Harry's pov.
**După 5 zile**
5 zile de când îngerul meu m-a salvat. 5 zile date naibii,de când nu mi-a mai zâmbit. 5 zile stă ca o afurisită în patul ăla. 5 zile nu vrea să mă strângă de mână. 5 zile de când țipetele ei sunt doar un ecou pentru mine. 5 zile de când iubirea mea este în comă.
*Flashback*
-Doctoreeee!!! Ce a pățit?,spun după ce Amanda a încasat glonțul ăla nenorocit din vina mea.Imediat ce au împușcat-o, au fugit ca niște fetițe,lăsându-mă în agonie.Mă pusesem lângă ea și nu dădea niciun semn de viață.Pulsul ei era slab,foarte slab.Am sunat la ambulanță când puterile m-au lasat,și am lăsat-o jos.Doctori nu au așteptat nici o explicație.-Sunt iubitul ei!,fusese ultimile cuvinte rostite.
*End of flashback*
Îngerul meu cu coarne nu vrea să dea nici un semn de viață,așa că decid să mă duc să îmi iau o cafea de la automatul din spital. Prietenii noștrii vor fii dintr-un moment în altul aici,așa că voi avea nevoie de energie.
Amanda's pov.
-Ce se întâmplă cu mine? De ce văd totul alb? Unde sunt? Am murit?
-Nu,nu ai murit draga mea,se aude o voce din spatele meu
-T-tată?! Tată!!,spun eu
-Da draga mea,da.,spune el zâmbind calm
-Dar..c-cum..am ajuns aici?
-Draga mea,nu-ți amintești nimic?,spune tata trist
-Parțial nu..
-Erai pe cale să mori pentru băiatul acela care te-a rănit,fata mea. ,spune tata
Acum totul mi se părea clar..i-am salvat pielea lui Harry..și uite-mă acum..
-Am m-murit?,îmtrebând dinou pentru a mă asigura
-Nu puiul meu,nu. Ești în comă de 5 zile. Corpul tău luptă,dar tu..nu. Amanda,draga mea. Întoarce-te acolo,el are nevoie de tine și te iubește nespus de mult.
-Dar tată..vreau să fiu lângă tine..să am grijă de tine
-Draga mea..Dumnezeu are grijă de mine. Ești tânără..ai toată viața înainte. Te rog,întoarce-te la ei..doar privește-i..
Am privit într-o secundă în partea unde mi-a arătat tata și l-am văzut pe Harry..cum stătea lângă mine și..pl-plângea..apoi pe ușă au intrat: Zayn,Maya,Niall,Liam,Emy și chiar și Louis..care îl ajutau pe Harry să se calmeze. I-am privit pe toți cu lacrimi în ochi..
-Știu la ce te gândești scumpo,mă întrerupe vocea tatei
-Du-te la ei..te voi veghea de aici,de sus,spune tata
-Pa tată..,spun cu lacrimi în ochi
-Oh copila mea,nu plânge te rog. Acum du-te,au nevoie de tine acolo,nu aici,spune el luându-mă în brațe
Harry' pov.
-Omule,o să-și revină. Amanda e o luptătoare,se aude vocea lui Niall
-Da Harry,Niall are dreptate. Queen nu renunță așa ușor,mai ales când vine vorba de viața ei. Așa că (,) capul sus amice.,spune Emy zâmbind
-Tăceți dracu și ieșiti afară!,spun cu lacrimi în ochi
-Dar Harry..noi încercam să...,spune Maya,dar o întrerup
CITEȘTI
Complicate Love
FanfictionO dragoste complicată se va naște în momentul în care Amanda Smith și Harry Styles se vor întâlnii. Vor face față complicațiilor care vor apărea pe parcurs? Vor fii în stare să-și păstreze dragostea? Sau o vor pierde? Atenție! Cartea conține limba...