38.

15 0 0
                                    

Bola nedeľa. Wau konečne môžem ísť do školy. No či konečne to neviem, ale rozhodne to bude lepšie ako trčať doma. Niekoľkokrát mi písal 'môj úchyl',no ja som ho ignoroval.

Nemal som moc chuť si s ním písať. A obzvlášť, keďže som mu neodpisoval tak som sa trochu obával čo by zase mal za reči.

Nie že by sa mi to úplne nepáčilo, ale aj tak mi to bolo trochu nepríjemné, keďže som vedel, že chodí so mnou do školy a zrejme sleduje každý môj krok.

Nachystal som si veci na zajtra a naučil som sa. Aj keď sa mi nechcelo moc do školy, tak som musel.

S Minhom sme si zahrali hru. Možno si myslíte, že among us je nuda, ale na zahnanie nudy je to fajn a zábavná hra, keď s niekým voláte pri tom a hráte. Hlavne ak je váš celý deň nudný.

Väčšinu dňa som asi vlastne prehral s Minhom alebo spal. No čo? Nebol moc pekný deň, tak som ani nemohol ísť von.

Večer som už len premýšľal ako to bude zajtra. Pre istotu som naučený takže aj keď bude písomka, tak ma neprekvapí. No viac ako učenia a pisomiek som sa obával či si ma náhodou neodchytí Hyunjin alebo 'môj úchyl'.

Snažil som sa myšlienky na nich zahnať seriálom, no nepodarilo sa mi to. Vlastne ani neviem prečo nad Hyunjinom toľko premýšľam.

Minho hovorí, že vyzerám akoby sa mi Hyunjin páčil. Vždy sa snažím ho presvedčiť o opaku. No zrejme nie len jeho, ale aj seba. Vlastne ani neviem čo si už o Hyunjinovi myslím. Občas mi príde stále nepríjemný a zlý, ale zároveň mi aj chýba keď ma neotravuje.

Ale tak možno mi to ani nechýba. Teda určite mi to nechýba. Je to len tým, že som bol dlho doma a nie v škole. Minho mi aj vravel, že sú nejaké zmeny v rozvrhu lebo vraj chýba veľa učiteľov. Vravel, že sa zrejme aj triedy budú na hodinu spájať. Mne to je v podstate jedno. Teda.. pokiaľ sa nespojíme s triedou Hyunjina.

Mal som na pláne si vypnúť zvuky a už len oddychovať, ale v tom mi prišla správa. Od koho iného to mohlo byť ako od neho

Your daddy
Asi ťa budem musieť naučiť tvrdšími spôsobmi, že staršieho sa nepatrí ignorovať.

Len som vypol mobil a prehltol som.

„No to bude sranda." Zašepkal som si do ticha.

Helloo hviezdičky ✨

Ja už si aj pomaly prestávam pamätať o čom mám rok predpísané kapitoly xd

Luv U<3

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: 3 days ago ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

𝒩ℯ𝓅𝓇𝒾𝒶𝓉ℯ𝓁 𝒶𝓁ℯ𝒷ℴ 𝓁𝒶́𝓈𝓀𝒶? {hyunlix} Donde viven las historias. Descúbrelo ahora