia o gură mare de aer

-Bine boss,binee.,spun eu

     Ieșim pe ușă,iar în față era o mașină mare și neagră cu geamuri fumurii. Cred că era Range Rover. Ne urcăm în ea și pot observa tristețea în ochii Mayei.

     Până la urmă de ce e atât de îngrijorată de asta? E doar o misiune simplă,asta incluzând primul meu "antrenament" în misiunea asta.

   Ascultam muzică la căști și cu capul pe geamul rece și tare priveam în gol..și parcă mă simțeam într-un film..filmul vieții mele. Toate amintirile urâte și frumoase au trecut fiecare prin privirea mea.

  Am oftat și mi-am întors privirea la băiatul ce stătea lângă mine. Părea încordat..și dezorientat..parcă nu știa ce să facă.

-Amanda..uite..eu,spune Harry făcându-mă să ies din transa în care eram deja.

-Da Harry,te ascult,spun eu uitându-mă pe geam

-Uită-te la mine,spune  el întorcându-mi ușor capul spre el

    Imediat ochii lui i-au întâlnit pe ai mei. M-am simțit deja pierdută,parcă sub controlul lui. Ochii mi s-au mărit la contactul cu el..și inima îmi bătea așa tare,încât la dracu! Puteam să o aud chiar eu.

-Ce mai vrei și acum?,șoptesc eu pentru a nu deranja șoferul

-Pe tine,dar asta e partea a doua. Vreau să fim o echipă când ajungem acolo,ai înțeles?,spune el calm și blând

-Nu o să mă mai ai și da,am înțeles,spun eu întorcându-mi privirea către drum

     Restul drumului către aeroport a fost parcurs în liniște. Odată ajunși acolo,ne-am îndreptat către casa cu bilete spre Anglia. Ne-am luat câte unul și după ne-am așezat pe scaune.

ZBORUL DIN SEATTLE SPRE ANGLIA SE V-A FACE ÎN 5 MINUTE!  Am tresărit când am auzit vocea doamnei prin boxe. L-am apucat pe Harry de mână neștiind cum am reacționat și am început să alergăm spre avion. Norocul nostru că l-am prins..Huu..trebuie să mai fac sport că nu se mai poate.

    Ne-am așezat confortabil și ne-am închis telefoanele la cererea stuardezelor ce își făceau datoria.

   Frica se făcea tot mai mare la mine în stomac. Urasc înălțimile și de când mă știu,nu am mai urcat într-un avion,deoarece îmi era tare frică. Da nu e ca și acum mi-ar fii frică și acum. Nuuu..bine da..

  Harry mă privea de sus până jos,analizându-mi fiecare părticică,dar am optat să îl ignor.

  Mă uitam pe geam și rămăsesem cu adevărat fascinată de peisajul frumos din fața ochiilor mei. Parcă era un tablou deabea pictat.

  Și uite că în timp ce admiram piesajul acela mirific..ușor ușor m-a luat somnul..

Vă mulțumesc pentru cei ce îmi citiți cartea. Sper să vă placă și capitolul acesta. Următorul capitol va conține multă actiune,dar și un pic de romantism.

#Denii

 

Complicate LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum