Bu özel bölümü sevdiğim bir yazar aynı zamandada takipçim olan birileri için yazıyorum!!!
@minsungfıcleriyazar@straaay_kiids
🫂🤡😻
Sabah altındaki ağrıylan kalktı minho. Mızmızlanarak belini tutuyordu.
Jisung'ta minhonun mızmızlanma sesleriyle gününe başlamıştı...
"Ya minho sabah kör saatinde noluyo be?" Dedi jisung uykulu sesiyle. Jisung minho'ya gözlerini tam açıp bakmaya başladı.
"Noldusu mu var be?! Sincap tarafından sikildim daha ne olsun?!"
Minhonun sözleri jisungun kahkaha atmasına neden oluyordu.
Minho kaşlarını çattıp jisungun sert olmicak bir şekilde başına vurmuştu."Ne gülüyosursunuz sincap yüzlü şeytan?"
"Bı kedi bir sincap tarafından sikilmişte ona gülüyorum" diyip kahkaha atmaya başladı jisung.
Minhoda dayanamayıp onun gülüşüne katılmıştı...
Jisung birden durup saatte bakmaya başlamıştı. Gözleri büyümüştü...
"LN BİZ EVLENİYOZ BUGÜN AGAGGAGAGAGAGAG-"
"NE BUGÜN MÜ EVLENİYOZ?"
"ya hadi ben malım sende mi malsın amk"
"Kocama çekmişim" diyip tatlı tatlı birbirlerine gülümsemişlerdi. Ama minho acıylan gülümsüyordu...
Kıçının ağrısıyla gülüyordu."Minho kalk lan daha hazırlanacaz"
"Jisung Bazenleri katil bir sincap olduğunu unutuyorum bebeğim"
"Biliyor musun kediciğim bende seninleyken unutuyorum" diyip minhonun burnuna kelebek öpücüğü kondurdu jisung.
...
"Sungieeemmmm" diyip yukarı kattaki sevgilisine seslenmişti minho.
"Geliiiyoorumm kocam adlı minho" diyip yukarı kattan kıkırdamıştı jisung. Bilmiyordu ki minho 'kocam' kelimesini duyunca azrail'le kahve içip yeniden dünyaya geldiğini.
Minho kocam kelimesini duyunca sanki kalbi göğüs kafesini delip geçicekmiş gibi hızlı atıyordu...
Jisung son dokunuş olarak erkeksi ve ağır bir parfüm sıkıp aynaya bakıp gülümsedi.
"HAZIRIMMM!" Diyip minhonun yanına koşar adımlarla, aşağı katta ilerledi...
"Geldin mi?-" minho jisungu gördüğünde çenesi neredeyse yere düşücekmiş gibi açılıp gözleri büyümüştü... ağzını kapatıp derince yutkundu minho.
Üstündeki takım elbise, siyah saçları, esmer teni, pembe dudakları...
Minhonun derin bir yutkunma sebepi olmuştu...Jisung, minho'ya yaklaşarak. Dudaklarını öpmeye başlamıştı. Minho ise bir kaç saniyede karşılık vermişti...
Öpüşmeleri tatlı bir halden çıkıp sert ve tutkulu Halle gelmişti. Jisung ellerini aşağı indirip,minhonun kalçalrından tutup kendisine bastırmıştı. Minho zaten ağrıyan kalçasından dolayı sesli ve derin bir inleme bırakmıştı...
Jisung eşinin acısını anlayıp geri çekildi. Hafif bir şekilde sırıtıp, minhonun kulağına eğilip fısıldadı."Akşam daha acısını yaşıyacaksınız minho bey..." diyip geriçekilde jisung. Jisung kapıya doğru ilerlerlemeye başlamıştı bile...
Minho ise olduğu yere sanki çivilenmiş gibiydi, kulaklarınım kızardığını anlamıştı...
Jisung hafifçe kıkırdayıp minho'ya seslendi."Minhooo hadi çıkalım, kocacımmm!"
Minho sanki "kocacım" lafını duyunca hayata yeniden bağlanmış gibi kendine gelip kafasını hızlıca sallayıp yüzüne küçük Tokatlar attı.
"Sakın minho,sakin,sakinn" diyip derin bir iç çekip kapıda duran jisung'un yanına doğru adımladı...
Jisung hafif bir gülümsemeyle minho'ya bakıyordu. Minho jisungun burnunu öpmüş ve geri çekilmişti..."Bebeğim eğer öyle gülümsemeyle beni izlersen canın çok yanacak" diyip göz kırptı minho. Jisung hafif bir kahkaha atıp konuştu...
"Görücez bakalım minho bey"
...
Düğünleri gayet sakin geçmişti minsung ikilisinin. Tabi changbin sarhoşken seungmin ve chan'ı görünce üstlerine atlayıp ikisinide dövdükten sonra,üstlerine kusmasını saymazsak, gayet güzel geçmişti...
Seungmin ve Chan, minho ve jisungun düğünü için gelmişlerdi ama changbin yüzünden fazla eğlenemişlerdi...Jisungun isteği üzerine düğünü kısa tutmuşlardı.
Minho onun amacını gayette iyi biliyordu...
İkili düğün salonundan çıkıpmış eve doğru gidiyorlardı...
Jisung şoförün gelmesini istediği için biraz beklemişlerdi. Şoför geldiği zaman ilk jisung, arkasından minho binmişti...
Minho yolu izlemeye dalmışken. Jisung bunu fırsat bilip elini minhonun bacağına atıp okşamaya başlamıştı, minho baldırlarında hissettiği elle hemen elin sahibi( jisung)'a dönmüştü jisung ise hiç birşey yokmuş gibi yolu izliyor bir yandanda minhonun bacağın okşuyordu.
Jisung biraz daha uğraşmak istediği için. Elini hafifçe yukarı çıkarıp minhonun sertliğini pantolonundan sevmişti... minho penisimde hissettiği elle derince yutkunmuştu.
Gerçekten arabada mı?
Sesiz bir şekilde minho.
Jisung,minhonun pantolonun fermuarını açıp baxsırından içeri elini sokmuştu jisung. Hafifçe minhonun sertliğini sevmeye başlamıştı.
Minho inlememek için kendini zor tutuyordu...
Eve nerdeyse vardıklarında jisung elini çekmişti. Minho ise içinde küfürler ediyordu...
Çünkü sertligi şişmişti bile.
Jisung elini çektiğinde minhoda fermuarını kapatmıştı.
Eve vardıklarında jisung şoför'e izinli olduğunu söyleyip arabadan inmişti.
Minho zorlada olsa arabadan inmişti... sertliği onu zorluyordu.
Minho evin kapısını açar açmaz duvarla bütünleşmişti. Jisung onu duvarla arasına alıp kulağıma neredeyse inliyordu...
"Canın çok yanacak kedicik..."
....
Ya ben bu fici bırakımıyom😭😭💕
Çook bağlandım...Ay diyer bölüm smut buda demek oluyorrr kiiii
BİR TANE DAHA ÖZEL BÖLÜM YAZARIM DEMEKKK✨✨✨
ay neyseeee
Hepinizi çoooooookkkkk sevdiğimi ve değer verdiğimi unutmayın
Hadi
Öptüm (kıçınızdan 😌👍)
Bb.💗💗💗-yazım yanlışları varsa özür dilerim 🫀-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Walking Dead? | minsung
FanfictionMinho elini benim kalbimin üstüne koydu ve konuşmak için dudaklarını araladı. "O zaman kalbinin sesini dinle sungiem. Sen nasıl istersen öyle olsun. Sen beni istemesen bile..." Kendi kalbini tutarak konuşmaya devam etti "bu kalp senin için her zaman...