6. Rész

252 11 0
                                    

-Akkor egy kis figyelmet kérnék!- Szólt bele Zak a mikrofonba.- Szeretném bemutatni Lando Norris új mindenesét, Emily Jones-t!- Mutatott felém én pedig elkezdtem integetni a tömeg felé.

-Emellett szintén szeretném bemutatni, Oscar Pisatri mindenesét, Jessica Smith-et annak ellenére, hogy ő már egy-két napja nálunk dolgozik. Remélem mindenki jól ki fog jönni egymással! És most amondó vagyok, hogy kezdjünk el felkészülni a jövőheti futamra!-Tapsolni kezdett mindenki, szinte zengett az egész aula.- Lando, Oscar, kérlek vezessétek körbe az újoncokat, majd kövessétek az utasításaikat!

Mindenki elindult a dolgára, én pedig továbbra is a kivetítő előtt álltam. Mikor Landora néztem, intett egyet a fejével és elindult abba az irányba. Elindultam utána, majd mikor utolértem, elkezdtünk beszélgetni.

- Te szóltál Zaknak, hogy vegyen fel?- Kérdeztem a fiútól, aki egy pillanatra se volt hajlandó rám nézni.

-Igen, de csak azért, hogy segítsek. Egyébként itt vannak az irodák.-Mutatta közben a helységeket az épületben.

-Megoldottam volna!- Vágtam vissza, mint egy morcos kislány.

-Ja, azt elhiszem.- Mondta mosolyogva, amire egyre mérgesebb lettem. Azon szórakozik, hogy segíthet kihúzni a szarból és hogy végül ő lesz a legjobb.- Figyelj ez a meló egyáltalán nem durva, simán megcsináljuk!- Bíztatni próbált, de nem nagyon jött össze.

-Mindenki ezt mondta, de nem olyan egyszerű úgy, hogy egy boszorkány konkrétan meg akar gyilkolni.- Közben elérkezdtünk Lando szobájához, ahova be is mentünk, majd Lando becsukta az ajtót.

-Jessicara gondolsz?- Kérdezte tőlem érdeklődve.

-Igen, rá! Azt mondta, hogy meg fog téged szerezni minden áron.- Kezdtem egyre dühösebb lenni.

- Akkor küzdj értem!- Összeráncoltam a szemöldökeimet miközben ezt mondta.- Jól hallottad, ne engedd annak a picsának, hogy elérje a célját! Zak mindig kér jelentést tőlünk, hogy mennyire tetszik a mindenesünk, ezt én megoldom, de ha jön ellenőrizni, akkor azt a látszatot kell keltenünk, hogy te vagy a legjobb!- Sóhajtottam egyet miközben nekidöltem egy íróasztalnak.

- Tudod mit, csináljuk!- Hirtelen elfogott valami, ami azt sugallta, hogy ezt a csatát meg kell nyernem.

-Na, ez a beszéd! Mi a terv mára mindenesem?- Állt előttem és a kezeit keresztbe tette a mellkasa előtt.

- Hát, az őszintét megvallva, nem készültem ma semmivel, de mit szólnál ahhoz, ha elmennénk futni?- Vetettem fel ötletnek az egyik kedvenc sportomat.

- Benne vagyok! Átöltözök gyorsan, te addig menj le a portára és kérd el az összes egyenruhát, amire szükséged lesz, közte a futáshoz is!- Bólintottam, majd elindultam az ajtó felé.

- Azt hittem én adom itt a feladatokat.- Szóltam vissza miközben mentem ki az ajtón.

- Felőlem jöhetsz ebben a szoknyában meg a csipkés fölsődbe!- Szólt vissza gúnyolódva, miközben egy kacajt elhagyott a szája. Persze teljesen igaza van. Mikor leértem a portára, megláttam Jessicat is, aki éppen ugyan azért volt lent, mint én.

- Lám lám ki jött ide, remélem jót szórakoztatok Landoval kettesben.- Semmi rosszat nem csináltam konkrétan, csak köszöntem a portásnak, erre megint kezdi. Elegem volt ebből a nőből és az idegzetem nem bírta tovább.

- Oh basszus, most hogy mondod, elfelejtettem visszavenni a bugyimat.- Hirtelen kikerekedtek a szemei és szinte meg tudott volna ölni velük.

- A ruhájuk!- Rakta le a portás az asztalra mind a kettőnk ruháit.

- Remélem kirúgnak téged, sőt elintézem, hogy kirúgjanak!- Azt hiszi a boszorkányunk, hogy felsőbbrendű, mint én, de nem hagyom magam.

- Hajrá, engem legalább szeretnek itt!- Elkezdtem suttogva beszélni.- Lando azt mondta, hogy egyelőre senkinek se vagy szimpi, főleg neki!- Kacsintottam egyet, majd megfordultam és visszamentem a pilóta szobályába.

- Na, látom sikerült megszerezni a cuccokat!- Nézett felém Lando, már sportosba öltözve.

- Volt egy kis galiba, de megoldottam!- Nagyon büszke voltam magamra. Végre visszaszóltam annak a picsának.

- Remélem, azért nem voltál durva. Ki tudja az a nő mire képes!

- Ne aggódj, tudom kezelni a helyzetet!- Mosolyogtam felé, majd a ruháim közül kivettem a sportos szettet.

- A mosdóba átöltözhetsz, én pedig megvárlak itt, aztán mehetünk az edzőterembe!- Jelentette ki a Lando, teljes magabiztossággal.

- Nem az edzőterembe fogunk futni!- Jelentettem ki, miközben becsuktam magam után az ajtót.

Véletlen szerelemWhere stories live. Discover now