-M-
Ne yani şimdi benim sungiem... Ölücek mı? Onsuz nasıl nefes alıcam ben? Onsuz nasıl uyuyacağım? O ölmez, öldürüm. Jis böyle biri ölmezdi öldürürdü....
"Peki hastalığı ne? Öldürücü bir şey mi?"
"Kardiyak sarkom(kalp kanseri)
Bazıları ölümcül değil ama jisung beyde çok ilerleme var yani masada kalabilir demem o ki herşeye hazırlık olun"O an benim için herşey karardı. Nasıl olabilir jis bana bundan bahsetmedi. yanımıza bir hemşire koşarak ameliyattan çıkıp yanımıza gelmişti.
"Doktor bey jisung Bey'in kalp atışları çok zayıf"
"Tamam ritimleri kontrol etmeye devam edin"bu cümleler bana bir tokat gibi çarpmıştı
Yani sungiem ölücek mı?...
-------
Aradan 3 saat geçmişti ağlamaktan gözlerimden kan Gelicek Halle gelmişti. Kendimden tiksiniyorum. Neden mi? Jisungum'a onu koruyacağım dair söz verdim. Ama yine tutamadım.
Yine...
Ben jisungum'a "seni her zaman koruyup sevicem"dediğimde sinirlenirdi. "Ben kendimi korurum sen sadece beni sev yeter"derdi bu anılar gözümün önünden geçerken. Göz yaşlarım kontrolsüz bir şekilde. Gözleriminden firar etmişti....
"Minho bey"demişti daha demin isminin hueny olduğunu öğrendiğim
Doktor"Bişey mi oldu?" Jisung iyi değil mi?"demiştim. Bir umutla
"Minho bey..."yüzünde ufak bir mutlu mimik yoktu...
Tam doktor hueny konuşacaktı ki beyaz örtünün altında bir beden gözüme çarptı. Örtüyü yavaşça yanına yaklaşıp açtım.
"Sungiem...?"
....
______
Durun len final değil
Yine konuşmaya başlıcam;
Sevdikleriniz her zaman kıymetini bilin. Örneğin ilk onun kalbini kırıp sonra "özür dilerim, beni affet"gibi şeyler gerçekten bir kalbi iyileştirmiyor...Veya sizin kalbiniz iyileştirmiyor...
Burda minho jisungu zorbaladı aşağıladı. Sonrada "seni sevdiğim için" dedi lütfen böyle kişilerden uzat durun. Böyle kıskançlığa sahip bir sürü insan var ve bu piskolojik bir rahatsızlık.
•othello sendromu
Böyle hastalıkları sahip insanlar. Sevdikleri kişiye zarar verirler onu kıskandıkları için. Böyle kişilerden uzak durun bu piskolojik bir rahatsızlık. Ve böyle kişiler sizi kıskandıkları için sizi ölüme kadar sürükler...!Böyle kişilerden uzak durun!
Neyse
Ha unutmadan söyleyeyim. Bana özelden OMEGA vers yaz diyolar ama ben bilemiyorum. OMEGA verslerde çok daha fazla smut'a yer verilir ama denerim
E
Hadi öptüm.
Bb.
Sağlıkla kalın, benimle kalın🦋
~özge:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Walking Dead? | minsung
Fiksi PenggemarMinho elini benim kalbimin üstüne koydu ve konuşmak için dudaklarını araladı. "O zaman kalbinin sesini dinle sungiem. Sen nasıl istersen öyle olsun. Sen beni istemesen bile..." Kendi kalbini tutarak konuşmaya devam etti "bu kalp senin için her zaman...