Posadil sa na lavičku, a keďže mňa držal za zápästie, jedným švihom som skončil prehnutý cez jeho kolená. Hneď si jednu ruku dal na moje kríže, a tým mi zabránil v akomkoľvek pohybe. Pootvoril som pery od seba, keď mi na jednej polke pristála celkom silná rana. Celkovo mi dal päť rán a ja som sa mu pokúšal celý čas vyvliecť, no za každým pohybom silu pridal, takže pri poslednej som pokus o útek, vzdal.
„Dúfam, že už budeš poslušný a toto nebudem musieť opakovať.“ uškrnul sa keď ma posadil normálne.
Ja som mu neodpovedal a cítil som ako sa mi do líc hrnie červeň. Nechápal som prečo sa červenám. Hyunjin sa pozrel na hodinky a uchechtol sa.
„Poď pomaly na raňajky.“ postavil sa a rozišiel sa smerom k budove.
Radšej som šiel za ním, pretože som nechcel okúsiť jeho hnev v horšej podobe ako nedávno. V jedálni nebol skoro nikto okrem učiteľov. Vzal som si raňajky a posadil som sa k stolu. Zahryzol som si do pery a Hyunjin sa posadil vedľa mňa.
Prekvapilo ma to. O chvíľu prišli chalani a tí vyzerali ešte viac prekvapene ako ja.
„Dávaš naňho pozor?“ zamrmlal Chanyeol a Hyunjin prikývol.
„No veď musím dávať pozor na to, či počúva.“ mrkol na mňa a začal jesť.Chan iba dvihol obočie, ale nijak to nekomentoval. O chvíľu prišiel aj Han a za ním sa dotrepal Minho. Začali sme sa baviť ako normálne pri raňajkách a ja som sa skoro celý čas mrvil.
Hyunjin sa spokojne uškŕňal a jedol raňajky.
Po raňajkách nám učitelia povedali, že si dnes môžme robiť čo len chceme, ale nemáme moc vymýšľať hlúposti. Väčšina žiakov si šlo pospať, niektorí sa prechádzali a ja som bol odkázaný na to, čo robili chalani.
Naozaj som nechcel vytočiť Hyunjina. Stačilo mi to na lavičke. Všetci boli ochranárski. Nechápal som prečo sa tak zachovali. Nie som predsa z porcelánu. Ale možno sa len boja o mňa a predsalen oni väčšinu žiakov poznajú a zrejme aj tých čo ma včera natisli na stenu. Asi nechcú aby mi niekto ublížil.
Musím uznať, že mi to až tak nevadí pretože aj tak som bol väčšinou s nimi alebo v chatke. Ale je pravda, že som bol aj sám. No tomu je asi koniec, minimálne teda na tomto výlete.
Helloooo hviezdičky ✨
Tieto týždne boli trochu stresové takže sa ozývám až teraz xd ako sa máte?^^
Luv U<3
ESTÁS LEYENDO
𝒩ℯ𝓅𝓇𝒾𝒶𝓉ℯ𝓁 𝒶𝓁ℯ𝒷ℴ 𝓁𝒶́𝓈𝓀𝒶? {hyunlix}
FanficChlapec, šéf známej školskej bandy. Na prvý pohľad je ako ten čo chce niekoho len získať ako hračku. Čo sa stane ak dostane do rúk Felixa? Čo sa stane ak sa naša hlavná postava príbehu stretne so známou bandou na škole? 16 ročný chlapec, ktorý kvôl...