35.

81 3 1
                                    

Boli sme asi v polovici hrania, keď nás vyrušil učiteľ, že už máme ísť spať, keďže sa zajtra odchádza. Všetci sme sa otrávene dvihli a šli sme do chatiek.

Premýšľal som nad celým dnešním dňom a nakoniec som zaspal. Spal som celú noc, ale mal som divný sen v ktorom bol aj Hyunjin.

Ráno som sa zobudil na budík, ktorý mal zrejme Minho nachystaný, ale nejak mu asi nepomohol aby sa zobudil. Šiel som do umývarne a urobil som si rannú hygienu. Vrátil som sa do chatky a vyvetral som.

Pomaly som si pobalil veci do ruksaku aby som nemal veľa práce po raňajkách. Zobudil som Minha a spolu s ním som sa po pár minútach vydal do jedálne. Zvláštne bolo, že aj dnes sedel pri našom stole Hyunjin. Posadil som sa vedľa neho, keďže nikde inde už miesto nebolo. Chanyeol viedol s Hanom akúsi debatu o nejakej stávke či čo.

Nevnímal som ich a premýšľal som nad blbostiami. No potom mi napadlo, že 'môj úchyl' mi nenapísal včera celý deň. Rozhodol som sa mu nepísať. Aj keď musím uznať, že ma to trochu, z nejakého dôvodu, lákalo.

Po raňajkách sme mali čas sa nachystať a pobaliť. Vyrážať sme mali až o jednej poobede takže to bolo fajn. Ja som si šiel ešte sadnúť k jazeru, keďže som mal všetko pobalené.

Zrazu si ku mne prisadol niekto. Myslel som, že to bude Hyunjin, ale bola to Yeji.

„Musím uznať, že sa Hyun vďaka tebe už nespráva ako debil.. teda občas." uchechtla sa a ja som sa pousmial.
„Ja s tým nemám nič spoločné." zamumlal som.
„Ja myslím, že s tým máš spoločné viac ako by si čakal." hodila kamienok do vody a mrkla na mňa.

„Zmenil sa. Drž sa ho pretože ešte o nikoho sa takto nestaral. Záleží mu na tebe." potľapkala ma po ramene a s pozdravom odišla.

Trochu som to nechápal, ale nechcel som ani premýšľať, pretože premýšľania som mal v posledných dňoch veru dosť. Ale možno mala pravdu.

Helloooo ✨

Fuuu normálne som teraz aj zabudla na wattpad alebo, aj keď som na to myslela, tak som sa k tomu nedokopala. Veľmi sa ospravedlňujem ಥ⁠‿⁠ಥ

Dúfam, že ste koniec roka prežili všetci v pohode a nie v nervoch ako ja xd.

Btw. Mala som nápad predĺžiť kapitolky, tak by som bola rada, keby ste mi dali vedieť či chcete trošku dlhšie alebo nie👉👈✨

Luv U<3

𝒩ℯ𝓅𝓇𝒾𝒶𝓉ℯ𝓁 𝒶𝓁ℯ𝒷ℴ 𝓁𝒶́𝓈𝓀𝒶? {hyunlix} Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang