Görünüşe göre Rüzgar iyi bir panik atak kontrolcüsüydü. Deniz'e bir bardak su verip koltuğa oturttuğu zaman kendisini sanki küçük bir çocukla ilgileniyormuş gibi hissetti. Bakıma muhtaç, çekingen ve uslu bir çocuk.
Deniz yavaşça suyu yudumlarken etrafa bakmayı ihtimal etmiyordu. Rüzgar koltuğa, yanına oturdu ama onu rahatsız etmemek adına çok yaklaşmamıştı.
Deniz bardağı sehpanın üstüne bırakıp yavaşça gözlerini Rüzgar'a çevirdi.
"..teşekkür ederim.." diyebildi, suratı yine kızarmıştı.
"Surat kızartacak bir şey yapmadın." Rüzgar onu oldukça yarıştırmak istiyordu yoksa Deniz'in daha kötü yerlere sürükleneceğini biliyordu.
Deniz başıyla yavaşça onayladı ama bu sadece suratını daha çok kızarmıştı.
"Neden uzak oturuyorsun o zaman?" dedi, sesi tekrar buruklaşmıştı.
Rüzgar yavaşça ona yaklaştı, elini tutarak konuştu: "Bak şimdi yaklaştım." Gülümsedi.
Deniz bunu beklemiyordu, elini refleks olarak geri çekti. Rüzgar'ın bu değişimini garipsemişti. Neden diğerleri gibi ondan uzaklaşmamıştı?
"Sana nasıl teşekkür ederim bilmiyorum." Deniz mahçup olmuşcasına söyledi, bir an önce yalnız kalmak istiyordu.
"Bir yolu var." Rüzgar gülümsedi, yavaşça Deniz'in suratına bakması için parmaklarıyla çenesini kaldırdı.
"Her şeyi anlat." dedi Rüzgar, derince bir iç çekti. "Seni dinlemeye hazırım." Tekrardan gülümsemişti.
Bu sefer Deniz, Rüzgar'ın elini tutmak için yönelmişti. Gözlerinin kızarıklığı gitmeden tekrardan yaşlar koltuğa damlamaya başlamıştı.
Rüzgar yavaşça öbür elini Deniz'in yanağına koydu, gözyaşlarını sildi.
"Biz şimdi neyiz?" Deniz tekrardan mahçup gibi konuşuyordu, dudaklarının titremesine engel olamıyordu.
Rüzgar başta bu soruya şaşırmıştı fakat başını sallayarak. "Hiçbir şey." dedi, sırıttı. "Aynı zamanda her şey." Yavaşça Deniz'in saçlarını okşamaya başladı.
"Ne olmak istersen o'yum. Arkadaş? Kan dostu? Kardeş? Sevgili? Sadece dürtülerini tatmin eden bir oyuncak veya psikolojik danışmanın. İstersen evcil hayvanın." Rüzgar, Deniz'e sıkıca sarılarak devam etti: "Lütfen.. senden sadece kendini yıpratmamanı istiyorum, senin için hep burada olacağım." Kafasını Deniz'in omuzuna gömdü, boynunu tekrardan yavaşça öpüp geri çekildi.