2.1

486 36 114
                                    

Güzel bir gece geçirmişti minsung ikilisi.( Özellikle minho) onlar mutluydu, huzurluydu....

Sonuçta dünyaya bir kez geliyoruz değil mi?

-J-

Sabah minhodan önce ben uyanmıştım. Güzel bir gündü biraz ağrım vardı(olur o kadar) ama çokta acıtan cinsten değildi.

Telefonuma uzanıp saat'e baktım. Saat'e bakmamla gözlerim açıldı.

Bugün yeni ortak Gelicekti

"Minho minho minho!" Duymuyor. öküz ölüsü gibi uyumuş aq ben bunla ne yapıcam be..

"MİNHO UYAN AMINA KOYARIM GEÇ KALICAZ!" bağrımamla minho yerinden sıçramıştı.

"Millet sevgilisini öper bizimki bağrıyo" diyip kalkmıştı. Ay götüm.

"Canım benim millet sevgilisini öldürüyorda?" Demiştim dalgasına minhodan ayrılsam bile onu öldürmezdim... Yapamazdım...

"Ay tamam sustum. Canım benimm sen niye daha kargalar bokunu yememiş beni uyandırıyorsun ha hayatımın anlamı?"

"Benim sik beyinli sevgilimm BUGÜN YENİ ORTAK GELİYO YA HANİ?!"

"BANA BAĞIRMA!" Ooo yürek yemişsiniz minho bey...

"BİNİ BİĞİRMİdiyip onu taklit etmiştim

Dejavu yaşadım ha

"BAK SON UYARIM" diyip hafif kıkırdamıştı minho.

"BİK SİN İYİR-" Evet. Yine ve yine minho beni öpüyor. Bu anı bana çok tanıdıktı. Tek fark çıplağız, ben karşılık veriyorum?

"Üff tamam yapışma haydi gidiyoruz" diyip minhodan ayrıldım. Ayrılmamla dudağını büzmüş bana bakıyordu. Ay sanırım iyicem bu çocuğu...

LN BEN KATİLİM HEP UNUTUYOM

"Bakma bana öyle" demiştim. Üstümü giyerken.

"Nasıl bakıyor muşum hım?" Diyip daha derin bakmaya başlamıştı.minhonun gözlerinde hayatı görmüştüm.

Onun gözleri benim hayatımdı...

"İşte öyle bakma, hadi kalk geç kalmayalım." Demiştim. Minho oflayarakta olsa kalkmıştı.

Ben yarım saatdir tişörtümü arayıp duruyordum.

"Ne arıyorsun güzelim?" Dedi minho

"Hani dün bı tane tişört giyimiştim ya onu arıyorum" diyip. Tekrar dolaba bakmaya devam ettim.

"Şey.. hani biz dün seks yaptık ya ben senin üstünde onu parçalamış olabilir"
Diyip kaçtı...

SENİ SİKECEM LEE MİNHO

"NEE! GEL LAN BURAYA" diyip bende onun arkasından koşmaya başladım...

***

Sonunda koşuşturma bitmişti. Minho bana bir tane daha tişört alıcağına söz vermişti. OLUM BİZİ DIŞARDA GÖREN KATİL DEĞİL BARBİE SANAR AMK

***
"Jis bey yeni iş ortağımız geldi. Sizi toplantı salonunda bekliyoruz"

"Tamam geliyorum çıkabilirsin" diyip kapıyı gösterdim. Tşk edip çıkmıştı asistanım jisoo...

Jisoo gerçekten iyi bir kadındı. Güzel bir asistandı. Yanlış anlaşılmasın asistanlığı güzel yapıyor... Zaten kendiside jennie hanımla sevgili olmuş onun adına mutluydum. Zaten jisoo o kadar şeyde yapmıyordu leşleri temizlemeniz de yardım ediyordu bide dosyaları hallediyordu o kadar...

Vakit kaybetmeden toplantı salonuna indim. Kapıyı açıp içeri geçmemle buza kesmiştim.

"Efendim bu yeni iş ortağımız hoo-bin bey" demişti eliyle adamı işaret edip seungmin... Ama bu kişi adam bile değildi...

"Baba..."
_____________
Özlediniz mı kız beniiiğğ??¿¿

Oy ve yorum atarsanız sevinçten evi yerim(ciddiyim)😭😞✊

AGAGAGAGGAGAGAGAGAGAGAGAGAGGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAFAGGAGAGAGAGAGAGAGGAAGG

JİSUNG KONSERDE MİNHODAN HOŞLANDIĞINI SÖYLEDİ AGAGAGAGGAGAGA

OLUM KAFAYI YİYORUM BEAA😭✊

MİNSUNG ANADAN GERÇEK😞🤌
NEYSEEE
BEN BİRAZ DAHA ÇILDIRAM
SİZİ ÇOOOOOOK SEVİYORUMM💗😻

bir sonraki bölümde görüşelim baysss 💋💗

bir sonraki bölümde görüşelim baysss 💋💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
The Walking Dead? | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin