😌🙏♨️

1K 109 24
                                    

Beomgyu oturduğu yerde duruşunu düzeltti. geleli neredeyse yarım saat oluyordu fakat ne konuşma çabalarına, ne de kapıyı açtırma çalışmalarına karşılık bulabilmişti. ister istemez kırılmaya başlıyordu ama Taehyun'a da kızamıyordu. 

"Bana bak kömür kafa, bu kapıyı biraz daha açmazsan gider bana aldığın bütün monster high figürlerini kırarım. o bebeklerin bende taşıdığı yeri de biliyosundur diye düşünüyorum."

Yeni yeni dolan gözlerini fark edip silerken burnunu çekti. Taehyun zaten pek iyi bir durumda değildi ve o da ağlayıp durumu daha da zorlaştırmak istemiyordu.

"Taehyun lütfen, yemin ederim yalnızım burda ben baban da yanımda değil. Yalvarırım çık konuş benimle. Konuşmasan da olur yüzünü göreyim, bir şey demesen de olur ama seni görmeme izin ver taehyun, aklınca kendini cezalandırırken beni de mahvediyorsun farkında değilsin. Çık konuşalım artık"

Gözyaşlarını ne kadar tutmak istese de nafileydi, sanki konuştukça daha da fazlalaşıyordu. Duvarlar üstüne üstüne gelmeye başlamıştı.

Sonra birkaç adım sesi duydu, ardından öksürük sesi. Hızla ayağa kalkarken kapının önünde gözyaşlarını sildi. Biliyordu, Taehyun'un kapıları ona hep açıktı. 

Elleri titremeye başlarken karşısındaki açık kahverengi kapı yavaşça açıldı, gözlerini yukarı doğru kaydırdığında dünyası başına yıkılmış gibiydi. 

Büyük ihtimalle dünden beri yataktan çıkmadığını belli eden dağınık saçları, kızarmış parmakları, şiş gözleri ve yara olmuş dudaklarıyla sevgilisi tam karşısında duruyordu. 

Zaman kaybetmeden boynuna sarıldı. İkisinin de buna ihtiyacı vardı.

acil durum!!!!!❌❌❌‼️‼️

seulgi: naptınız

KAFAYI YICEM AMK ödüllü sorunun cevabını bekler gibi beomgyunun bir şey yazmasını bekliyorum 3 saattir

kafayı tırlatıcam az kaldı

soobin: sabret biraz

seulgi: bunu inanılmaz yanlış kişiye söylüyosun

hueningkai: yeme tırnaklarını artık manyak 

tamam iyilerdir sakin ol 

bacağını sallamaktan masayı kırıcak amk

yeonjun: benim gerginlik seviyesi burda işte

soobin: bende mi gelsem yanınıza ya tek kalmak hiç hoş değil.

yeonjun: gel

soobin: yoldayım 

seulgi: iğrençsiniz

nolur beomgyuyla taehyun gelsin şurda sexting döndürseler bile laf etmicem artık yalvarırım

beomgyu: biri sexting mi dedi

seulgi: BEOMGYI

QGLTUWPW

NQPITONIZ

hueningkai: GERÇEKTEN AĞLIYO

YEONJUN GİT KARŞIDAN PEÇETE AL

yeonjun: delirdi iyice

beomgyu taehyun nasıl iyi misiniz

soobin: telefon ekranını yicem mutluluktan

hiç yazmicaksın sandım TAEHYUNU YEDIN SANDIM BEOMGYU

never say never • yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin