37.

67 3 4
                                    

Bol pondelok po víkende a ja som sa vôbec necítil oddýchnuto. Mal som pocit, že na mňa niečo lezie, no nebol som si istý. Do školy som prišiel neskôr a tým pádom som meškal na hodinu s profesorom Minom.

Min Yoongi. Bol síce celkom v pohode, ale neznášal keď niekto meškal. Prísne sa na mňa pozrel a dvihol spýtavo obočie.

„Lee. Čo je dôvodom vášho meškania?" prehovoril prísnym hlasom.
„Prepáčte zaspal som." zamrmlal som.
„No dobre. Keďže si určite pamätáte čo sme brali, môžete ísť hneď k tabuli." pokynul rukou k tabuli.

Chcel som povedať, že to nie je fér veď sme boli preč celý týždeň, ale len som mlčal a poslúchol.

Vypočítal som príklad a šiel som si sadnúť. Bol som unavený. Minho si ma prezrel, ale nič nehovoril. Po hodine sa na mňa Minho otočil.

„Prečo si neostal doma? Si bledý. Keď ťa uvidí učiteľka tak ťa rovno pošle domov." povedal a mierne sa mračil, keď si ma prezeral.
„Ale nepošle. Neboj som v pohode, budem len nachladnutý. To nič nie je." zamrmlal som.

No Minho mal pravdu. Síce ma neposlala domov učiteľka, ale poslal ma domov Jung. Mali sme s ním supla, takže sme sa neučili. No mám pocit, že on si všimne každú drobnosť.

Zavolal som rodičom, že teda idem aspoň k doktorovi aby som mal aspoň ospravedlnenku. No s mojou schopnosťou orientácie podľa Google máp, som sa jednoducho stratil.

Nakoniec mi pomohol jeden starý pán a dostal som sa k doktorovi. Dal mi do konca týždňa ospravedlnenku. Výborne. Tak týždeň na výlete a teraz týždeň doma.

Napísal som Minhovi, že som doma do konca týždňa a spýtal som sa ho, či mi bude posielať poznámky.

Premýšľal som čo budem robiť toľko doma, ale nakoniec mi napadlo, že predsalen budem dopisovať poznámky a tak.

Nevedel som, či to Minho Hyunjinovi povie alebo nie. Akože bolo mi to jedno, ale myslím, že sa s ním Minho nebaví natoľko, aby mu to musel hovoriť.

Do konca dňa som ležal s čajom, ale vlastne skoro celé poobedie som prespal.



Helloo hviezdičky ✨

Zase po dlhom čase, ale cením si vašu podporu, aj keď nie som veľmi aktívna. Nemôžem uveriť, že ešte pár draftov mám už skoro rok predpísaných ಥ⁠‿⁠ಥ

Luv you (⁠*⁠˘⁠︶⁠˘⁠*⁠)⁠.⁠。⁠*⁠♡

𝒩ℯ𝓅𝓇𝒾𝒶𝓉ℯ𝓁 𝒶𝓁ℯ𝒷ℴ 𝓁𝒶́𝓈𝓀𝒶? {hyunlix} Where stories live. Discover now