🦋⑨...Ⓩⓐⓦⓖⓨⓘ

62 7 0
                                    

SKIP TIME

တေရြ့ေရြ့ႏွင့္  ကုန္ဆံုးလာခဲ့သၫ့္အခ်ိန္ကား  လိပ္ခံုးေက်ာင္း (ေဆး၁ )ႀကီးကို ခြဲခြာရေတာ့မည္တဲ့..........

Campus lifeကို အျပၫ့္အဝခံစားမိေစခဲ့တဲ့ေက်ာင္းေတာ္ႀကီးက  Lobbyထဲရိွ သူငယ္ခ်င္း၃ေယာက္၏ ရယ္ေမာေပ်ာ္ရႊင္သံေတြနဲ႔ အမွတ္တရေလးေတြကို သိမ္းထားေပးႏိုင္မည္ထင္မိပါ၏......

ေဆးတကၠသိုလ္တတိယႏွစ္သို႔ ေရာက္ၿပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္ လမ္းမေတာ္ ေဆးတကၠသိုလ္ အမွတ္၁ သို႔ ေျပာင္းရမွာေတာ့  MBBS Studentတိုင္းတစ္ေန့ေန့ ႀကံဳေတြ့ရမၫ့္  အခိုက္အတန႔္ေလးပင္ျဖစ္သည္............

"ရိႈင္းေရ ေက်ာင္းေနာက္က်ေတာ့မယ္ ျမန္ျမန္လာေတာ့"

"လာၿပီ လာၿပီ  "

အခ်ိန္ကာလ အားျဖင့္ ၁ႏွစ္နီးပါး ၾကာခဲ့ေလၿပီ  ..
မိသားစု၏ ေနြးေထြးမႈဆိုသၫ့္ ခံစားခ်က္ေလးက အခုခ်ိန္မွာ အသက္ဝင္စ ကာလအေနအထား၌သာရိွေသး၏....

မိဘ ႏွစ္ေယာက္ေရ႔ွတြင္သာ တစ္ေယာက္ႏွင့္ တစ္ေယာက္ စိတ္တူကိုယ္တူ ညီအကိုမ်ားကဲ့သို႔ ေနထိုင္ၾကရန္ သတ္မွတ္ထားခဲ့ၾကေသာ္လည္း  အခ်ိန္ကာလ၏  တိုက္စားမႈအရ ထိုသတ္မွတ္ခ်က္မ်ား  ၾကာရွည္ မတည္ၿမဲခဲ့ပါ  ...ၾကာလာသၫ့္ အခ်ိန္ကိုလိုက္၍  တစ္ေယာက္ႏွင့္တစ္ေယက္ၫွင္သာစြာ သံုးႏႈန္းမႈမ်ားက ေနရာစိပ္လာ၏....

တစ္ေယာက္ေသာသူ၏  ရန္ၿငိဳးမ်ားကိုေတာ့ အခ်ိန္ကာလတို႔က မတိုက္စားႏိုင္ခဲ့ပါ

အရင္ကလို ရန္အၿမဲျဖစ္ေနသၫ့္ ညီအစ္ကို ၂ေယာက္ မရိွေသာေၾကာင့္လားေတာ့မသိ  ေဒၚစႏၵာျမတ္၏ ေရာဂါအေျခအေနမွာ  တျဖည္းျဖည္း တိုးတက္ေကာင္းမြန္လာ၏.....တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ မူမမွန္သည္ကလြဲ၍ ေဆးရံုသြားျပေနရသၫ့္  အေျခအေနမ်ိဳးကပါလြတ္ေျမာက္ႏိုင္ေခ် မ်ားလာ၏...

အိမ္ထဲမွ ေျပးထြက္လာသၫ့္ ကေလးငယ္ကာ ခါတိုင္းကဲ့သို႔  အလ်င္စလို​ပင္......

လမ္းမေတာ္ ေဆး၁သို႔ပထမဆံုးတက္ရမၫ့္ ေန့ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ရိႈင္းေသာ္တာ တစ္ေယာက္ပံုမွန္ထက္ တက္ႂကြေန၏......

"ျမန္ျမန္လာ  ပထမဆံုးေန့မွာသာ ေက်ာင္းေနာက္က်လိုက္ရင္ နာမည္ကေတာ့ လွလိုက္မယ့္ျဖစ္ျခင္း"

နားခိုရာမှားတဲ့ လိပ်ပြာငယ်Where stories live. Discover now