36.

97 4 0
                                    

V buse som spal skoro celú cestu a dokonca som ani nevnímal spev študentov. Jedna vec na čo som sa tešil domov bola moja posteľ. A možno aj rodičia no. Teda samozrejme, že aj  na nich som sa tešil, ale proste posteľ je posteľ.

Doma som rodičom samozrejme porozprával všetky zážitky a šiel som si nachystať veci do školy. Chcel som to mať nachystané aby som to nemusel potom riešiť v nedeľu.

Prezliekol som sa do niečoho pohodlného a hlavne na doma, a ľahol som si do postele. Na notebooku som si pustil seriál a ignoroval som vibrujúci mobil. Bolo mi jasné kto mi píše. Nechcelo sa mi odpisovať, a tak som si vypol upozornenia.

Zaspal som asi až neskoro a zobudil som sa ráno okolo desiatej. Všimol som si pár správ, keď som pozeral čas, ale neodpovedal som na ne.

Zišiel som dolu do kuchyne a pozdravil som rodičov. Napil som sa čistej vody a pousmial som sa sám pre seba, keď som premýšľal o Hyunjinovi. Rodičia museli aj napriek tomu, že bola sobota, odísť do práce, takže som doma ostal sám.

Prečítal som si tie správy. A iba som dvihol obočie.

Your Daddy
Baby boy no tak odpisuj

Brownie_boy
Lebo čo?

Your Daddy
Lebo ťa potrestám.

Brownie_boy
No jasné jasné prehnes ma cez koleno. Aké otrepané 🙄

Your Daddy
Nie len tak baby boy~ najskôr by som ti dal možnosť sa ospravedlniť a tým si zmenšiť trest~

Brownie_boy
A ak by som sa neospravedlnil?

Posadil som sa na posteľ. Celkom ma zaujímala jeho odpoveď.

Your Daddy
V tom prípade by som ťa musel poriadne potrestať~ najskôr by som ti stiahol nohavice a začal ťa, ale nedokončil~ potom by som si ťa prehol cez kolená a naplácal ti na ten tvoj krásny zadoček pokým by si ho nemal červený~ a ak by si poslúchal možno by som to zmiernil len na pár rán~

Iba som prehltol a zahryzol som si do pery. Do líc sa mi nahrnula červeň a nevedel som čo mu odpísať.

Nechal som mu asi hodinu zobrazené.

Hellooo hviezdičky ✨

Zase po dlhom čase._. ALE! Ešte mám predpísané kapitoly takže som v suchu xd.

Ako sa máte v lete?♡

Luv U<3

𝒩ℯ𝓅𝓇𝒾𝒶𝓉ℯ𝓁 𝒶𝓁ℯ𝒷ℴ 𝓁𝒶́𝓈𝓀𝒶? {hyunlix} Donde viven las historias. Descúbrelo ahora