Ies din liceu nepăsându-mi că mai am ore,și am plecat. Un braț puternic mă prinde de mână și mă întorc liniștindu-mă văzându-l pe Harry gâfâind zgomotos.
-Unde pleci așa?,spune el controlându-și respirația
-Acasă,spun eu
-De ce? Nu mai ai ore?,spune el serios
-Ba da,dar nu îmi pasă,spun și fac pași înainte
-Cine era tipul ăla?,spune Harry iar eu mă opresc automat și mă întorc la el
-Cine era? Păi nu știu Harry,tu să îmi spui,spun eu zâmbind ironic
-Ce să-ți spun?,spune el încordat
-Cine era tipul ăla,spun și mă îndrept spre el cu pași înceți
-De unde mama dracului vrei să știu eu cine era tipul ăla din moment ce tu vorbeai cu el!,spune tare încleștandu-și maxilarul,semn că l-am enervat,perfect!
-Îl cheamă Matt,spun și pot să observ cum gura lui Harry rămâne căscată la auzirea numelui ăluia.
-M-matt?,spune el bâlbâindu-se
-Da, mi-a dat numărul lui și..
-Ți-a dat numărul lui?!! O să-l omor pe nenorocitul ăla!!,spune strângându-și pumnii și pornind spre liceu
-Harry! Staiii!,spun și îl prind de talie
Își întoarce capul la mine,văzând-ui ochii plini de furie și de o nuanță de negru,ca un demon. Îmi îndepărtează brațele din jurul lui și îmi dă drumulu,continuându-și drumul. Ce dracu la apucat? Mă sperie mai rău și până acum nu l-am mai văzut așa! Ochii ăia..
Harry's pov.
Merg înainte,nepăsându-mi de strigătele Amandei. Ce dracu vrea nenorocitul ăla de Matt de la Amanda? Nu îi ajunge că era să îl omor atunci când s-a amestecat în afacerea mea? O să îl fac să plătească,de data asta nu o să îl mai cruț. Intru în liceu și îl văd pe nemernicul ăla stând de vorbă cu Ashley. Mă îndrept spre ei,și ochii lui Ashley erau ațintiți spre corpul meu,târfa dracu.
O dau la o parte brutal,și scâncește atunci când o împing,dar nu îmi pasă. Furia mi-a acaparat corpul complet. Mă uit cu ură în ochii lui Matt,și pot simții cum frica îi umblă deja în corp. Îl iau de gulerul cămășii și îl ridic în sus,poziționându-l de perete.
-Ce dracu Harry?,spune el
-Taci!,ordon eu cu putere în glas
-Ce-am mai făcut și de data asta?,spune el cu frică în voce
-La dracu Matt! De ce i-ai dat numărul tău iubitei mele? De ce?!,spun și mă uit în ochii lui și simt cum se înmoaie
-Nu știam că e...
Pumnul meu vroia să lovească ceva rapid,așa că am ales fața lui Matt. Imediat ce pumnul meu a făcut contact cu fața lui ,nu a mai terminat de zis ce vroia să spună. Sângele îi curgea din nas,de parcă era cascadă. Satisfacția de pe fața mea se citea cred că excelent.
-Să nu te mai prind prin preajma ei! Sau te omor data viitoare!,spun eu scuipând cuvintele
-Omule ești țicnit pe bune! La dracu!,spune el în timp ce se șterge la nas
-Repetă,spun eu
-Ești țicnit!!,țipă el
Mi-am ridicat pumnul și când am vrut să îl lovesc dinou,o mână mică mi-a oprit pumnul. Mă uit în dreapta mea și o observ pe Amanda. Ce dracu?
-Termină!,țipă Amanda,lăsându-mi pumnul în jos
-Dar..
-Nu Harry,trebuie să te calmezi. Vino,spune și mă ia în brațe
Îmbrățișarea ei m-a calmat într-adevăr. Parcă era ca un drog pentru mine,un drog ce îmi făcea bine. M-am calmat și am sărutat-o pe creștetul capului,iar ea mi-a zâmbit cald. O iubesc și nu voi lăsa pe nimeni să se atingă de ea. E doar a mea! Și cine se atinge de ea, va plătii scump.
Amanda's pov.
L-am apucat pe Harry de mână și l-am tras până spre ieșirea din liceu. Harry cred că la lovit destul de rău pe Matt,pentru că sângele ăla nu se mai oprea,la dracu.
-De ce m-ai oprit?,spune Harry pe un ton calm
-Pentru că dacă te lăsam să mai dai în el,îl omorai dracu! ,spun uitându-mă la el care rânjea malefic
-Și ce îți pasă ție de el?,spune el ridicând din sprânceană
-Nu îmi pasă de el Harry! Poți să încetezi să te mai porți ca un copil mic?!,țip și îmi flutur mâinile prin fața lui
Îmi prinde mâinile și mă trage într-o îmbrățișare. Îmi ridic capul și îl văd uitându-se la mine zâmbind,ieșin îm evidență gropițele alea perfecte. Se apleacă un pic și buzele lui le ating pe ale mele,formând un sărut dulce.
-Iartă-mă,nu am vrut să mă vezi așa,spune el întrerupând sărutul și fixându-și frunte de a mea
-E ok..odată și odată tot o vedeam,spun eu și încep să râd
-Hai să ne plimbăm un pic,și după mergem la noi acasă,spune el luându-mă de mână
-La noi acasă?,spun și mă uit mirată la el
-Da,la toți ceilalți iubito,spune el râzând
Am preferat să mergem pe jos decât cu mașina. Tot drumul Harry s-a plâns că îl dor picioarele,ba că a obosit etc. Mai mergem ce mergem și ajungem în fața unui lac de un albastru ca cerul. Parcă era un portret,foarte frumos. Ne.am așezat pe iarbă și mi-am așezat capul pe umărul lui. Liniștea ce dăinuia între noi de aproape 10 minute,a fost spartă de mine.
-Harry,o să....
Nu apuc să zic că dintr-o dată tot ce am mâncat și am băut azi,mi-a ieșit pe gură. Da nu știu cum i se zice la chestia asta,nu mă condamnați. Nu mi s-a mai întâmplat asta până acum.
-Oo,la dracu Amanda! Ai vomitat! Ce dracu ai mâncat de nu ți-a plăcut?,spune el strâmbându-se la mine
Nu i-am răspuns,deoarece o amețeală puternică mi-a cuprins întreg corpul și am căzut inconștientă..văzând nu mai negru și pe Harry auzindu-l cum mă striga..dar degeaba..niciun răspuns..
*****
Guysss,am pus și acest capitol în sfârșit. Sper să vă placă și să îl citiți. Mă scuzați dacă există greșeli,sau dacă este prea scurt.
*De ce credeți că a vomitat și a leșinat Amanda așa dintr-o dată? Oare o să aibă o surpriză enormă amândoi? Oare se va întâmpla ceva pe parcurs?* o să aflați nu mai dacă veți citii.
Vă mulțumesc mult celor ce îmi apreciați cartea,înseamnă mult pentru mine. :*
#Denii
CITEȘTI
Complicate Love
FanfictionO dragoste complicată se va naște în momentul în care Amanda Smith și Harry Styles se vor întâlnii. Vor face față complicațiilor care vor apărea pe parcurs? Vor fii în stare să-și păstreze dragostea? Sau o vor pierde? Atenție! Cartea conține limba...