2.9

336 30 36
                                    

2 ay sonra...

Bugün jisungun doğum günüydü. Fakat jisung doğum günlerini kutlamayı sevmezdi...

Nedeni ise o gün aynı zamanda annesinin ölüm yıldönümüydü...
...

Sabah ikili erken uyanmıştı işleri nedeniyle...
Minho mutfakta yemek yaparken jisung ise sandalyede oturmuş yemek yapan bedene bakıyordu...

"Bebeğim öyle bakmaya devam edersen yemek yerine seni yerim bilmiş ol" diyip kıkırdadı minho. Minhonun gülüşü jisunguda mutlu etmişti...

"Yok kediciğim ben bakmam, sen devam et yoksa bugünde aç kalırız"
Diyip bu seferde jisung gülmüştü...

(Yine uzatmiyim kahvaltı yapıyorlar sonrada doğum günü partisi için mekân tutmaya

Not; jisungun haberi var minho söyledi. Çünkü eğer jisung annesinin ölüm yıldönümünde kutlamak istemez diye düşünmüştü)

____

"Minho sence burası çook güzel değil mi?!"

"Yani seni kadar olmasa da evet güzel"
Jisung hafiften yanmaya başladığını hissetmişti... Hafifçe dirseğiyle minhonun karnına vurmuştu...

"Susana mal sanki katil değil barbie'iz"
Diyip. Hafif kıkırdamıştı jisung. Minho jisungu bileğinde tutup kendisine sapitleyip yüzlerini yakınlaştırdı. Nefesleri birbirine karışıyordu...

"Ben senin için Barbie bile olurum güzelim" diyip yüzlerini daha da yakınlaştırdı minho...

Jisung etraftaki insanların onlara baktıklarını fark etmişti bu yüzden geri hamle yapmıştı...

"Minho etrafta insanlar var, birazdaha dikkatli olmalısın kediciğim" jisung geri çekildiği sırada minho ellerini jisungun beline (olmayan beline djhsjsh) ellerini götürüp kendisine bastırmıştı.

"Sence insanlar umrumda mı bebeğim?
Onlar aşktan anlamıyorsa banane" diyip jisungun dudaklarını kendi dudaklarına bastırdı minho. Jisung kızarmaya başlayarak minho'ya karşılık vermişti...

İkili uzun bir öpüşmenin sonunda ayrılıp nefeslerini düzene sokmaya çalıştılar.

"Minho hani biz mekâna bakıcaktık? Niye beni öpüyon"

"Sende güzel olma ben ne yapıyım yani?" Diyip ikiside birbirine gülmüştü...

...

"Minho! Bence burada kutlayalım burası çok güzell!"

"Olur güzelim, sen iste yeter"

İkili üst katı geziyorlardı. Tutucakları yer iki katlıydı. İkinci katta giyinme odası vardı. İkili bı kaç pantolonlarını oraya bırakmışlardı.

Çünkü ikisinde biliyordu

Gece uzundu...

(Yine uzatmiyim bı kaç kişi yani 30 kişilik düşünün tmm mı? Şuan akşam ve partideler okey?)

Minsung ikilisi deli gibi eğlenmişti...
Jisungun birazda olsa kafası yerindeydi minho ise tam tersiydi... Misafirlerden bazıları sarhoşken bazıları yiyicekleri gömülmüş durumdaydı...
(Beleşcilik👍)

Jisung artık pantolonunun sıktığı ve nefes alamicak duruma gelmişti bile. Yukarı katta ki pantolonlarını hatırlatıp yukarıya adımladı...

Kapıyı yavaş bir şekilde açıp içeri girmesiyle buza kesmişti...

Yerde yatan iki çıplak bedenle...

"Seungmin?"

--------
Evit ben geldimmm. Şimdi şöyleki
E
Seungmin'inin yatığı(sikiş sokuş👍)
Yaptığı kişiyi diğer bölümde açiklicam.

Bu bölüm içime sinmedi 😞✊

Bu arada minsung ebemden gerçek aq💁

E
Hadi öptüm ( kıçınızdan🙆)
Bb.

The Walking Dead? | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin