"Herkes sussun artık! Beni dinleyin!"
Mikrofona karşı gür bir sesle konuşan orta yaşlı kadın sıraya dizilmiş bütün okulu susturmaya yetmişti. 10 dakika önce dışarıda sınıflar olarak sıra olmaları istenmiş , şimdi ise verilecek haberi bekliyorlardı.
Yeonjun tepesindeki güneş yüzünden bayılacağını düşünüyordu, bir de çaprazında düzenli aralıklarla onu izleyen Soobin vardı. Ne yapmaya çalıştığını anlamıyordu, ne kadar uzak durmak istediğini söylerse söylesin asla ikna olmuyor ve bir şekilde karşısına çıkmayı başarıyordu. Yeonjun'a sorsanız tabii ki Soobin'den uzak durmak istediğini söylerdi.
Yalandı.
Soobin'le oturup bu konuyu ne kadar açık açık konuşmak istiyor olsa da yanlış anlayabileceğinden korkuyordu, ayrıca kendine bir şeyleri kabullendirmek zor geliyordu.
Kürsüde duran kadın gür sesiyle konuşmaya başlayınca dikkatini ona verdi.
"Biliyorsunuz sınavlarınız yaklaşıyor, psikolojik olarak stresli bir dönemde olduğunuzu biliyoruz. Bu sebepten ötürü yönetim olarak size küçük bir kostum eğlencesi düzenlemeye karar verdik. Cuma günü saat 18:00'da hepinizi okulumuzun konferans salonuna bekliyoruz. Bir nevi parti olacak denilebilir. İstediğiniz karakter olarak gelebilirsiniz, mümkünse geçen sene gibi yönetmeliğe aykırı gelebilecek şeyler giymeyin."
Bütün okul arasında fısıldaşmaya başladığında Yeonjun yanında duran arkadaşlarıyla konuşmaya başladı. Hep olmak istediği bir karakter olduğu için az çok aklında canlandırabiliyordu.
"Hyuka hayır deme bak, nolur gel yarın ya kostüm alışverişini beraber yapmamız lazım sizin için Taehyun'ı ektim diyorum."
"İyi ağlak bebe, geliriz yarın."
-
annem: Yeonjun
çıkmayacak mısın kostüm alışverişine
yeonjun: yarın çıkarım büyük ihtimalle
çocuklarla öyle konuştuk
annem: tamam
çok absürt şeyler giymemeye çalış
okul başkanı adayısın
unutma
ayrıca geçen olan olay da var
yeonjun: anne neden sebebi benmişim gibi konuşuyosun
ben mi istedim öyle ithamları
bütün gün okuldan eve evden okula gitmekten başka yaptığım bir şey yok
anne: biliyorum
yine de dikkat et sen
gitmem lazım
akşam eve geç gelebilirim
tek kalma Soobin'i çağır istersen
yeonjun: hayır gerek yok
ders çalışıcam zaten
anne: yemek var dolapta
dikkat et
görüşürüz
yeonjun: sende dikkat et
görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
never say never • yeonbin
Diversossorunlu: gördüğüm yerde boğucam seni soobin: işime gelir