OKUNMA SAYISI MÜKEMMEL ✨
AMA
oy ve yorum yok...✨
"Bunu nasıl yapabilirsin jisung?"
Diyip elinin tersiyle göz yaşlarını sildi minho. Elindeki fotoğrafları rastgele bir köşeye bırakıp. Koşar adımlarla üst kattaki jisungla olan odalarına girdi minho.
Kapıyı sert bir şekilde açıp kendisini yatağa attı. Ağlaması artık daha da şiddetlenmişti...
Öfke, kıskançlık, kırgınlık, üzüntü...
Bunların hepsini aynı anda yaşıyordu minho...
Peki şimdi ne yapıcaktı?
Bugün jisung gelicekti...
(Bu arada bu olaylardan 2 hafta geçti tarih yazmayı unutmuşum özür dilerim...)
...
"SEUNGMİN BUGÜN MİNHOMA KAVUŞUCAM!" Diyip uçakta bağırmasıyla bütün gözler jisung'a dönmüştü.
Seungmin jisung'a 'mal mısın amk?' Bakışı atıyordu bile.
"Mal mısın amk bağırma ayrıca sen katılsın yarram biraz ciddi dur be adam" diyip kitabına geri döndü seungmin. Jisung göz devirip uçağın penceresinden gökyüzü izlemeye devam etti...
İçi içene sığmıyordu mutluydu minhosuna kavuşacaktı...
Veya...
...
Uçaktan inen ikili bavulları taşıyarak
Veya taşımaya çalışarak taksiye doğru ilerliyorladı. Taksiye geldiklerinde arabanın bagajını açan taksiciye teşekkür ettip bavulları yerleştirdiler.Sonra arabaya binip evin yolunu tuttular...
...
"Jisung ben kendi evime gidiyim sen minho'yla sarılıyon mu sevişiyon mu haber ver hadi öptüm" diyip elliyle öpücük attı seungmin.Taksiciye parayı verip teşekkür etmişti seungminde evine gidiceği içinde taksiden inmemişti. Jisung son bir kez daha seungminle vedalaşıp evlerinin kapısının önüne yürümeye başladı.
Sonunda kavuşucaklardı...
Veya yüzleşme?
Kapıyı bı kaç kez tıkladı jisung, ama açan yoktu çantasının içinden anahtarını çıkarıp kapının içene sokup yavaşça çevirip kapıyı açtı. Yavaşça kapıyı itekledi ve içeri ilk bavulları sonrada kendisi girdi...
Kapıyı yavaşca kapatıp etrafa bakmaya başladı. Perdeler kapalıydı ev rutubet kokuyordu. Etraf karanlıktı ama bişey görünebilecek durumdaydı. Yerde bı kaç kagır parçası vardı. Ama jisung umursamadan yukarı katta doğru adımladı...
"Minho?"
"Minho?"
"Minho?"
"Minho...?"
Jisung ses gelmeyince odalarının kapısını aralayıp kafasını ilk içeri soktu sonra etrafa baktı...
Yatakta elinde bir fotoğraf. Gözleri kan çanağına dönen sevgilisini görmesiyle gözleri büyüdü jisungun...
"Minho?"
"Neden jisung?... Sana yetemedim mı?"
"Ne?" Diyip tek kaşını havaya kaldırdı jisung. Minho yataktan kalkıp elinin tersiyle göz yaşlarını sildi. Ve jisung'a yaklaşmaya başladı.
Jisung korkmuştu...
5 yıl sonra ilk kez korkmuştu...
Minho jisung'a yaklaştıkça jisung geri adım atıyordu. Vücudu istem dışı geri adım atıyordu. En sonunda beli soğuk duvarla buluştu...
Minho derin bı iç çekip jisungun çenesini sert bir şekilde kavrayıp jisungun dudaklarına çok sert bir şekilde emdi...Jisung canı yandığı için bı kaç kez minhoyu itmeye çalıştı. Ama yanağını sıkan eller ona karşı koyuyordu.
Minhonun neden böyle yaptığını anlamıyordu...
Anlamak istiyordu.
En sonunda sert bir şekilde minhoyu itip minhonun geri sendelenmesini sağladı jisung şaşkın ve kızarmış dudaklarıyla minho hem şaşkın hemde üzgün bakıyordu...
"Noldu bebeğim anlatıcak mısın?"
diyip yüzündeki ifadeyi sildi jisung şuan ikisinde gerçekten aciz bir durumdaydı minhonun gözlerinden artık göz yaşı yerine kan akıyordu...
Not; bir insanın göz yaşı bitti mi gözlarinden kan gelmeye başlar bu bilgiyi ne yapıyorsanız yapın)
"Sana yetemedim mi?"
"Minho neyden bahsediyorsun anlamıyorum?"
"JİSUNG! soruma cevap ver sana yetemedim mi?!"
"Bana bağırma!"
"NEDEN?! eğer çok istiyorsan o elini tutan adamın yanına git!"
"Ne..."
"Anlamamazlıktan gelme!"
Minho yataktan bı tane fotoğraf alıp jisungun göğüsüne sert bir şekilde fırlattı. Jisung göğüsüne çarpan fotoğrafı eline alıp dikkatli bir şekilde incelemişti...
"Minho bak sana yemin ederim ki bu arkadaşcaydı resmim devamında yok ama ben ellimi zaten çekti-"
Jisungun cümlesi bitmeden kendisini yatakla minhonun arasında bulmuştu... minho jisungun üstüne doğru eğilip ne zaman çıkardığı belirsiz olan kelepçeyi çıkarıp birisini jisung'a birisini yatağa takmıştı. Jisung ise sinirlenmeye başlamıştı...
"Ne yapıyorsun?!"
"Sadece benim olabilirsin jisung... sadece benim..."
Diyip kapıya doğru ilerledi minho kapıyı açıp. Yeniden yatakta elleri kelepçeli bir şekilde yatan jisung'a baktı...
"Seninle sonra ilgileneceğim bebeğim şuan bı adamla işim olucakta" diyip kapıyı kapattı minho...
Ve tabiki kilitlemeyi unutmadı.
---
Minho.seni.ben.sikem.🌹😍🥰
Bu bölüm kısaydı üzgünüm
İyi gecelerrrrr✨🧍🤍
Hadi öptüm.
(Kıçınızdan 💁)-yazım yanlışı varsa özür dilerim-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Walking Dead? | minsung
FanficMinho elini benim kalbimin üstüne koydu ve konuşmak için dudaklarını araladı. "O zaman kalbinin sesini dinle sungiem. Sen nasıl istersen öyle olsun. Sen beni istemesen bile..." Kendi kalbini tutarak konuşmaya devam etti "bu kalp senin için her zaman...